quote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht besloten om van bi weg te gaan....
wil sowieso minder tijd in fok steken! mocht je me willen spreken ken je me altijd pm'en of vragen om mijn msn!
Entree 7,50quote:Link: http://www.tivoli.nl/agen(...)-mei-2010/titel/PANN
edere derde zaterdag van de maand staat Tivoli in het teken van het PANN-Feest, het bekendste heterovriendelijke homo-feest van Nederland! Niet voor niets is het PANN-Feest door bezoekers van Gaysite.nl al drie keer op rij uitgeroepen tot 'Beste Gayparty'. De samenstelling van het publiek is even divers als de muziek. Ieder maand draaien de PANN-DJ's alle dansbare muziekstijlen van de afgelopen decennia.
Heel grote kans dat ik zelf al ga met wat anderenquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:51 schreef agter het volgende:
Hallo,
Ik val even met de deur in huis...!
Zijn er mensen die geinteresseerd zijn om op 22 mei naar het PAN-feest in Utrecht te gaan?
Als initiatief voor een MEET...
[..]
Entree 7,50
Zou leuk zijn om met een groepje gelijk gestemden te gaan!
Dankje jij ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:20 schreef littledrummergirl het volgende:
goeie vrije dag morgen allemaal
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:43 schreef littledrummergirl het volgende:
haske dood hier![]()
ik ga vanavond lekker koken en daarna feesten met mn meidente lang geleden dat ik weer eens flink ben wezen dansen
Lijkt me wel leuk om met een paar fokkers te gaan, btwquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:51 schreef agter het volgende:
Hallo,
Zijn er mensen die geinteresseerd zijn om op 22 mei naar het PAN-feest in Utrecht te gaan?
[..]
Entree 7,50
Wel jammer dat ik het hele weekend moet werken.. Anders ging ik ook heen:)quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:51 schreef agter het volgende:
Hallo,
[..]
Entree 7,50
Goed hoor, ik maak me alleen wat druk over de Telegraaf.quote:
Niet doen over mensen druk maken zonder gevoel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goed hoor, ik maak me alleen wat druk over de Telegraaf.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:53 schreef heiden6 het volgende:
Al wakker en aan het ontbijten.![]()
![]()
![]()
![]()
* heiden6 gaat nooit meer daten met ochtendmensen die je om acht uur uit bed halen.
Ik heb wel gezegd dat een eenmalige actie was omdat ik haar voor het eerst zag. Ineens aangekleed naast mijn 'bed' staan om 8:10...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan heeft ze aan jou een leuke ja
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb wel gezegd dat een eenmalige actie was omdat ik haar voor het eerst zag. Ineens aangekleed naast mijn 'bed' staan om 8:10...Volgens keer als ze zo vroeg weg wil loopt ze maar alleen naar de bushalte.
Zijn geen grappen die je bij mij moet maken.![]()
soms moet ik vroeg beginnen met werken en loop ik hier door de stad, het is hier nooit echt stil, maar zo vroeg in de ochtend komt wel het dichst in de buurt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:05 schreef Beach het volgende:
Niets heerlijker dan ff naar buiten 's ochtends, die rust en frisse lucht.
quote:
???quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:51 schreef desiredbard het volgende:
KPD?
WTF
Ik haat TLA's
Maar goed als het gezellig blijft ...zijn er ook koekjes?
En hoe wordt de koffie thee hier geserveerd slap of sterk ...instant of filter ..blaadjes en met of zonder zakjes
Persoonlijk houd ik niet van een slappe bak.
Zo nu ik dat uit mijn systeem heb gaan we effe topic struinen
LOLquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:20 schreef nktc het volgende:
[..]
???
TLA's?
Doe mij maar een lekker kopje thee
ik ben blondTquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |