die applicatie staat op de telefoon en niet op de ipad hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:15 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Als die applicatie dat doet heb je met bluetooth niks te maken toch?
Euh ja?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
die applicatie staat op de telefoon en niet op de ipad he
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:41 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Euh ja?
Maar als die applicatie van je telefoon een wi-fi point maken kan hoef je geen bluetooth te gebruiken maar vindt je iPad gewoon het Wi-finetwerk als het goed is.
Iedereen maakt weleens een foutjequote:Op zondag 20 juni 2010 00:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat ik dat zelf gewoon niet kan verzinnen ook....
dank
Dropbox misschien ? Iets anders kan ik nu niet bedenken.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:31 schreef teamlead het volgende:
kent iemand een app die vergelijkbaar is met airvideo of streamtome , maar dan voor word/excel/pdf etc?
GoodReader?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:31 schreef teamlead het volgende:
kent iemand een app die vergelijkbaar is met airvideo of streamtome , maar dan voor word/excel/pdf etc?
Dropbox inderdaadquote:Op zondag 20 juni 2010 22:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dropbox misschien ? Iets anders kan ik nu niet bedenken.
dat verpest het "speciale" gevoel wel een beetje hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
En de 3 miljoenste iPad in 80 dagen is verkocht,
Beetje kantelenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Met iPad id zon lezen/werken gaat niet lukken....
Snugg iPad case:quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beetje kantelen. Maar ideaal is anders idd.
Welke case gebruik je? Ben er zelf nog niet helemaal uit, maar neig naar http://www.macally.com/EN/Product/ArticleShow.asp?ArticleID=320
Ziet er handig uitquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Snugg iPad case:
Volgens mij een soort Europese versie van de Yooboa iPad case. Ik heb hem voor GBP25 op eBay gescoord: erg prima case.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |