Iig niet te dikke schaar gebruikenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou ja, het mooie van de iPhone is is dat je de simkaarthouder eruit kunt halen en dat je dan de boel op maat kunt knippen. Gewoon eenvoudig schaartje? Of stanleymes gebruiken?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iig niet te dikke schaar gebruiken. Belangrijkste is dat de contacten op dezelfde plekken zitten.
Had SIM al verknipt en kwam er toen achter dat ik nog ff telefonisch moest activeren... Dus met plakband weer in de iPhone-simkaarthouder gedaan... Dat werkte gelukkig>
Ik heb ze in Brussel gezien (ik weet het, geen randstad). Maar die dingen waren gigantisch over priced (899¤ geloof ik voor 16gb wifi)quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:45 schreef Dirk het volgende:
Ik wil een iPad. Nu.
En met nu bedoel ik dan 'morgen' ofzo. Een WiFi exemplaar uit de EU, geen verzending maar gewoon ophalen. Liefst in Amsterdam, maar elders in de Randstad zou ook geen drama zijn.
Kan dat, of zijn ze overal op of overpriced?
Iemand een tip voor een solide adres?
Merci bien!
"te mooi om waar te zijn"?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:11 schreef Dirk het volgende:
Mja, da's a bit much.
Maar zoiets als dit, is dat nou te mooi om waar te zijn?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:16 schreef Dirk het volgende:
Whuuuu, misschien moet ik toch tot juli wachten (. )
Maar ja, is dat 1 juli of 31 juli? En moet ik dan 's nachts buiten winkels gaan kamperen om er achter te komen dat ze toch uitverkocht zijn, etc? Dat soort perikelen heb ik echt geen zin in.
Ja, ehhh, ik heb er geen verstand van he, daarom vraag ik het.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:33 schreef Tonio-mcdo het volgende:
"te mooi om waar te zijn"?
Ze verkopen de iPad voor 150 euro meer (16 GB Wi-Fi) en dan zit BTW er nog niet eens bij. Buitenkansje ja
Ik heb een eigen bedrijf als fotograaf, dus ik kan 'm als digitaal portfolio opgeven aan de belastingdienst. Da's ook hoofdzakelijk waar ik 'm voor nodig heb. De 150 euro extra vind ik dan prima als ik niet voor winkels hoef te kamperen of maanden moet wachten tot er 30 nieuwe komen, etc. Iedereen blij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:05 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Je kan de btw dus af laten schrijven begrijp ik?
Ik zou nog even wachten, maar ik heb geen objectief oogpunt, heb er immers al twee maanden eentje.
Waar?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:03 schreef Intrepidity het volgende:
Ik had toch een WiFi-versie moeten bestellen, die zijn prima leverbaar voor zover ik kan zien
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:29 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik heb een eigen bedrijf als fotograaf, dus ik kan 'm als digitaal portfolio opgeven aan de belastingdienst. Da's ook hoofdzakelijk waar ik 'm voor nodig heb. De 150 euro extra vind ik dan prima als ik niet voor winkels hoef te kamperen of maanden moet wachten tot er 30 nieuwe komen, etc. Iedereen blij.
[..]
Waar?
ePub formaat wordt ondersteund. Bestanden in dat formaat kun je in iTunes slepen en op iPad plaatsen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:06 schreef Dizer het volgende:
Jongens, vraagje over de iPad.. pas vanaf volgende maand als de Nederlandse iPad Store open gaat zal het mogelijk zijn om e-books te downloaden erop. Maar dat zijn dus alleen e-books van Apple en de bedrijven waar ze mee samenwerken daarvoor.
Maar Nederlandse e-books (misschien ander formaat) zijn die dan wel te downloaden en te lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |