Als je hem niet tof vind kan je mij er heel blij mee maken hoor!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:25 schreef Jack. het volgende:
Ik heb er eentje gewonnen (16GB wifi +3g), maar moet nog even wachten tot hij hier uitkomt in juli.
Voordien was ik niet zo bezig met heel de ipad hype, ik heb zelfs niet eens een smartphone maar nog een ouderwetse nokia.
Intussen heb ik al verschillende filmpjes gezien van mensen die het uitproberen en wat applicaties tonen enzo om te zien wat het nu eigenlijk is. Het zal vast wel aan mijn verwachtigen/gewoontes liggen, maar ik snap nog steeds niet wat er nu zo nuttig is aan een ipad. Ik kan er niet mee bellen, is ook te groot om in m'n broekzak te stoppen, en met mijn laptop kan ik veel meer doen dan zo'n ipad.
Voorlopig denk ik dat ik er wsl een weekje mee zal spelen, allerlei programmas/spelletjes proberen, en dat het dan wel zal gedegradeerd worden tot een gewone digitale photoframe ofzo.
Kan ik dit nu downloaden en over een maand installeren op een ipad, of kan je dat enkel rechtstreeks op een ipad downloaden?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lonely Planet 1000 Ultimate Experiences tijdelijk gratis te downloaden
Als de applicatie ook in de Belgische iTunes store aanwezig is, kun je 'm inderdaad gewoon zelf opzoeken en alvast downloaden. Dat linkje zal wel naar de Nederlandse store verwijzen dus vandaar dat je die melding krijgt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:32 schreef Jack. het volgende:
[..]
Kan ik dit nu downloaden en over een maand installeren op een ipad, of kan je dat enkel rechtstreeks op een ipad downloaden?
Als ik dit open in iTunes en wil downloaden zegt hij dat mijn account enkel valid is voor de Belgische iTunes store. Moet ik aparte iTunes accounts aanmaken als ik dit wil downloaden ?
GoodReader is een ideale app om pdf's en andere documenten op je iPad te zetten (via wifi) en te lezen.quote:
ja.. en als ik nu een handvol gigabites aan film wens te consumeren?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:58 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ipad is voor het consumeren. Niet produceren.
Dat kan gewoon, maar je moet ze er dan wel eerst opzetten. Of iets als Air Video gebruiken, dan je je films vanaf je pc streamen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. en als ik nu een handvol gigabites aan film wens te consumeren?
Omzetten, overzetten, streamen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. en als ik nu een handvol gigabites aan film wens te consumeren?
Ok, wat wil je nog meer dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:25 schreef kadeya het volgende:
Ik wil ook een ipad. Eerst maar even de nieuwe iPhone.
Kun je toch ook gewoon via je browser opvragen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Inmiddels heel wat apps op m'n iPad staan waaronder een redelijk rijtje echte iPad-apps:
WIRED
Los van dat je die ook via je browser kunt inzien,heb ik begrepen dat je uiteindelijk hiervoorquote:WSJ/Wall Street Journal
Wat is het verschil met News Pro,dat ook Reuters heeft?quote:Reuters Galleries
Reuters News Pro
Het nut?quote:NYT Editors' Choice
Dezelfde vraag is met de WSJ...quote:FT Mobile Edition
Is het internationaal of puur gericht op bijvoorbeeld de Amerikaanse markt?quote:WebMD
Wat is het wezenlijke verschil met AccuWeather?quote:TWC MAX+ (The Weather Channel)
Heb je al Amazon Kindle geprobeerd?quote:Amazon.com
Tja als je alles gewoon ordent heb je m.i. dit progje niet nodig op je iPad.quote:Evernote
Waarschijnlijk het interactieve digitale magazine, een aanrader. De website is prima te raadplegen via internet inderdaad.quote:Wired kun je toch ook gewoon via je browser opvragen?
Aparte strakke app (magazine)quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:40 schreef FP128 het volgende:
[..]
Kun je toch ook gewoon via je browser opvragen?
Klopt.quote:[..]
Los van dat je die ook via je browser kunt inzien,heb ik begrepen dat je uiteindelijk hiervoor
moet betalen om de volledige versie te kunnen inlezen op termijn. Klopt dit?
Geen idee. News Pro is een andere app dan News Pro van Reuters?quote:[..]
Wat is het verschil met News Pro,dat ook Reuters heeft?
Uitproberen.quote:[..]
Het nut?
Ook uitproberenquote:[..]
Dezelfde vraag is met de WSJ...
Overal wel inzetbaar. Natuurlijk wel in Engels dus sommige termen zijn wellicht lastig.quote:[..]
Is het internationaal of puur gericht op bijvoorbeeld de Amerikaanse markt?
Geen idee. Inmiddels gezien dat WeatherPro (m'n favo iPhone weer-app ook in iPad-uitvoerig is, dus die gebruik ik nu).quote:[..]
Wat is het wezenlijke verschil met AccuWeather?
Yup. Boek gekocht en synct prima met iPad en iPhone (ook Kindle app).quote:[..]
Heb je al Amazon Kindle geprobeerd?
'gewoon ordent'? Evernote is een ideale app om screenshots, tekst, foto's en weet ik veel wat te dumpen én snel terug te vinden (automatische tekstherkenning). Grote voordelen: gratis én synct zonder problemen met iPhone, iMac, MBP, iPad enz. Op de iPad ziet de app er strak uit.quote:[..]
Tja als je alles gewoon ordent heb je m.i. dit progje niet nodig op je iPad.
Thnx voor de tips. Ga ik ook es ff bekijken. Zo op 't eerste oog denk ik dat Documents Reader ongeveer gelijk zal zijn aan GoodReader. Daarin kun je pdf's/andere bestanden dumpen en ook koppelen aan Google Docs etc.quote:Mijn lijkt het trouwens gezien je voorkeur dat je de iPad ook voornamelijk
zakelijk gebruikt.
Kijk eens naar de volgende applicaties die ik heb geïnstalleerd.
-HRS Hotels
-Fluent News
-Documents reader
-Tweet Mapper & Follow
-Free Translater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |