met de telegraaf helemaal jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:17 schreef Corkscrew het volgende:
Morgen extra editie De Telegraaf
[..]
Het word echt één groot mediacircus zo
Van wat ik begreep gingen er vluchten van een 15tal Afrikaanse steden naar Tripoli, en dat al die passagiers dan allemaal daar overstapten naar vluchten met Europese bestemmingen, zoals London, Brussel en Dusseldorf.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het toestel was onderweg naar London. De Nederlanders aan boord moesten waarschijnlijk overstappen naar Dusseldorf of Brussel. Naar Amsterdam vlogen ze niet volgens mij.
Nee, ik heb geen idee. Mijn moeder weet alleen dat ze vanuit Johannesburg zouden vliegen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:11 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Weet ze (of jij) niet met welke maatschappij of reisorganisatie is?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:17 schreef Corkscrew het volgende:
Morgen extra editie De Telegraaf
[..]
Het word echt één groot mediacircus zo
Ik zag het ja, echt paupersensatie-tvquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:19 schreef Felixa het volgende:
Ja lekker, ga ff een interviewtje geven boven dat kind d´r/z´n bed!
Dankjewel voor de bijdrage, ik zou willen zeggen 'leuk' om te zien, maar dat is niet het juiste woord in deze context.... Die gecrashte vliegtuigen geven wel een luguber beeld....quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:19 schreef CompuMess het volgende:
Wat een triest bericht, sterkte aan alle nabestaanden!
ik ben in 2002 aan het werk geweest op het vliegveld van Tripoli (inspectie & onderhoudsadvies landingsbanen) en het is een paar keer voorgekomen dat ik voor m'n leven moest rennen omdat de verkeersleiding had verzuimd door te geven dat er (toch nog) een vliegtuig aankwam...![]()
[ afbeelding ]
De landingsbaan was ook voorzien van redelijk wat gaten...
[ afbeelding ]
Ik hoop wel dat ze de zooi nu wel eens netjes opruimen, ze hadden daar toen de gewoonte om al het gecrashte materiaal gewoon te laten liggen.
[ afbeelding ]
Als je het echt wilt weten kun je misschien familie van die vrienden bellen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee. Mijn moeder weet alleen dat ze vanuit Johannesburg zouden vliegen.
Ik hoopte haar snel gerust te kunnen stellen met de mededeling dat er heel veel vluchten vanuit Johnnesburg richting Amsterdam zouden vliegen, maar ik zie vandaag maar één aankomst uit Johannesburg. En dan blijven logischerwijs Brussel en Dusseldorf over als luchthaven.
Nou ja, als er echt wat is hoort ze het vanzelf wel.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:19 schreef CompuMess het volgende:
ik ben in 2002 aan het werk geweest op het vliegveld van Tripoli (inspectie & onderhoudsadvies landingsbanen) en het is een paar keer voorgekomen dat ik voor m'n leven moest rennen omdat de verkeersleiding had verzuimd door te geven dat er (toch nog) een vliegtuig aankwam...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop wel dat ze de zooi nu wel eens netjes opruimen, ze hadden daar toen de gewoonte om al het gecrashte materiaal gewoon te laten liggen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:19 schreef CompuMess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is wel een verschil tussen in elk topic met een Telegraaf-artikel de standaardreactiequote:Op woensdag 12 mei 2010 15:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou ja zeg, beetje de Telegraaf bashen..
Tja het is gewoon een crash... Wij vinden het nu wel interessant omdat er Nederlanders inzitten anders was het voor ons ook geen breaking nieuws.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:15 schreef Frederic het volgende:
CNN en BBC vinden het allemaal niet zo belangrijk, blijkbaar......
volgens de oud verslaggever was het vliegveld nog gemoderniseerdquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:19 schreef CompuMess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of dat hij wel 8 is en ook niet of het wel een Nederlander is (bron: RTL Nieuws). Eigenlijk weten we dus vrijwel niks.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:22 schreef Ritmo het volgende:
Het is niet eens zeker dat het een NLs jongetje of uberhaupt een jongetje is.
gaat lekker daar zegquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:19 schreef CompuMess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |