abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:24:14 #1
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_81332719
quote:
Giovanni van Brockhorst heeft zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord gespeeld. De aanvoerder van de Rotterdammers speelt deze zomer nog het WK voetbal met het Nederlands elftal en hangt daarna zijn kicksen aan de wilgen.

Het nieuws komt niet als een grote verrassing. De linkervleugelverdediger twijfelde na het stoppen van Roy Makaay openlijk of hij zelf volgend seizoen nog wel profvoetbal wilde spelen.

Van Bronckhorst blijft net als Makaay aan de clubverbonden. Onduidelijk is nog wat hij precies gaat doen. De Champions League-winnaar met Barcelona in 2006 is een betalingsregeling met Feyenoord overeen gekomen, waardoor zijn hoge salaris over enkele jaren zal worden gespreid.

Vanmiddag om 13:00 uur zal Van Bronckhorst - die eind juli tegen Real Mallorca een afscheidswedstrijd krijgt - het nieuws toelichten.

Van Bronckhorst keerde in 2007 na een periode van negen jaar in het buitenland (Glasgow Rangers, Arsenal en FC Barcelona) terug naar De Kuip, waar hij van 1994 tot 1998 al in het eerste elftal speelde. Vanaf 1996 komt Van Bronckhorst uit voor Oranje.
Jammer, goede voetballer. Hopelijk nog 1x knallen op het WK zoals 2 jaar terug
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_81332809
Hij was goed moest alleen nooit teruggaan naar feyenoord daar verpeste hij het
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:28:37 #3
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_81332901
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:26 schreef Ditbenikk. het volgende:
Hij was goed moest alleen nooit teruggaan naar feyenoord daar verpeste hij het
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_81333266
"Hij was goed moest alleen nooit teruggaan naar feyenoord daar verpeste hij het" Leg mij dan is ff haarfijn uit wat'ie dan verpest heeft?

Jammer dattie stopt, zullen em zeker missen.

Gio
Illuminated, Subtle & Aware
pi_81333386
Bronck
pi_81333559
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:36 schreef frank010 het volgende:
"Hij was goed moest alleen nooit teruggaan naar feyenoord daar verpeste hij het" Leg mij dan is ff haarfijn uit wat'ie dan verpest heeft?

Gio
In een slecht draaiend team verpest iedereen het hij verdiende wel een beter einde van zijn carriere
pi_81334100
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:44 schreef Ditbenikk. het volgende:

[..]

In een slecht draaiend team verpest iedereen het hij verdiende wel een beter einde van zijn carriere

Een slecht draaiend team wordt geen 4e, tuurlijk speelden ze geen sterren van de hemel dit seizoen, maar in mijn opzicht heeft hij niks "verpest".

Maargoed, we hebben allebei respect voor hem, en daar gaat voetbal om.

Toch 1 grapje, of het is te vroeg?
Wat is het verschil tussen een ei en ajax?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Illuminated, Subtle & Aware
pi_81334302
Mja, mooie carrière gehad. Bij mooie clubs gespeeld, zeker als 'kind van Zuid', maar de laatste jaren heeft 'ie bij Feyenoord ook niet gebracht wat er van 'm verwacht kon worden.

Toch bedankt voor je eerste jaren bij Feyenoord, Gio
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_81335814
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:55 schreef frank010 het volgende:

[..]

Een slecht draaiend team wordt geen 4e, tuurlijk speelden ze geen sterren van de hemel dit seizoen, maar in mijn opzicht heeft hij niks "verpest".

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax heeft de beker?
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:57:07 #10
258823 Darker-Than-L
You just got L'ed
pi_81336534
Gio had eigenlijk wel wat eerder kunnen stoppen aangezien hij het toch regelmatig niet meer kon bij benen. Aan de andere kant ervaren, goede speler die een mooie carrière heeft gehad. Misschien zit er een mooie afsluiting in door het WK
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 mei 2010 @ 13:00:33 #11
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_81336647
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:44 schreef Ditbenikk. het volgende:

[..]

Zelfde als Stam dus.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_81337782
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:36 schreef frank010 het volgende:

Gio
AFC Ajax
pi_81338036
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:55 schreef frank010 het volgende:

[..]

SPOILER
Ajax heeft al 29 van die ronde dingen, -edit-

[ Bericht 0% gewijzigd door Morpheus2002 op 12-05-2010 15:13:39 ]
pi_81343524
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:00 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Zelfde als Stam dus.
Stam had een rustig europees afbouw jaar..

Gio werd europees meteen weggehaald en ja bij feyenoord had ik meer van hem verwacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')