Schultenbräu meestal. Of anders gewoon EuroShopper. Als ik telkens merkbier zou moeten kopen zou me dat echt 20 euro per maand meer kosten denk ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is goedkoop bier? Ik betaal ook liever niet de hoofdprijs, maar de smaak van m'n bier blijft toch het belangrijkst.
En daarvan denk ik 'fuck it, voor 20 euro heb ik wel lekker bier'quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Schultenbräu meestal. Of anders gewoon EuroShopper. Als ik telkens merkbier zou moeten kopen zou me dat echt 20 euro per maand meer kosten denk ik
Ik ben ook van de Brand of HJ. Bavaria is echt pisbier. Helaas wordt dat steeds populairder op evenementen. En een vriendin van me koopt die shit ook altijdquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:59 schreef AMDB het volgende:
Ik zelf vind Schultenbräu iig beter te drinken dan Heineken/Amstel/Bavaria.
Als ik het geld zou hebben dan wordt het Grolsch/Brand/HJ.
Haha, wat drink je zelf danquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb nog wel zo een pakket voor je staan mikkie, alcoholist
Nja ik ben gewoon een beetje aan het flippen, krijg je als je leven ineens lijkt te veranderenquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Is het al echt uit? Vaak is het dan wel goed om even geen contact te hebben, hoe pijnlijk/lastig dat ook is.
Hoeveel geld verwacht je nodig te hebben om in Engeland te gaan studeren dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:24 schreef SLP_ het volgende:
Lees ik net de brief van de belastingdienst, staat er dat ik niets terug krijgTerwijl ik volgens mij wel wat terug moet krijgen.. Tis niet veel, maarja alle beetjes helpen. Echt vaag, en ik heb het nog es gecontroleerd volgens die site en daar staat ook dat ik geld terug moet krijgen
Toelichting op de achterkant gelezen? Daar kun je checken of hun berekening klopt met die van jou. Anders contact opnemenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:24 schreef SLP_ het volgende:
Lees ik net de brief van de belastingdienst, staat er dat ik niets terug krijgTerwijl ik volgens mij wel wat terug moet krijgen.. Tis niet veel, maarja alle beetjes helpen. Echt vaag, en ik heb het nog es gecontroleerd volgens die site en daar staat ook dat ik geld terug moet krijgen
Oh kijk, dat biedt perspectief. Dat van mij is op, maar ik begrijp dat jij tijd genoeg hebt om morgen een kist te halen?quote:
Te veelquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hoeveel geld verwacht je nodig te hebben om in Engeland te gaan studeren dan?
Snap ik welquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nja ik ben gewoon een beetje aan het flippen, krijg je als je leven ineens lijkt te veranderen
Voor jou wel, weet je tochquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh kijk, dat biedt perspectief. Dat van mij is op, maar ik begrijp dat jij tijd genoeg hebt om morgen een kist te halen?
Er staat geen eens een toelichting op de achterkant.. Nja ik bel vrijdag wel ffquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toelichting op de achterkant gelezen? Daar kun je checken of hun berekening klopt met die van jou. Anders contact opnemen.
Ik dacht dat er altijd een voorbeeldberekening op de achterkant stond...maar dat zal dan misschien bij de definitieve aanslag alleen zo zijn?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:34 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Er staat geen eens een toelichting op de achterkant.. Nja ik bel vrijdag wel ff
Mooi op tijdquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:50 schreef AMDB het volgende:
Ik bedenk met net op het allerlaatste moment dat ik nog een opdracht in moest leveren. Had 'm al af maar moest 'm nog opsturen
quote:
ik doe niet aan bierpaketten, gewoon normaal hertog jan is al leuk genoegquote:
Dat was Vato.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:03 schreef IrishBastard het volgende:
De belangrijkste vraag in de speech van de studentenverenigingskerel:
"De belangrijkste vraag die ik geleerd heb in 9 jaar studeren: zIjn jullie al dronkuuuuuun?"
Ben je net thuis? We lossen elkaar gewoon af zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |