kut man, zit je niet echt mee de laatste tijdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:07 schreef theKiD het volgende:
Neefje van me beste vriendin is vandaag overleden.. op de motor, bij de meubelboulevard in Waalwijk![]()
Blegh.. en ik heb nog een 6 weekse vakantie voor de boeg.. op de motor
Tis vooral kut voor me vriendin.. Dat van mij is in dit geval van minder, heel veel minder belang..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kut man, zit je niet echt mee de laatste tijd
quote:
Heavy shitquote:Op zondag 16 mei 2010 09:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
enne @ Crazy.. ik had gistermiddag op 112kaatsheuvel al de foto's gezien![]()
Dr is gewoon niet meer te zien wat voor motor het is geweest, schijnt met 100+ km/h tegen het busje aan te zijn geklapt..
Wat brengt jou als student zo vroeg wakker? Hoor jij niet pas net een half uur geleden uit de kroeg te komen rollen en over een half uur na een broodje bakpau of kebab in je nest te duiken tot een uur of 6 vanavond?quote:
Nee nee, op zondag meestal niet! Ik werk meestal op zondag, en begin dan om half 8quote:Op zondag 16 mei 2010 09:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat brengt jou als student zo vroeg wakker? Hoor jij niet pas net een half uur geleden uit de kroeg te komen rollen en over een half uur na een broodje bakpau of kebab in je nest te duiken tot een uur of 6 vanavond?
Nasty zeg... Net ook even gekeken en dat is inderdaad hard gegaan. Eén iemand is daar door rood gereden, want ze gaan niet beiden op groen voor rechtdoor en linksaf. Triest, heel triestquote:Op zondag 16 mei 2010 09:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
Dr is gewoon niet meer te zien wat voor motor het is geweest, schijnt met 100+ km/h tegen het busje aan te zijn geklapt..
Werken jij!quote:Op zondag 16 mei 2010 09:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee nee, op zondag meestal niet! Ik werk meestal op zondag, en begin dan om half 8
Heftige shit KiD.. wat ontzettend naar voor je beste vriendin.. bahbah. Heb ook even de foto's bekeken, damnquote:Op zondag 16 mei 2010 09:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet hoe je het weet, maar bij deze: gefeliciteerd Vamp!quote:Op zondag 16 mei 2010 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen tilburg![]()
Ik wil Vamp even feliciteren met de uitbreiding van de familie, ook al komt ze hier niet meer zo vaak langs
Wist je dat niet?quote:
Nie fokken met de bejaarden!quote:Op zondag 16 mei 2010 12:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wist je dat niet?
"Fokken met bejaarden"
Ow jaquote:Op zondag 16 mei 2010 12:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wist je dat niet?
"Fokken met bejaarden"
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nie fokken met de bejaarden!
[ afbeelding ]
Alle verbetering is goedquote:Op zondag 16 mei 2010 13:41 schreef PierreTT het volgende:
Wat een rust hier... trouwens, die vriend van mij die geschept was bij het station, die maakt het ondertussen al iets beter. Hij is van de IC af, maar wordt nog wel kunstmatig in slaap gehouden, in ieder geval is er al iets verbetering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |