Je zou toch zeggen dat als ze homoseksualiteit zó vervelend vinden, er toch liever helemáál niets mee te maken willen hebben?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op zoek naar homos die alleen weggaan, om te beroven, in elkaar te rossen, etc
zetten ze vast even opzij als ze het idee hebben dat er voor hen wat te halen valtquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:16 schreef Disorder het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat als ze homoseksualiteit zó vervelend vinden, er toch liever helemáál niets mee te maken willen hebben?
We weten wat er kan gebeuren als dit tuig er bij staat en de politie is nog niet gewaarschuwd he?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:27 schreef OeJ het volgende:
Nou, hij maakt er ook wel heel veel theater bij, hč, gelijk de pliesie bellen.
Nou, na die aankondiging daarna over die verhuizing, maakt het er allemaal niet erg geloofwaardiger op, vind je wel. Eerder het type dat blijkbaar een hetze ziet van de Marokkanen tegen de homo's ofzo. Denk ook dat omstanders daarom zo reageerden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We weten wat er kan gebeuren als dit tuig er bij staat en de politie is nog niet gewaarschuwd he?
Ongelofelijk dat je je zo voelt inderdaad.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:02 schreef Qebbel het volgende:
Ik begrijp hem ook wel hoor. Ik (lesbo) vind de sfeer in A'dam ook niet altijd even relaxt. Niet overal, maar mijn vriendin en ik lopen nooit hand in hand over straat, ofzo. En we gaan regelmatig stappen in een lesbokroeg, maar die ligt erg tactisch vlakbij bontkraag-uitgaansmekka. Je bent dus vrij snel te herkennen als lesbo, als je daar in de buurt loopt. Word echt vaak uitgescholden, uitgelachen, ander vriendinnetje werd een keer bespuugd, etc. Het is erger dan de meeste mensen denken. En Amsterdam is nog HEILIG vergeleken met Utrecht.
En ik kan er zo kwaad om worden! Maar weggaan hier? Don't think so, ik zou in ieder geval in geen andere stad in NL me zo fijn voelen als lesbo. Dan word het toch echt New York, ofzo.
Ik vind ook dat wij dat gewoon moeten kunnen! In veel buurten kan het ook wel, maar absoluut niet overal, zeker niet in het centrum/rembrandtplein op een uitgaansavond. In mijn straat wonen een paar moslimfamilies, ook Marokkanen en ik wil niet dat die mensen weten dat ik met een meisje ben. Eigenlijk zou je natuurlijk daar lak aan moeten hebben, maar inderdaad ben ik dan toch best wel een schijterd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:07 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat je je zo voelt inderdaad.
Maar laten we gerust gaan bagatelliseren en dat dit incidenten zijn... jij moet gewoon met je vriendin hand in hand kunnen lopen.
Lang leve de maatschappelijk opgelegde onderdrukking door een groepje malloten die zich niet kunnen conformeren aan onze waarden en normen...
Schijterd wil ik het niet noemen, eerder bizar dat je niet eens in je eigen buurt jezelf kan zijn omdat anderen schijnbaar moeite hebben met jouw, en dus niet hun eigen, geaardheid. Schandaligquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:24 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik vind ook dat wij dat gewoon moeten kunnen! In veel buurten kan het ook wel, maar absoluut niet overal, zeker niet in het centrum/rembrandtplein op een uitgaansavond. In mijn straat wonen een paar moslimfamilies, ook Marokkanen en ik wil niet dat die mensen weten dat ik met een meisje ben. Eigenlijk zou je natuurlijk daar lak aan moeten hebben, maar inderdaad ben ik dan toch best wel een schijterd.![]()
Daarbuiten denk ik dat vrouwen het nog wel makkelijker hebben dan homoseksuele mannen.
Voor dit deel van deze post kan ik niets dan respect hebben. *buigt diep*quote:Tja, het is gewoon heel jammer dat mensen met een andere etnische achtergrond in Nederland zo tegen hele normale zaken hier zijn. Ik neem het ze niet kwalijk dat ze tegen homoseksualiteit zijn, moet ieder voor zich weten. Maar laat anderen gewoon met rust en respecteer elkaar gewoon een beetje. Hoe moeilijk is dat nou??
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:26 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Schijterd wil ik het niet noemen, eerder bizar dat je niet eens in je eigen buurt jezelf kan zijn omdat anderen schijnbaar moeite hebben met jouw, en dus niet hun eigen, geaardheid. Schandalig
[..]
Voor dit deel van deze post kan ik niets dan respect hebben. *buigt diep*
Wou net zeggen, maar het is dus Berlijn, ook een grote homo-tolerantie maar ook veel moslims.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:25 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ie heen vlucht.
Kan nog wel eens een koude kermis worden, maar ik wens hem alle succes verder.
Die zijn inderdaad dubbel benadeeld. Die leven al in een taboesfeer vwb homoseksualiteit en als ze ermee uitkomen lopen ze dus nog letterlijk gevaar ook..quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:42 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hihi *bloost*
Sneuer vind ik het eigenlijk voor Marokkaanse/Islamitische homoseksuelen. Ben blij dat ik niet in hun schoenen sta!
Schijterd wil ik je zeker niet noemen. Niemand verwacht van je dat je je in elkaar laat rossen om een punt te maken dat al duidelijk zou moeten zijn. Belachelijk natuurlijk dat je expliciet niet wilt dat bepaalde mensen van je relatie weten, of dat je expliciet erop moet letten niet zoiets compleet natuurlijks te doen als je vriendin d'r hand vasthouden. Maar het is niet een soort van 'verantwoordelijkheid' van jou om dan maar je leven te riskeren, de verantwoordelijkheid ligt namelijk bij ons allemaal als maatschappij.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:24 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik vind ook dat wij dat gewoon moeten kunnen! In veel buurten kan het ook wel, maar absoluut niet overal, zeker niet in het centrum/rembrandtplein op een uitgaansavond. In mijn straat wonen een paar moslimfamilies, ook Marokkanen en ik wil niet dat die mensen weten dat ik met een meisje ben. Eigenlijk zou je natuurlijk daar lak aan moeten hebben, maar inderdaad ben ik dan toch best wel een schijterd.![]()
Daarbuiten denk ik dat vrouwen het nog wel makkelijker hebben dan homoseksuele mannen.
...waaaaant er zijn vormen van civiel, buitenrechtelijk geweld die okay zijn...?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:00 schreef DanHardy het volgende:
Het mooie is, is dat die linkse homo's zelf de ellende over zichzelf afroepen. Ze willen het in feite zelf, dus wie ben ik dan om Marokkaans geweld tegen homo's te veroordelen.
Wauw, ben jij echt zo dom of doe je de "Obvious Troll" act?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:00 schreef DanHardy het volgende:
Het mooie is, is dat die linkse homo's zelf de ellende over zichzelf afroepen. Ze willen het in feite zelf, dus wie ben ik dan om Marokkaans geweld tegen homo's te veroordelen.
Het is niet ok, maar ik ben "blij" dat ze in ieder geval zelf slachtoffer zijn van hun eigen politiek correcte domheid inplaats van andere mensen die er niks mee van doen hebben.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:11 schreef Marouska het volgende:
[..]
...waaaaant er zijn vormen van civiel, buitenrechtelijk geweld die okay zijn...?
Met heuptasjes en roze shirtjes..quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:49 schreef Disorder het volgende:
Wat doen die Marokkanen trouwens elke keer in de buurt van homo's en gaybars?
Maak ze dit vooral duidelijk, dan bewijzen ze keer en keer je theoriequote:Op woensdag 12 mei 2010 20:08 schreef Marouska het volgende:
[..]
Schijterd wil ik je zeker niet noemen. Niemand verwacht van je dat je je in elkaar laat rossen om een punt te maken dat al duidelijk zou moeten zijn. Belachelijk natuurlijk dat je expliciet niet wilt dat bepaalde mensen van je relatie weten, of dat je expliciet erop moet letten niet zoiets compleet natuurlijks te doen als je vriendin d'r hand vasthouden. Maar het is niet een soort van 'verantwoordelijkheid' van jou om dan maar je leven te riskeren, de verantwoordelijkheid ligt namelijk bij ons allemaal als maatschappij.
Het schijnt dus dat bepaalde 'haantjes'-mannen stiekem vooral geďntimideerd zijn door homoseksuelen, omdat ze zo diep van binnen zo fucking narcistisch zijn dat ze daadwerkelijk bang zijn versierd te worden. Serieus, is een serieuze theorie: 'echte' mannen zien zichzelf als dominant, als de overheerser. Hierbij vervullen zij de rol van jager, en de vrouw de rol van prooi. Echter, een homoseksuele man is iemand die potentieel de rol van jager aan kan nemen, en jou tot droevig, passief, inferieur prooi kan denigreren! Aaaah! Het rollenpatroon in omgedraaid, oh noes! Je staat nu hiërarchisch ter hoogte van een vrouw! Waah!
Lesbische vrouwen zijn 'slechts' vrouwen die zich aan dit rollensysteem ontrekken, maar ze worden niet als dreigend ervaren voor haantjestypes. Dit resulteert erin dat lesbische vrouwen vooral niet worden gezien als 'echte vrouwen' ('want echte vrouwen vallen op mannen!!') en vooral daar de consequenties van ondervinden, terwijl homo's maar eng zijn en vooral een lesje moeten worden geleerd.
Aldus wat ik erover heb geleerd, kort door de bocht en in iets kleurrijker taalgebruik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |