quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
Zit btw te wachten op de namen van dat vliegtuig... Vrienden van mij zitten via Kras in Afrika en zouden rond deze tijd weer terugkomen
Ouch,hopen maar dat het een beetje goed heelt...quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen idee nog, maar hij schijnt met een redelijke vaart van de zijkant geschept te zijn en de helft van zijn gezicht gebroken te hebben![]()
Ja, hoop dat ze er niet in zitten natuurlijk, kans is groter van niet dan wel ga ik maar van uit!quote:
ziet uwe pm. Wist niet zeker of je wilt dat het hier komt te staan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen idee nog, maar hij schijnt met een redelijke vaart van de zijkant geschept te zijn en de helft van zijn gezicht gebroken te hebben![]()
quote:Het jongetje dat gisteren de vliegcrash in Tripoli heeft overleefd is inderdaad de negenjarige Ruben uit Tilburg. Dat heeft het ministerie van Buitenlandse Zaken vanmorgen bekendgemaakt.
"Zodra zijn gezondheidstoestand het toelaat zal hij naar Nederland gebracht worden", laat een woordvoerder weten.
Ruben is volgens zijn arts aanspreekbaar. Hij is geopereerd aan dubbele breuken aan zijn voeten. Zijn toestand is stabiel.
Familie
Voor de operatie kon hij niets zeggen, maar daarna heeft hij gepraat op de intensive care van een ziekenhuis in Tripoli. "Na de operatie kon hij praten en zijn naam zeggen", zegt chirurg Sadiq Bendallah.
Bendallah heeft niet gevraagd of hij met familie in het toestel zat. "We hebben niet veel met hem gesproken omdat hij aan het bijkomen was van de operatie. We waren al tevreden met een paar woorden."
Oom en tante
Eerder werd al gemeld dat het jongetje twee keer "Holland" had geroepen. Bendallah had na de operatie gezegd dat de jongen "Robin of zoiets" heette.
Een oom en een tante van Ruben zijn inmiddels aangekomen in Tripoli. "Zij zullen zo snel mogelijk naar het ziekenhuis gebracht worden om Ruben te bezoeken", aldus de woordvoerder.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens, een vriend van mij is gister volle bak geschept door een auto @ station, die ligt nu dus op de IC
ik had het gehoord.quote:
Jemiequote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens, een vriend van mij is gister volle bak geschept door een auto @ station, die ligt nu dus op de IC
Jij kent die jongen ook?quote:
Ja. Zal zo eens navragen hoe zijn toestand is. Gisteravond iig nog veel te slecht helaas.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie
[..]
Jij kent die jongen ook?
Blegh, heftig hoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Zal zo eens navragen hoe zijn toestand is. Gisteravond iig nog veel te slecht helaas.
Thnx voor de PMquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ziet uwe pm. Wist niet zeker of je wilt dat het hier komt te staan.
Maar succes en hopelijk snel vooruitgang
Dat.... is het grote mysterie!quote:
Snackbar, tankstation, AH to Go.. genoeg mogelijkhedenquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
JuistErgens anders heen voor eten en peuken
pfff, kansloos topic zonder bronquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:53 schreef Stuurloos het volgende:
Btw check dit: Willem II technisch falliet
Geen fiets = ver lopenquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:23 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Snackbar, tankstation, AH to Go.. genoeg mogelijkheden
snackbar, heb thuis nog vis liggen dus beterquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:23 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Snackbar, tankstation, AH to Go.. genoeg mogelijkheden
Neequote:Op donderdag 13 mei 2010 17:14 schreef MouzurX het volgende:
Is die kebabzaak tussen de mc en de phillip(vlakbij de phillip aan de overkant van de straat) nu open?
Ja domme.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |