Ik voelde al zoiets ja.quote:
Ik prik maar watquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voelde al zoiets ja.
Of was dat eeen magic missile in the dark?
in denbosch hebbben ze al die leuke dingen nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tja, die omroepsterskantine ook he...![]()
Maar jij bent toch altijd omringd door modepopjes en alles en leeft heel stylish en urban in the middle of everything?Sushi-bars, cocktailparties, you gotta getta name it....
Zeg, als AD&D fan moet je die uitdrukking van maagic missile toch wel kennen!!!!quote:
Oh oke.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:13 schreef Deceit het volgende:
[..]
in denbosch hebbben ze al die leuke dingen niet
Speel jij dat dan ook?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, als AD&D fan moet je die uitdrukking van maagic missile toch wel kennen!!!!
Ik heb het 2x gespeeld, maar speel nu iedere week een andere van World of Darkness (Vampire: The Masquerade).quote:
Maar had je zo'n modepop beeld van mij dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh oke.
Ander zou je er elke avond wel rondhangen zeker"?Hapje hier, hapje daar.... Nu zit je natuurlijk in al die Hollandse café's met bittergarnitür en alles.
Morning!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:29 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen k*tjes.
veeeels te vroeg.![]()
![]()
tering, jullie gaan hard.
Wie!? Jij!?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:10 schreef Deceit het volgende:
Maar daarom zijn de plannen om naar Rdam te verhuizen
Daar heb ik ook wel eens aan zitten denken, maar dat lijkt me zo'n trieste bendequote:Op woensdag 12 mei 2010 14:50 schreef Deceit het volgende:
Misschien moet ik wel meegaan met die Single reizen ofso :S ik moet echt vrdmm op zon-vakantie de eerste 2 weken van augustus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |