lekker boeiend, het kost geen reetquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:01 schreef Roei het volgende:
42 flessen water? Gewoon 1 flesje kopen en bijvullen
Waarom überhaupt voor de komende 3 jaar inslaan?
Los van die flesjes water, zijn drie pakken chocomel, vier flessen cola en twee flessen aanmaaklimo nou niet echt spul voor drie jaarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:01 schreef Roei het volgende:
42 flessen water? Gewoon 1 flesje kopen en bijvullen
Waarom überhaupt voor de komende 3 jaar inslaan?
ik ben niet zo'n pauper met die vieze flesjes water die 4 jaar in je tas zitten, nu heb ik ook altijd een koude ipv laf lauw waterquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik gok dat gewoon water je helemaal niets kost?
Ja maar dat is niet goed genoeg voor swarmi, de divaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die swarmi met zijn water!
Gast in Nederland komt dat spul gewoon uit de kraan!
Prinses Swarmiquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:20 schreef royjn het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet goed genoeg voor swarmi, de diva![]()
Morgenavond eerst eens borrelen in camelot en daarna zien we wel weer verder.
Morgen naar Lelystad, morgenavond borrelen en zondag werken... dan is 't weekend weer voorbijquote:
Dat is echt bagger, dan had je beter kunnen gaan stappenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:29 schreef LastRequest het volgende:
Potverdikkeme.. Blijf ik een avond thuis om te studeren, ben ik rond een uur of 9 in slaap gevallen en word ik net wakker
Dat heb ik dus gedaanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat is echt bagger, dan had je beter kunnen gaan stappen
Haha, goeie zaak! Ik mag vandaag met mijn Rowans naar de Scouts2day!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 06:07 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaanToppie avond gehad
![]()
Moet dalijk om 9 uur beginnen met werken bij de marikenloop (voorbereiding) tot 16 uur, waarna ik om 17 uur weer verder mag bij Van Buren tot 1 uur en om 7 uur weer bij de marikenloop verder ga.
Ik kan echt niet plannen
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Haha, goeie zaak! Ik mag vandaag met mijn Rowans naar de Scouts2day!
Hoe ging je gesprek?
Klopt, dat moest ik nog vertellen!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:17 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen.
Hoe ging het gisteren Swine?
Ik moet een reflectieverslag maken over mijzelf van de opnames die gemaakt zijn. Dat wordt wel bekeken door de tutor, maar niet beoordeeld. Bij de stationsexamens weer wel laatste vrijdag.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:32 schreef Rituals het volgende:
Wat fijn! Goed zo!Krijg je hiervoor ook een beoordeling?
Hoef je niet te werken?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:38 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik moet een reflectieverslag maken over mijzelf van de opnames die gemaakt zijn. Dat wordt wel bekeken door de tutor, maar niet beoordeeld. Bij de stationsexamens weer wel laatste vrijdag.
Ik ben even paar uurtjes slapen
Puik!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:32 schreef Rituals het volgende:
Wat fijn! Goed zo!Krijg je hiervoor ook een beoordeling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |