)  Toen ben ik maar weer naar huis toegegaan. Op mijn eindbestemming wat ik wou bereiken schijnt het ook al een puinzooi te zijn. Mijn klachten zijn dus als volgt.
 )  Toen ben ik maar weer naar huis toegegaan. Op mijn eindbestemming wat ik wou bereiken schijnt het ook al een puinzooi te zijn. Mijn klachten zijn dus als volgt. 

Dit is geen evenement. Dit is een gewone wielerwedstrijd op een doordeweekse dagquote:Mensen die zeuren over evenementen.

In Friesland zijn er genoeg buslijnen, een paar treinlijnen en Lwd heeft een echte stadsdienst.quote:ik wist niet dat ze OV hadden in friesland? bij gelderland houdt de bewoonde wereld toch op en meot je verder per huifkar?

Genoeg buslijnen, jaja.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:19 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dit is geen evenement. Dit is een gewone wielerwedstrijd op een doordeweekse dag
De bevrijdingsfestival en koniginnedag zijn evenementen. Dit niet. Dit is het hinderen van mensen die hun geld verdienen en mensen die willen leren door een paar hobby fietsers.
[..]
In Friesland zijn er genoeg buslijnen, een paar treinlijnen en Lwd heeft een echte stadsdienst.

Mensen die gezellige drukte verwarren met chaos.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:27 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Genoeg buslijnen, jaja.
Maar terechte klacht, hier in Leiden was het maandag ook een chaos.

Volgens mij zien we de Giro hier nooit meer terug met al die tutti corridori hierquote:

maar het regende en ik was toch te laat komenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:57 schreef Ensaf het volgende:
Was dan even gaan lopen juh.
Dat kleine eindje.

Zoals vandaag dus, en gelijk heb je. Dan heb ik en een heleboel anderen er geen last van.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:40 schreef NoBody122 het volgende:
Terechte klacht..
Als ze dat soort onzin nou in het weekend -of elders op een, voor de meesten, vrije dag- doen, ala, maar op een gewone werkdag........

Jaja.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mensen die gezellige drukte verwarren met chaos.
Het was helemaal geen chaos. De stad is alleen langs het parcours een uurtje afgesloten geweest, vijf minuten nadat het peloton voorbij was zag de stad er alweer uit alsof er niets gebeurt was.
 Toevallig was er een busomleiding waardoor ik wel vertraging had, en hij gewoon een paar haltes oversloeg, maar dat is maar 'gezellige drukte' zeker.
 Toevallig was er een busomleiding waardoor ik wel vertraging had, en hij gewoon een paar haltes oversloeg, maar dat is maar 'gezellige drukte' zeker.
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |