Nou moe. Ik woon sinds '82 (of was het nou '83?) in Groningen. En daarvoor kwam ik met lijn 61 naar Stad om naar de Bieb te gaan. Die uiteraard gewoon aan de Vismarkt zat (of eigenlijk aan het Soephuisstraatje, maar dat weet niemand).quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:36 schreef Gellius het volgende:
Toen de bussen van de Gado nog voor de Vroom en Dreesmann stopten. Ach, dat is zo lang geleden, dat weet alleen Lienekien nog.
Ja, dat ben ik ook. Maar een testament vond ik te duur. Dus dan neem ik Rouvoet en consorten maar op de koop toe.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:10 schreef Lienekien het volgende:
Sigme!
Ik dacht dat jij tegen trouwen was!
Wat romántisch!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ook. Maar een testament vond ik te duur. Dus dan neem ik Rouvoet en consorten maar op de koop toe.
De taart is al geregeld.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:18 schreef Lienekien het volgende:
Genoeg voor het trouwboekje en de bruidstaart? Vast wel!
Wanneer wordt de buik verwacht weer te slinken?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:29 schreef Gellius het volgende:
Mevrouw Gellius begint al een fraaie buik te krijgen, is in blakende gezondheid zonder al te veel kwaaltjes en kijkt uit naar de zijde eerlijk spek dat onbekend is met het interieur van een vleesverwerkende fabriek.
quote:Ga je in het wit, sigme? Ja hè? Ja hè? Ik ken nog wel een beginnend, doch inmiddels afgestudeerd modeontwerpster die hele mooie jurken maakt.
O, een echte anarcho-bruiloft heb ik wel eens bijgewoond, een van de mooiste bruiloften die ik ooit bijgewoond heb (hetgeen sowieso op één hand te tellen is). Met wel 200 gasten (krakers) en een bruidje in een bloemetjesgordijn en een vitrage en bovendien - maar dat wist de ambtenaar niet, een schijnhuwelijk. Z'n vriendin zal wel getuige geweest zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef ShadyLane het volgende:
Een anarcho-bruiloft. Gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |