Gitaarquote:
QFT.quote:
dan denk ik aan married with childrenquote:
ja gaat best lekker:) ik heb alleen geen zin om op les te gaan omdat ik dat gewoon te duur vindquote:
jaa bij sommige nummers kan ik echt fijn terug denken aan dingen die ik heb meegemaaktquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
De herinneringen die muziek kan triggeren
Ik denk dan aan mijn favo Village people nummer:quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan denk ik aan married with children
de aflevering dat de bundys de village people gingen imiteren
Hmm ja ik vind dat een plus en een min.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
De herinneringen die muziek kan triggeren
Dat vind ik het allermooiste aan muziekquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaa bij sommige nummers kan ik echt fijn terug denken aan dingen die ik heb meegemaakt
Ja maar dan kan je gewoon een liedje met een vrolijke herinnering opzettenquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:59 schreef laforest het volgende:
[..]
Hmm ja ik vind dat een plus en een min.
Nu bijvoorbeeld vind ik het een min omdat ik dan erg nostalgisch en verdrietig word.
Maar inderdaad als het allemaal flex gaat dan is het fantastisch.
Dit nummer triggert bij mij een hele hoop. Echt een boel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaa bij sommige nummers kan ik echt fijn terug denken aan dingen die ik heb meegemaakt
wehehehe is een keer wat anders dan ymcaquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik denk dan aan mijn favo Village people nummer:
Ja maar die herinneringen die vrolijk zijn, maken me nu juist verdrietigquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je gewoon een liedje met een vrolijke herinnering opzetten
oew dat is niet verkeerd hou wel van die slepende nummers die lekker sloom gaanquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Dit nummer triggert bij mij een hele hoop. Echt een boel.
Wat vind jij van dit nummer?
Ik zit na te denken welke muziek er werd gedraaid in de zweefmolenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:01 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja maar die herinneringen die vrolijk zijn, maken me nu juist verdrietig
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik het allermooiste aan muziek
zoiets?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
inderdaad ja.
Maar het heeft sowieso wel veel invloed op mijn humeur. 's Ochtends moet ik gewoon vrolijke muziek hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |