Het lijkt me ook wel wat vroeg om nu al bandenpijn te hebben, maar onder invloed van hormonen kan er natuurlijk heel veelquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ook een beetje vroeg met 10 weken hè
Wel af en toe verschrikkelijke steken in m'n liezen, zal wel bandenpijn zijn![]()
Tenminste, als ik op OUD lees, maar het lijkt zo vroeg voor bandenpijn.
Krijg je commissie??quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:43 schreef Deisyy het volgende:
Werd ik vandaag op mijn vrije dag gebeld en puntje bij paaltje bijna de hele dag zitten werken![]()
Maar het brengt wel bijna 2 ton op... voor de baas dan
Nou ik voelde met 13 weken de oudsten wel kriebelen hoor!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ook een beetje vroeg met 10 weken hè
Wel af en toe verschrikkelijke steken in m'n liezen, zal wel bandenpijn zijn![]()
Tenminste, als ik op OUD lees, maar het lijkt zo vroeg voor bandenpijn.
Ja, ik weet niet, ik kan me daar van mijn vorige zwangerschap (1991) ook niets van herinneren trouwens.quote:
Ik zal het woord 'bonus' de komende tijd een paar keer laten vallenquote:
Ja, dan stuurt ie je met een lijstje naar de Appie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal het woord 'bonus' de komende tijd een paar keer laten vallen
11 pond, dat is een flinkequote:Op woensdag 12 mei 2010 15:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou ik voelde met 13 weken de oudsten wel kriebelen hoor!
Maar 10 weken is wel érg vroeg inderdaad.
Ik kan me bandenpijn helemaal niet meer herinneren. Dus of dat in de liezen zit of niet.
Maar ik moet het zéker gehad hebben met een bekken aan gort en een kind van 11 pond![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dan stuurt ie je met een lijstje naar de Appie.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal het woord 'bonus' de komende tijd een paar keer laten vallen
Nou bandenpijn voel je welquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet, ik kan me daar van mijn vorige zwangerschap (1991) ook niets van herinneren trouwens.
Vraag me toch af of we met meer informatie ook meer kwalen hebben....
LOL... ben je al ingelezen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zag de tt en wist gewoon dat jij m had geopend
Kind dat crash Libiëquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:06 schreef Toverheks het volgende:
goedenmiddag allemaal.
van dat jongentje staat in de telegraaf voorpagina hij is net geopereerd.
kan goed bandenpijn zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die steken in m'n lies zijn, maar gisteren deed het echt heul zeer.
* Marrije twijfelt twijfeltquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, het is de moeite ook niet echt trouwens... mini-rel om niets.
Ja, dat lees ik op OUD ook iedere keer als het om die steken gaat, maar ik snap niet hoe en waarom...quote:
ik denk het laatste Leandraquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat lees ik op OUD ook iedere keer als het om die steken gaat, maar ik snap niet hoe en waarom...
Ik bedoel, in 1991 nergens last van, of kan me niet zoiets herinneren. De hele term bandenpijn ken ik pas van jaren na die zwangerschap.
Had ik er geen last van omdat ik jong, goddelijjk en fit was, of had ik er geen last van omdat ik geen flauw idee had wat het was?
Ik heb het bij al mijn zwangerschappen gevoeldquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat lees ik op OUD ook iedere keer als het om die steken gaat, maar ik snap niet hoe en waarom...
En ja, ik snap wel hoe het veroorzaakt wordt, maar niet waarom ik het voel
Ik bedoel, in 1991 nergens last van, of kan me niet zoiets herinneren. De hele term bandenpijn ken ik pas van jaren na die zwangerschap.
Had ik er geen last van omdat ik jong, goddelijk en fit was, of had ik er geen last van omdat ik geen flauw idee had wat het was?
Ja, zie je wel... ik vraag me met wel meer dingen af hoe het kan.... aan de ene kant geweldig al die informatie die we tegenwoordig hebben, en dat je op basis van de termijn van je zwangerschap (die al op de dag exact is vastgesteld dmv een echo) zelfs precies weet dat het krummeltje nu zo'n 3 cm zou moeten zijn, maar soms vraag ik me af of die ouderwetse onwetendheid ook niet z'n voordelen had....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |