12330 voor vodafoon, maar moet ik wel beltegoed hebben. Heb het net nog een x geprobeerdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb ook de voicemail van mij en mijn moeder uitgezet, scheelt een hoop frustratie voor bellers die iets inspreken. Kan gewoon met een nummer (gratis denk ik). Hier was het 1201 oid.
Ik vind het wel fijn, luister 'm altijd af, alleen ik wil mijn zelf ingesproken message verwijderen en gewoon de standaard voicemail terug, maar ik MOET een nieuwe inspreken, heel irritant. Snap niet waarom ik niet gewoon de standaard voicemail kan krijgen maarja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb ook de voicemail van mij en mijn moeder uitgezet, scheelt een hoop frustratie voor bellers die iets inspreken. Kan gewoon met een nummer (gratis denk ik). Hier was het 1201 oid.
Leuk! Heb je staan- of zitplekken?quote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
12330 voor vodafoon, maar moet ik wel beltegoed hebben. Heb het net nog een x geprobeerd
Staanplaatsen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn, luister 'm altijd af, alleen ik wil mijn zelf ingesproken message verwijderen en gewoon de standaard voicemail terug, maar ik MOET een nieuwe inspreken, heel irritant. Snap niet waarom ik niet gewoon de standaard voicemail kan krijgen maarja.
[..]
Leuk! Heb je staan- of zitplekken?
Apart, hier was maand of 2 geleden al sprake van en toen is het afgeknald omdat er a teveel risico zou zijn en b er geen goede route kan worden gemaakt... Zullen zien! Anders heb ik wel weer vet feestje erbij!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:56 schreef Crazy-M het volgende:
Dance Parade mogelijk naar Tilburg
Leuk ... maar wordt dan dus de 3de optocht door het centrum
kut man, zit je niet echt mee de laatste tijdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:07 schreef theKiD het volgende:
Neefje van me beste vriendin is vandaag overleden.. op de motor, bij de meubelboulevard in Waalwijk![]()
Blegh.. en ik heb nog een 6 weekse vakantie voor de boeg.. op de motor
Tis vooral kut voor me vriendin.. Dat van mij is in dit geval van minder, heel veel minder belang..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kut man, zit je niet echt mee de laatste tijd
quote:
Heavy shitquote:Op zondag 16 mei 2010 09:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
enne @ Crazy.. ik had gistermiddag op 112kaatsheuvel al de foto's gezien![]()
Dr is gewoon niet meer te zien wat voor motor het is geweest, schijnt met 100+ km/h tegen het busje aan te zijn geklapt..
Wat brengt jou als student zo vroeg wakker? Hoor jij niet pas net een half uur geleden uit de kroeg te komen rollen en over een half uur na een broodje bakpau of kebab in je nest te duiken tot een uur of 6 vanavond?quote:
Nee nee, op zondag meestal niet! Ik werk meestal op zondag, en begin dan om half 8quote:Op zondag 16 mei 2010 09:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat brengt jou als student zo vroeg wakker? Hoor jij niet pas net een half uur geleden uit de kroeg te komen rollen en over een half uur na een broodje bakpau of kebab in je nest te duiken tot een uur of 6 vanavond?
Nasty zeg... Net ook even gekeken en dat is inderdaad hard gegaan. Eén iemand is daar door rood gereden, want ze gaan niet beiden op groen voor rechtdoor en linksaf. Triest, heel triestquote:Op zondag 16 mei 2010 09:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
enne @ Crazy.. ik had gistermiddag op 112kaatsheuvel al de foto's gezien![]()
Dr is gewoon niet meer te zien wat voor motor het is geweest, schijnt met 100+ km/h tegen het busje aan te zijn geklapt..
Werken jij!quote:Op zondag 16 mei 2010 09:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee nee, op zondag meestal niet! Ik werk meestal op zondag, en begin dan om half 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |