Dat kan jou wel rotten want daarvoor zitten we op dit forum. Als niemand in discussie zou gaan met elkaar is het snel over hier hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:43 schreef HeatWave het volgende:
En dan nog, zal TS het er niet mee eens zijn, wat kan mij dat rotten verder?.
Als ik meer met nederlanders heb dan met anderen dan is dat aan mij lijkt me.
Lekker rustigquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:44 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat kan jou wel rotten want daarvoor zitten we op dit forum. Als niemand in discussie zou gaan met elkaar is het snel over hier hoor.
quote:
Gezien het feit dat de TS zo graag volhardt in zijn stompzinnigheid waag ik aan het denkvermogen van de TS te twijfelen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:38 schreef Kabolter het volgende:
Psychologisch valt dit gedrag, waar TS niet zo blij mee is, heel goed te verantwoorden. Maar dat kan TS vast heel goed zelf ook wel bedenken.
Het is een misvatting dat iedereen hier zit om te 'discussieren'.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:44 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat kan jou wel rotten want daarvoor zitten we op dit forum. Als niemand in discussie zou gaan met elkaar is het snel over hier hoor.
Aha, dit vind ik een goede uitlegquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:46 schreef escalatie het volgende:
Het is niet zo zeer dat mensen het erger vinden, omdat het Nederlanders zijn, maar het raakt ze wel meer, omdat ze zich verbonden voelen met landgenoten, ook al kennen zij die personen niet persoonlijk.
Je kunt je verder dan afvragen waarom wij ons meer verbonden voelen met landgenoten. Mijn theorie is al volgt: de mens is origine een 'groepsdier'. Als groep moest je zien te overleven. De groep werd door de eeuwen heen groter; je stam, je stad, je streek en uiteindelijk je land of misschien in de toekomst Europa(..). Je kent elkaar niet meer persoonlijk, maar de verbondenheid blijft al dan niet in mindere mate. Als land heb je je eigen taal, cultuur, sociaal stelsel, enz. wat tegenwoordig de verbondenheid nog inhoudt.
Met andere woorden, zo raar vind ik het ook weer niet.
dat dusquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:46 schreef escalatie het volgende:
Het is niet zo zeer dat mensen het erger vinden, omdat het Nederlanders zijn, maar het raakt ze wel meer, omdat ze zich verbonden voelen met landgenoten, ook al kennen zij die personen niet persoonlijk.
Je kunt je verder dan afvragen waarom wij ons meer verbonden voelen met landgenoten. Mijn theorie is al volgt: de mens is origine een 'groepsdier'. Als groep moest je zien te overleven. De groep werd door de eeuwen heen groter; je stam, je stad, je streek en uiteindelijk je land of misschien in de toekomst Europa(..). Je kent elkaar niet meer persoonlijk, maar de verbondenheid blijft al dan niet in mindere mate. Als land heb je je eigen taal, cultuur, sociaal stelsel, enz. wat tegenwoordig de verbondenheid nog inhoudt.
Met andere woorden, zo raar vind ik het ook weer niet.
Ik houd het op een schreeuw om aandacht. Maar dat komt doordat het een Nederlander is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gezien het feit dat de TS zo graag volhardt in zijn stompzinnigheid waag ik aan het denkvermogen van de TS te twijfelen.
Inderdaad, die kijken vanavond een filmpje en gaan naar bed en slapen er geen seconde minder om.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:48 schreef MaskOfSanity het volgende:
Veel mensen zeggen het ook 'erg' te vinden en acteren alsof ze geschokt zijn, omdat ze het gevoel hebben dat dat zo hoort. Over het algemeen komt er bitterweinig oprechte emotie bij kijken.
Dat laatste zeker. Ik zou het ook krankzinnig vinden om wakker te liggen van het feit dat volslagen onbekende een ongeluk hebben gehad eerder op de dag.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:50 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Inderdaad, die kijken vanavond een filmpje en gaan naar bed en slapen er geen seconde minder om.
Wel cool, dat gedachtenlezen. Leer mij het eens?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:50 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Inderdaad, die kijken vanavond een filmpje en gaan naar bed en slapen er geen seconde minder om.
Precies, maar half Nederland reageert alsof hun wereld instort.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:51 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Dat laatste zeker. Ik zou het ook krankzinnig vinden om wakker te liggen van het feit dat volslagen onbekende een ongeluk hebben gehad eerder op de dag.
Ik zou alles waar Joris Linssen bij betrokken is defitief van de buis halen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:51 schreef Gia het volgende:
De eerste aflevering van 'Het Lagerhuis' is vanavond geschrapt vanwege deze ramp.
En 'Hello and Goodbye' van Joris Linssen ook.
Schandalig!! Als er alleen Afrikaanse slachtoffers waren geweest, waren deze uitzendingen gewoon door gegaan!!
Zoiets?
Bron?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:52 schreef HugoBaas het volgende:
Precies, maar half Nederland reageert alsof hun wereld instort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |