Nee, ik bedoel dat de iPad al sinds april te koop is. Voordat-ie in Nederland te koop is heeft-ie al 1/4e van z'n leeftijd gehad voor een nieuw model. En we kunnen er denk ik makkelijk vanuit gaan dat de iPad features krijgt die de iPhone ook heeft: zoals een front facing camera.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:06 schreef nelisb het volgende:
Je weet dus al wat de nieuwe ipad voor scherm gaat krijgen en mogelijkheden.
ik wacht nog wel.
Leuk hoor, dan kan je weer 3 maanden wachten nadat iPad v2 gelanceerd is. Ik heb liever nu super veel plezier van mijn iPad en als die nieuwe komt, dan koop ik die alsnog mocht ik de features bet vindenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:08 schreef WSquater het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat de iPad al sinds april te koop is. Voordat-ie in Nederland te koop is heeft-ie al 1/4e van z'n leeftijd gehad voor een nieuw model. En we kunnen er denk ik makkelijk vanuit gaan dat de iPad features krijgt die de iPhone ook heeft: zoals een front facing camera.
Dan is de iPad wel kort na Amerika en Duitsland denk ik. Nu was het gewoon nog niet in massa productie om vroegtijdig lekken te voorkomen (wat trouwens is gelukt).quote:Op maandag 14 juni 2010 20:12 schreef draaijer het volgende:
[..]
Leuk hoor, dan kan je weer 3 maanden wachten nadat iPad v2 gelanceerd is. Ik heb liever nu super veel plezier van mijn iPad en als die nieuwe komt, dan koop ik die alsnog mocht ik de features bet vinden
Graag juist wel!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dit is dus geen goed moment om een foto van mijn nieuwe iPad te plaatsen?
Tja, ik ga de iPad denk ik wel kopen. In juli duurt het nog 10 maanden voordat er een nieuwe iPad (uitgaand van april 2011) wordt uitgebracht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:20 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wacht tot de 2e generatie iPad. Die verbeteringen die ze in de iPhone 4 hebben aangebracht (scherm, camera's) komen zeker ook in de iPad.
Tja, apple zal mensen verbazen. Maar een scherm met 4x grotere resolutie heeft dus veel meer energie en processorkracht nodig. En natuurlijk een veel hogere prijs.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:20 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wacht tot de 2e generatie iPad. Die verbeteringen die ze in de iPhone 4 hebben aangebracht (scherm, camera's) komen zeker ook in de iPad.
Mwah, beiden niet, denk ik. Vind 't vooral informatiefquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:47 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het een pro-ipad of een anti-ipad plaatje is...
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:47 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het een pro-ipad of een anti-ipad plaatje is...
Ik zie nog geen nieuwe iBooks?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
iTunes 9.2 is uit, inclusief vernieuwde iBooks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |