met de telegraaf helemaal jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:17 schreef Corkscrew het volgende:
Morgen extra editie De Telegraaf
[..]
Het word echt één groot mediacircus zo
Van wat ik begreep gingen er vluchten van een 15tal Afrikaanse steden naar Tripoli, en dat al die passagiers dan allemaal daar overstapten naar vluchten met Europese bestemmingen, zoals London, Brussel en Dusseldorf.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het toestel was onderweg naar London. De Nederlanders aan boord moesten waarschijnlijk overstappen naar Dusseldorf of Brussel. Naar Amsterdam vlogen ze niet volgens mij.
Nee, ik heb geen idee. Mijn moeder weet alleen dat ze vanuit Johannesburg zouden vliegen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:11 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Weet ze (of jij) niet met welke maatschappij of reisorganisatie is?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:17 schreef Corkscrew het volgende:
Morgen extra editie De Telegraaf
[..]
Het word echt één groot mediacircus zo
Ik zag het ja, echt paupersensatie-tvquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:19 schreef Felixa het volgende:
Ja lekker, ga ff een interviewtje geven boven dat kind d´r/z´n bed!
Dankjewel voor de bijdrage, ik zou willen zeggen 'leuk' om te zien, maar dat is niet het juiste woord in deze context.... Die gecrashte vliegtuigen geven wel een luguber beeld....quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:19 schreef CompuMess het volgende:
Wat een triest bericht, sterkte aan alle nabestaanden!
ik ben in 2002 aan het werk geweest op het vliegveld van Tripoli (inspectie & onderhoudsadvies landingsbanen) en het is een paar keer voorgekomen dat ik voor m'n leven moest rennen omdat de verkeersleiding had verzuimd door te geven dat er (toch nog) een vliegtuig aankwam...![]()
[ afbeelding ]
De landingsbaan was ook voorzien van redelijk wat gaten...
[ afbeelding ]
Ik hoop wel dat ze de zooi nu wel eens netjes opruimen, ze hadden daar toen de gewoonte om al het gecrashte materiaal gewoon te laten liggen.
[ afbeelding ]
Als je het echt wilt weten kun je misschien familie van die vrienden bellen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee. Mijn moeder weet alleen dat ze vanuit Johannesburg zouden vliegen.
Ik hoopte haar snel gerust te kunnen stellen met de mededeling dat er heel veel vluchten vanuit Johnnesburg richting Amsterdam zouden vliegen, maar ik zie vandaag maar één aankomst uit Johannesburg. En dan blijven logischerwijs Brussel en Dusseldorf over als luchthaven.
Nou ja, als er echt wat is hoort ze het vanzelf wel.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:19 schreef CompuMess het volgende:
ik ben in 2002 aan het werk geweest op het vliegveld van Tripoli (inspectie & onderhoudsadvies landingsbanen) en het is een paar keer voorgekomen dat ik voor m'n leven moest rennen omdat de verkeersleiding had verzuimd door te geven dat er (toch nog) een vliegtuig aankwam...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop wel dat ze de zooi nu wel eens netjes opruimen, ze hadden daar toen de gewoonte om al het gecrashte materiaal gewoon te laten liggen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is wel een verschil tussen in elk topic met een Telegraaf-artikel de standaardreactiequote:Op woensdag 12 mei 2010 15:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou ja zeg, beetje de Telegraaf bashen..
Tja het is gewoon een crash... Wij vinden het nu wel interessant omdat er Nederlanders inzitten anders was het voor ons ook geen breaking nieuws.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:15 schreef Frederic het volgende:
CNN en BBC vinden het allemaal niet zo belangrijk, blijkbaar......
volgens de oud verslaggever was het vliegveld nog gemoderniseerdquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:19 schreef CompuMess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of dat hij wel 8 is en ook niet of het wel een Nederlander is (bron: RTL Nieuws). Eigenlijk weten we dus vrijwel niks.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:22 schreef Ritmo het volgende:
Het is niet eens zeker dat het een NLs jongetje of uberhaupt een jongetje is.
gaat lekker daar zegquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:19 schreef CompuMess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:22 schreef Tegan het volgende:
Gaat wel erg veel mis bij de NOS vandaag.
En nu ineens London, en de presentatrice wist het niet eens
![]()
.
Zijn ze niet met de KLM, Kenya Airways of Air France geweest? Die vliegen namelijk dagelijks op Johannesburg en terug.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:07 schreef MaLo het volgende:
Hoeveel vluchten komen er per dag van Johannesburg naar Amsterdam / Brussel? Ik ben druk aan het googlen maar kan zo niks vinden.
Mijn moeder maakt zich lichtelijk zorgen om vrienden die vandaag vanaf Johannesburg na een rondreis in Z-A weer naar huis zouden vliegen.
Dat vroeg ik mij ook af, maar iemand wist te vertellen dat het een groep op vakantie was, klinkt aannemelijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:22 schreef Blik het volgende:
Bizar dat meer dan de helft van het vliegtuig uit Nederlanders bestond
Van de andere kant was de Turkish Airlines crash in Amsterdam wel Breaking News op CNN. Ze maakten zelfs meerdere malen live gebruik van de NOS correspondent.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja het is gewoon een crash... Wij vinden het nu wel interessant omdat er Nederlanders inzitten anders was het voor ons ook geen breaking nieuws.
Dat is aan mijn moeder. Misschien cru, maar het zijn haar vrienden, niet de mijnequote:Op woensdag 12 mei 2010 15:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je het echt wilt weten kun je misschien familie van die vrienden bellen?
[..]
qftquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:24 schreef YazooW het volgende:
Allemaal huilen op de berichtgeving op tv...
Die mensen doen ook maar gewoon hun best, ga jij er anders eens een paar uur achter elkaar zitten zonder script of wat dan ook.
Leeft hij nog wel?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Of dat hij wel 8 is en ook niet of het wel een Nederlander is (bron: RTL Nieuws). Eigenlijk weten we dus vrijwel niks.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:23 schreef Peanuty het volgende:
dit ramp?
Zooo, jij bent de enige!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:24 schreef dieselnoi het volgende:
Doet mij een beetje aan Bruce Willis, Unbreakable denken.
Tot nu toe kijk ik naar RTL en die doen het best goed wat mij betreft (op het mobieltje met een lullige ringtone van Frits Wester na danquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:24 schreef YazooW het volgende:
Allemaal huilen op de berichtgeving op tv...
Die mensen doen ook maar gewoon hun best, ga jij er anders eens een paar uur achter elkaar zitten zonder script of wat dan ook.
Wie weet. Ene moment hoor ik dat hij oké is, maar op CNN zeiden ze dat die nog geopereerd werd.quote:
Zou het niet kunnen dat dat alleen directe vluchten zijn? Deze vlucht gaat immers via Tripoli.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee. Mijn moeder weet alleen dat ze vanuit Johannesburg zouden vliegen.
Ik hoopte haar snel gerust te kunnen stellen met de mededeling dat er heel veel vluchten vanuit Johnnesburg richting Amsterdam zouden vliegen, maar ik zie vandaag maar één aankomst uit Johannesburg. En dan blijven logischerwijs Brussel en Dusseldorf over als luchthaven.
Nou ja, als er echt wat is hoort ze het vanzelf wel.
Volgens Flight stats vliegt alleen de KLM rechtstreeks op JHB. 1x per dag.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zijn ze niet met de KLM, Kenya Airways of Air France geweest? Die vliegen namelijk dagelijks op Johannesburg en terug.
En dan nog. wij vlogen met Emirates, via Dubai. Als je één overstap inbouwt worden de opties ineens erg groot. Zijn zoveel manieren om in Zuid-Afrika te komen..quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zijn ze niet met de KLM, Kenya Airways of Air France geweest? Die vliegen namelijk dagelijks op Johannesburg en terug.
Het rijkste als het gaat om officiele cijfers manipuleren. Ze komen in allerlei lijstjes hoog uit, maar ondertussen is de infrastructuur van Zimbabwe nog beter dan die van Libie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:21 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Dat gat! Ik hoorde zojuist nog iemand zeggen dat dit ongeveer het rijkste land van Afrika was?
hangt denk ik ook van de plek af, nederland is op dat gebied toegankelijker dan Libiëquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Van de andere kant was de Turkish Airlines crash in Amsterdam wel Breaking News op CNN. Ze maakten zelfs meerdere malen live gebruik van de NOS correspondent.
Nee ok, maar je blijft vragen stellen die wij ook niet kunnen ruiken, je kan alleen zo info vragen...quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:25 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat is aan mijn moeder. Misschien cru, maar het zijn haar vrienden, niet de mijne
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, bedankt, ik vertel mijn moeder dus nog maar even niksquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:26 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Volgens Flight stats vliegt alleen de KLM rechtstreeks op JHB. 1x per dag.
Kenya Airways vliegt via Nairobi en Air France via Parijs.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:26 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Volgens Flight stats vliegt alleen de KLM rechtstreeks op JHB. 1x per dag.
Dat was in Rusland ook zo, allemaal verrotte Tupolevs naast de baan. Handig als je nog wat schroefjes nodig hebt of zo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
door die laatste foto krijg je toch ineens hele andere beelden van die berichtgeving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |