abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81339791
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
PF: ik ben altijd ongeveer zo geweest als nu, behalve toen ik écht bijna niks at overdag, maar toen was ik 16 ofzo Toen was ik iets van 62,5. Toen ging ik naar maximaal 75 met 'normaler' eten en af en toe een drastische lijnpoging (1000-1200 kcal, liefst minder ), en nu met sporten en normaal eten schommelt het tussen de 70 en de 73,5 (waar ik nu zit, dus ik hoop dat die schommel snel weer naar beneden gaat )

CF: D is meestal wel ruim geloof ik! Denk aan pita's met falafel, maispastei, stamppot, fajitas, empanadas... Op een lichte dag een stuk vlees/vis met groente (maar de lichte dagen zijn meestal ook sportdagen dus komt er nog een T bij ). Als ik werk eet ik trouwens ook wel iets meer, neem ik op het station nog een smoothie met een extra (hard bruin) broodje ofzo.
Ooo, maar een schommeling tussen de 70 en 73 is toch niet zo groot? Dat is nog geen aankomen hoor! Dat is de ene dag verstopt en een glas water of 3 meer en de andere dag uitgedroogd op de weegschaal. Gewoon volhouden, komt goed !! Ik schommel ook met een kilo of 3, lijkt mij heel normaal, ongesteld of niet, veel zout gegeten, etc.
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:12:02 #27
288142 mr_t88
Legen...wait for it...DARY!
pi_81339801
Afval topic! leuk! Heb ik wel een beetje verstand van! Ik lees veel over dieeten etc. Maar hoeveel en hoe intensief sporten jullie?
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions. The rest are left on the sidelines.
pi_81339827
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:59 schreef kwakz0r het volgende:
hej moblo, had ik trouwens in mn weekje weg gemist dat je minder aan t posten bent ofzo?
ik had het heel druk, weinig energie en was vooral aan 't klagen, dus heb even 2 weekjes slankpauze genomen kom nu zo af en toe maar weer 's meeposten, is weer beetje druk van de ketel, en moet vooral de komende tijd vrolijk en goed bezig zijn ivm trouwen en tentamenperiode
Ja doei.
pi_81339851
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:12 schreef mr_t88 het volgende:
Afval topic! leuk! Heb ik wel een beetje verstand van! Ik lees veel over dieeten etc. Maar hoeveel en hoe intensief sporten jullie?
Wie is je vader, wie is je moeder, wil je ook afvallen?
Oh en je mag niet zomaar met tips gaan strooien en zeggen hoe het moet, dan worden ze boos
pi_81339956
Maria, misschien werkt het als je wat minder brood eet? Niet low-carb maar gewoon andere dingen? Bij mij werkt het bijv. als ik, op vrije dagen, ipv brood tussen de middag volkorenpasta of omelet neem.

maar verder idd niet te druk maken, misschien heb je gewoon even een plateautje bereikt en gaat het over een tijdje weer vanzelf!
pi_81340025
tvp.
pi_81340046
quote:
Elke dag, wisselend intensief. En nu?
pi_81340051
Trashcat sez hai!
pi_81340058
Ik kan niet lijnen dan heb ik de hele dag honger en word ik tonnetje rond....

Ik zit nu denk ik een jaar oid op een goed gewicht (ik wou oorspronkelijk er nog 3 kilo af, nou ja, prima) en daarvoor begon ik met 10 kilo zwaarder dan ik nu ben.

1,5 jaar geleden was ik nog wel 6-7 kilo zwaarder dan nu en toen lukte het afvallen helemaal niet. ik wou en frituren en alcohol en vlees en koekjes en chips en frisdrank. en en en

ik hoop mij van de week weer te durven wegen want als ik op dag 2 op de weegschaal sta en ik weeg 0,4 meer dan dag 1 dan ben ik best chago. dus ik doe het liever niet meer

weegschalen zijn gewoon kut!
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:18:06 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81340066
PF: ben een tijd constant op ongeveer 71,5 geweest, dus ik schrok wel toen ik ineens omhóóg ging ipv naar beneden

Perruche: ik krijg nogal rap honger als ik geen brood eet Al zijn omeletten wel lekker, en die kipsalade die ik laatst had gemaakt ook Die is volgens mij ook zonder brood goed te doen, dat ga ik op een vrije dag eens proberen als lunch!

Het grootste baalmoment is nu gelukkig voorbij!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:18:33 #36
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81340084
Ik heb net een meeting met m'n supervisor gehad en dat was erg fijn en ik kreeg goed commentaar.."ik heb je nu bekritiseerd zoals ik dat zou doen met een artikel dat ingezonden wordt naar een top journal, niet een master thesis", maar nu moet ik nog zooooo veel doen!

En nu voel ik me ambivalent: fijn omdat het zo'n goede meeting was, maar ook gestressed omdat het vandaag T-7 is...Dus ik ga maar weer hard aan het werk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_81340133
Ik zag 4 eetkamerstoelen langs de straat staan en ik wil ze Maar ik durf ze niet te pakken !
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:19:57 #38
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81340138
quote:
En nynke, wat ontzettend raar dat je begeleider nog niks mag lezen. Het is de eerste keer dat ik zoiets hoor! Ik denk niet dat ik mijn scriptie ooit af had gekregen als ik geen feedback per hoofdstuk had gehad. In ieder geval was het een goede stok achter de deur om steeds weer wat in te leveren.
Deze keer had hij het wel gelezen, maar dan geeft hij wel een paar aanwijzingen, maar niet echt. Ik stuur ook niet hoofdstuk voor hoofdstuk naar hem op. Dat is om zeker te weten dat we een zo onafhankelijk mogelijk stuk schrijven...
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:20:26 #39
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81340168
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

Het grootste baalmoment is nu gelukkig voorbij!
Goedzo

Trash kitty a.k.a. SDB
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_81340175
Maar ik durf ook niet te wachten tot het donker is.. Hmm...

Maar ik moet wel, vriendje wil zijn stoelen terug en ik heb geen geld voor nieuwe..

bivakmuts op en GAAAN!
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:20:47 #41
288142 mr_t88
Legen...wait for it...DARY!
pi_81340187
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:13 schreef P.F het volgende:

[..]

Wie is je vader, wie is je moeder, wil je ook afvallen?
Oh en je mag niet zomaar met tips gaan strooien en zeggen hoe het moet, dan worden ze boos
Ik hoef niet af te vallen. Ik heb wat verstand van afvallen en vind het altijd leuk om te lezen hoe mensen proberen af te vallen. En ik zal niet zomaar met tips gaan strooien, misschien alleen wat feitjes die kunnen helpen bij het begrijpen van 'afvallen'.
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions. The rest are left on the sidelines.
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:21:23 #42
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81340218
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:40 schreef ColdFeet het volgende:
Waar is nynke als je haar nodig hebt? Volgens mij heeft die zich met carnaval weleens als obelix verkleed!

@Marz- je weet toch dat verticale strepen slank maken?
guilty. En ooit waren daar ook foto's van, nu niet meer denk ik..
pi_81340238
Ik ben trouwens nog steeds bezig om op eetmeter.nl in te vullen wat ik eet en of dat gezond is enzo. het helpt wel in goede (gezonde) keuzes maken voor mij. ik dacht altijd dat ik redelijk gezond at (veel fruit!) maar nu ik meer groente eet en dat dagelijks invul krijg ik er veel meer inzicht in. Straks als ik het aandurf op de weegschaal te staan ga ik dan bijhouden hoeveel ik weeg. Ik gok nu dat ik rond de 67 zit (bij 1.72). Vroeger toen ik 18 was was ik echt dun, toen woog ik 55 kilo bij dezelfde lengte. Ik vind het wel een beetje een naar idee dat ik er gewoon meer dan een kilo per jaar bij ben gekomen.. Natuurlijk ben ik ook gewoon gegroeid, van "meisje"naar meer "vrouw", maar als ik die vetjes op m'n buik zie vind ik toch dat ze er niet horen.

Heb trouwens wel het idee dat alleen hardlopen niet zo goed werkt bij mij om vetjes te verliezen en een mooier lichaam te krijgen. ga nu 3x of 4x in de week (nog niet zo ver ivm overlast knie), maar toen ik er nog bikram yoga bij deed ging het veel sneller... dat ga ik vanaf juni dus ook maar weer doen gok ik zo
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:21:52 #44
277802 _Calimero_
pi_81340242
quote:
8-12 uur per week gemiddeld, wisselend intensief ook.
Waarom wil je dat weten?
pi_81340277
Hey Cali chick!

Perruche: pilates niks voor jou?
pi_81340324
En Maria, niet van jezelf balen

Is het niet gewoon wat vocht ofzo? Schommelen mag he!
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:23:23 #47
277802 _Calimero_
pi_81340333
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:21 schreef Perruche het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds bezig om op eetmeter.nl in te vullen wat ik eet en of dat gezond is enzo. het helpt wel in goede (gezonde) keuzes maken voor mij. ik dacht altijd dat ik redelijk gezond at (veel fruit!) maar nu ik meer groente eet en dat dagelijks invul krijg ik er veel meer inzicht in. Straks als ik het aandurf op de weegschaal te staan ga ik dan bijhouden hoeveel ik weeg. Ik gok nu dat ik rond de 67 zit (bij 1.72). Vroeger toen ik 18 was was ik echt dun, toen woog ik 55 kilo bij dezelfde lengte. Ik vind het wel een beetje een naar idee dat ik er gewoon meer dan een kilo per jaar bij ben gekomen.. Natuurlijk ben ik ook gewoon gegroeid, van "meisje"naar meer "vrouw", maar als ik die vetjes op m'n buik zie vind ik toch dat ze er niet horen.

Heb trouwens wel het idee dat alleen hardlopen niet zo goed werkt bij mij om vetjes te verliezen en een mooier lichaam te krijgen. ga nu 3x of 4x in de week (nog niet zo ver ivm overlast knie), maar toen ik er nog bikram yoga bij deed ging het veel sneller... dat ga ik vanaf juni dus ook maar weer doen gok ik zo
Bikram yoga, dat doet een vriendinnetje van mij ook! Ga je heel erg van zweten toch?
pi_81340356
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:18 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb net een meeting met m'n supervisor gehad en dat was erg fijn en ik kreeg goed commentaar.."ik heb je nu bekritiseerd zoals ik dat zou doen met een artikel dat ingezonden wordt naar een top journal, niet een master thesis", maar nu moet ik nog zooooo veel doen!

En nu voel ik me ambivalent: fijn omdat het zo'n goede meeting was, maar ook gestressed omdat het vandaag T-7 is...Dus ik ga maar weer hard aan het werk!
wat tof nynke! nog even volhouden! Als het echt heel goed is, zou je dan willen proberen iets te publiceren?
pi_81340360
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:21 schreef Perruche het volgende:
Bikram yoga, da's toch van die zweet-bedoening? Volgens mij is het gewoon vochtverlies, dan

't Was bij mijn hatha yoga vanmorgen wel pleuriskoud trouwens, niet fijn
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:23:57 #50
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81340372
Het meisje dat tegen over me zit in de bieb haalt steeds haar neus op, en het meisje rechts van me ook. Zo vies. Zal ik ze een zakdoekje aanbieden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')