Hahahahaquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik voorlopig maar effe niet ik zit aan de sudoranse
ik zou echt met de beste wil van de wereld geen grap kunnen bedenken maar je zalquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:49 schreef Deisyy het volgende:
Morgen zullen de eerste grappen er al over gemaakt worden, misschien vanavond al.
Ja ach poep gebeurd...quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:49 schreef Deisyy het volgende:
Morgen zullen de eerste grappen er al over gemaakt worden, misschien vanavond al.
Jij had het toch laats over dromen. (ja even iets anders) Ik had zo'n vreselijke levendige droom. Mijn moeder vond mijn weeddoos. En ik van neeeeee das persoonlijk maar het werd echt door haar gekaapt. En ze vond mijn weed. En toen moest ik gelijk naar bedquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zou echt met de beste wil van de wereld geen grap kunnen bedenken maar je zal
ongetwijfeld gelijk krijgen![]()
this is Fok
Oud fokker is dat volgens mijquote:
weet je nog at verhaal dat ik vertelde dat ik van mijn Pa ''zonder eten naar bed'' moestquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij had het toch laats over dromen. (ja even iets anders) Ik had zo'n vreselijke levendige droom. Mijn moeder vond mijn weeddoos. En ik van neeeeee das persoonlijk maar het werd echt door haar gekaapt. En ze vond mijn weed. En toen moest ik gelijk naar bedIk zei nog jahhh dagg en meer weet ik niet
Het zal een combinatie geweest zijn... Jemig wat heb ik gevochten om die doosquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
weet je nog at verhaal dat ik vertelde dat ik van mijn Pa ''zonder eten naar bed'' moest![]()
misschien zat dat in je achterhoofd.
Ik heb ook gedroomd vannacht hele rare droom ik heb hem nog uitgebreid aan die Griek lopen
te vertellen,helemaal over mijn stuur was ik, maar nu kan ik het me niet meer herrinneren
Zou kunnen is voor mijn tijdquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
heb ik wel eens gehoord jah... was ik hier vast nog niet, was geloof ik in de BB tijd toch?
Ja was met de eerste BB.quote:
Jij vindt hem NU dus niet meer grappig begrijp ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja was met de eerste BB.
Toen was ie nog wel grappig.
En anders heb je toch een leuke paarse wasmachine van binnen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:06 schreef FANN het volgende:
ik gaat het gewoon proberen, als het niks wordt pleur ik hem wel weg![]()
toch spijkerbroeken teveel
Ohhh dat soort dingen ...quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:05 schreef FANN het volgende:
Ik zit er aan te denken om een ouwe spijkerbroek paars te verven met die verf die je in de
wasmashine doet, zou dat wat worden denk je?
Nee nu is hij meer "dichter". Maar ik zal zijn "gedichten" wel niet begrijpen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij vindt hem NU dus niet meer grappig begrijp ik
Ik vind hem geforceerd. Wat ik weet was ie iid leuk op het forumquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja was met de eerste BB.
Toen was ie nog wel grappig.
nee joh, je moet het dan nog een keer wassen en dan is al die zooi weg,quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:08 schreef Coos het volgende:
[..]
En anders heb je toch een leuke paarse wasmachine van binnen.
Doe je de buitenkant met zwart witte blokjes.
Does es Coosquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:13 schreef Coos het volgende:
btw Fann ik heb een ban. (rijmt nog ook)
Nee niet op Fok maar op Pokerstars. Chat violation!!![]()
Zit je met een hele tafel spaanstaligen te beppen komt er zo'n mod die zegt dat we in het engels moeten.
Dus ik voor die jongens vertalen dat we in het engels moeten krijg ik een chatban.![]()
Maar het is zo goed voor mijn spaans. Ik leer zo lekker veel vieze woorden en schelden in het spaans.
je moed gewoon tegen die mod zeggen dat het een vieze perro isquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:13 schreef Coos het volgende:
btw Fann ik heb een ban. (rijmt nog ook)
Nee niet op Fok maar op Pokerstars. Chat violation!!![]()
Zit je met een hele tafel spaanstaligen te beppen komt er zo'n mod die zegt dat we in het engels moeten.
Dus ik voor die jongens vertalen dat we in het engels moeten krijg ik een chatban.![]()
Maar het is zo goed voor mijn spaans. Ik leer zo lekker veel vieze woorden en schelden in het spaans.
Sjesus je springt ook echt in het oog oranjequote:Op woensdag 12 mei 2010 20:19 schreef liesje1979 het volgende:
Vanavond komt die "loverboy" toch op TV?
ja op SBS die jongen die hoofdpersoon is in dat boek van maria mosterd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:19 schreef liesje1979 het volgende:
Vanavond komt die "loverboy" toch op TV?
Ja het is echt knaloranje ook.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus je springt ook echt in het oog oranje![]()
Was dat dan ??? PeterRRR ofzo
Na de maaltijd dusquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja op SBS die jongen die hoofdpersoon is in dat boek van maria mosterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |