Mwoah gaat wel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:26 schreef Leandra het volgende:
OMG.... 5 kinderen, en hoe zit het met jouw handen en benen?? Al een beetje hersteld?
Ja, dat geloof ik ook wel maar ik geloof nooit dat ze er echt overheen komen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:28 schreef Leandra het volgende:
En zo maken we allemaal een andere afweging
Ik heb de overtuiging dat er wel goed voor mijn kind wordt gezorgd, ook als ik er niet meer ben.
Ik hoor net ook op 3FM weer over een jongetje reppen. Botbreuken. Er zijn al beelden in omloop.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:31 schreef Disana het volgende:
Ben ik nou gek? Ik hoor op de radio dat het een jongetje is maar iemand in NWS corrigeert me.
Ja precies, gebroken benen maar vitale organen intact.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoor net ook op 3FM weer over een jongetje reppen. Botbreuken. Er zijn al beelden in omloop.
Het eerste wat ik me afvroeg, toen ik hoorde dat die jongen het als enige had overleefd, was of hij daar nou wel zo blij om zou zijn. Vreselijk toch om met zo'n vreseijk ongeluk je gezin te moeten verliezen..quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:23 schreef Leandra het volgende:
Nah, de vraag was eigenijk al gevallen in het NWS-topic, juist omdat niet iedereen het vanzelfsprekend vond dat het beter zou zijn als het jongentje ook omgekomen zou zijn.
En dan besef je dat het heel dubbel is als je het zelf niet zou willen overleven omdat je dan je kind(eren) kwijt zou zijn, maar dat je liever hebt (ik tenminste) dat je kind zonder jou overleeft dan met jou doodgaat.
Neuh, ook een beetje vroeg met 10 weken hèquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik ook wel maar ik geloof nooit dat ze er echt overheen komen.
Nou, nu iets leuks? Baby al gevoeld?
Damn wat een ellendequote:Op woensdag 12 mei 2010 15:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mwoah gaat wel.
Knie is nog heel gevoelig, blauwe plek ter grootte van een iPhone![]()
Pols kan ik nog niet goed buigen, kan ook niet goed muizen dus.
Zit iets van een zwelling binnenin of zo denk ik. En mn enkel houdt het aardig vol, behalve 's avonds, dan doet ie heel erg pijn.
Paddy's gebeld, en krijg een diner voor 2 als goedmakertje.
Alleen, dat zou ie mailen en nog niks gezien nu ik er over nadenk.
Hmm... *tap tap tap*
Het lijkt me ook wel wat vroeg om nu al bandenpijn te hebben, maar onder invloed van hormonen kan er natuurlijk heel veelquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ook een beetje vroeg met 10 weken hè
Wel af en toe verschrikkelijke steken in m'n liezen, zal wel bandenpijn zijn![]()
Tenminste, als ik op OUD lees, maar het lijkt zo vroeg voor bandenpijn.
Krijg je commissie??quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:43 schreef Deisyy het volgende:
Werd ik vandaag op mijn vrije dag gebeld en puntje bij paaltje bijna de hele dag zitten werken![]()
Maar het brengt wel bijna 2 ton op... voor de baas dan
Nou ik voelde met 13 weken de oudsten wel kriebelen hoor!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ook een beetje vroeg met 10 weken hè
Wel af en toe verschrikkelijke steken in m'n liezen, zal wel bandenpijn zijn![]()
Tenminste, als ik op OUD lees, maar het lijkt zo vroeg voor bandenpijn.
Ja, ik weet niet, ik kan me daar van mijn vorige zwangerschap (1991) ook niets van herinneren trouwens.quote:
Ik zal het woord 'bonus' de komende tijd een paar keer laten vallenquote:
Ja, dan stuurt ie je met een lijstje naar de Appie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal het woord 'bonus' de komende tijd een paar keer laten vallen
11 pond, dat is een flinkequote:Op woensdag 12 mei 2010 15:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou ik voelde met 13 weken de oudsten wel kriebelen hoor!
Maar 10 weken is wel érg vroeg inderdaad.
Ik kan me bandenpijn helemaal niet meer herinneren. Dus of dat in de liezen zit of niet.
Maar ik moet het zéker gehad hebben met een bekken aan gort en een kind van 11 pond![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dan stuurt ie je met een lijstje naar de Appie.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal het woord 'bonus' de komende tijd een paar keer laten vallen
Nou bandenpijn voel je welquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet, ik kan me daar van mijn vorige zwangerschap (1991) ook niets van herinneren trouwens.
Vraag me toch af of we met meer informatie ook meer kwalen hebben....
LOL... ben je al ingelezen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zag de tt en wist gewoon dat jij m had geopend
Kind dat crash Libiëquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:06 schreef Toverheks het volgende:
goedenmiddag allemaal.
van dat jongentje staat in de telegraaf voorpagina hij is net geopereerd.
kan goed bandenpijn zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die steken in m'n lies zijn, maar gisteren deed het echt heul zeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |