Dropbox misschien ? Iets anders kan ik nu niet bedenken.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:31 schreef teamlead het volgende:
kent iemand een app die vergelijkbaar is met airvideo of streamtome , maar dan voor word/excel/pdf etc?
GoodReader?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:31 schreef teamlead het volgende:
kent iemand een app die vergelijkbaar is met airvideo of streamtome , maar dan voor word/excel/pdf etc?
Dropbox inderdaadquote:Op zondag 20 juni 2010 22:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dropbox misschien ? Iets anders kan ik nu niet bedenken.
dat verpest het "speciale" gevoel wel een beetje hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
En de 3 miljoenste iPad in 80 dagen is verkocht,
Beetje kantelenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Met iPad id zon lezen/werken gaat niet lukken....
Snugg iPad case:quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beetje kantelen. Maar ideaal is anders idd.
Welke case gebruik je? Ben er zelf nog niet helemaal uit, maar neig naar http://www.macally.com/EN/Product/ArticleShow.asp?ArticleID=320
Ziet er handig uitquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Snugg iPad case:
Volgens mij een soort Europese versie van de Yooboa iPad case. Ik heb hem voor GBP25 op eBay gescoord: erg prima case.
Helaas: max brightness.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:31 schreef WSquater het volgende:
De helderheid lijkt ook wel heel laag te staan, op die foto.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:49 schreef Henk-B het volgende:
Vraag aan de mensen die hem hebben.
Gebruiken jullie de Ipad nog dagelijks of ligt hij steeds meer te verstoffen in een hoekje nu de nieuwigheid er van af is?
Ik heb een Laptop en een Netbook en die gebruik ik best vaak om te Internetten op de bank, de Ipad lijkt me daar best geschikt voor. Ik twijfel dus om hem te gaan halen.
Maar grijp je niet snel terug naar je laptop, omdat je soms toch ook iets wil posten/schrijven?
Is het meer een Gadget of is het echt een gebruikersvoorwerp die je eerder pakt dan je laptop?
Oke thanks voor je bijdrage!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:56 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Mijn iPad gebruik ik constant.
Mijn laptops, netbooks en ereaders daarentegen liggen de afgelopen maanden stof te happen. Gisteren moest ik m'n netbook even weer oppakken om wat dingen er af te halen. Wat een enorme traagheid...
Ik pak sneller mijn iPad op, dan wat dan ook. Vooral om iets te posten, of te mailen. Tegen de tijd dat m'n netbook/desktop uit hibernate zijn. Wat zeg ik, tegen de tijd dat ze door hun biosbootup heen zijn, is mijn webbrowser op de ipad al opgestart.
Als je eenmaal gewend bent met tikken op de ipad, gaat het snel.
Alleen mijn desktop gaat wel eens aan, om wat dingen te converteren en zo. Downloads gebeuren via m'n nas, welke ik kan regelen via mijn iPad.
Een betere vraag zal zijn "welke van de tig vnc/rdp/ssh-apps moet ik kiezen?". Ja dus, een paar dozijn aanwezig. Ik beheer mijn servers via m'n ipad met de app iSSH. Die kan ssh-verbindingen maken, maar ook vnc. En dus ook vnc via een ssh-tunnel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:02 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Oke thanks voor je bijdrage!
Het kriebelt namelijk heel erg om er 1 te halen!
Bestaat er ook een app om je desktop PC te benaderen via VNC oid?
Oke thanks, ik weet genoeg denk ik!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:36 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Een betere vraag zal zijn "welke van de tig vnc/rdp/ssh-apps moet ik kiezen?". Ja dus, een paar dozijn aanwezig. Ik beheer mijn servers via m'n ipad met de app iSSH. Die kan ssh-verbindingen maken, maar ook vnc. En dus ook vnc via een ssh-tunnel.
Ik heb ook een lijstje online staan: http://docs.google.com/View?id=dhttt6z9_752gbrsndfrquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ben een soort must-haves lijstje aan het maken, wordt met de groeiende App store steeds moeilijker om meuk te filteren.
Ik heb 'm dus gehaald, de volgende dag. In Rotterdam.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:45 schreef Dirk het volgende:
Ik wil een iPad. Nu.
En met nu bedoel ik dan 'morgen' ofzo. Een WiFi exemplaar uit de EU, geen verzending maar gewoon ophalen. Liefst in Amsterdam, maar elders in de Randstad zou ook geen drama zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |