Ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:26 schreef GodsSon het volgende:
Kan je op de iPad ook pdf bestanden bewerken (aantekeningen maken?)
Volgens mij heb jij dat ook bij je iPhonequote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:10 schreef Skv het volgende:
Paar dagen geleden op zitten spelen bij een vriend van me. Ik vind het er erg tof uitzien, maar prefereer toch mijn laptop boven een dergelijk apparaat. Had ook constant het gevoel dat 'ie uit mijn had zou vallen.
iPhone 4 moet ik wel hebben iig.
Ik heb geen iPhone meer..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat ook bij je iPhone
iTunes giftcard?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:39 schreef teamlead het volgende:
tot nu toe tof
1 minpuntje: ik heb geen creditcard.. dus moet ff gaan uitvogelen hoe ik die apps die ik wil hebben dan binnenkrijg
quote:
Misschien ClickAndBuy? Werkt gewoon met de bank.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:39 schreef teamlead het volgende:
tot nu toe tof
1 minpuntje: ik heb geen creditcard.. dus moet ff gaan uitvogelen hoe ik die apps die ik wil hebben dan binnenkrijg
dat doet Joikuspotquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:38 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Not gonna happen, of je moet een applicatie hebben die een wi-fipoint van je telefoon maakt. De iPhone heeft dit bijvoorbeeld in de vorm van MyWi, anders gaat het niet werken helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |