Wat een puinhoop..quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:05 schreef Felixa het volgende:
Daar is niet veel meer van over...![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk heeft hij nog bv. een oma of tante die hem kan opvangen. Vreselijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:24 schreef vosss het volgende:
Dat jongetje zeg. Die zal naar alle waarschijnlijkheid dus vader en moeder en eventuele broertjes/zusjes verloren zijn.
Godsklere. Die is klaar voor het RIAGG lijkt me
quote:
het maakt het ongeluk niet erger of minder erg, maar het ver-van-mijn-bed gevoel gaat er gelijk af.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:28 schreef Oksel het volgende:
Ik las het al.. en dan denk je: okay, shit happens. Maar dan lees je dat er 60!!! nederlanders aan boord waren, en dan is het toch wel ff een stuk erger. Raar, maar waar.
Hij zou stabiel zijn volgens mij, of dat buiten levensgevaar is geen idee.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:35 schreef Saekerhett het volgende:
Is dat jongetje überhaupt buiten levensgevaar, of niet?
Ja, maakt het goed naar omstandighedenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:35 schreef Saekerhett het volgende:
Is dat jongetje überhaupt buiten levensgevaar, of niet?
quote:BREKEND Inmiddels ook uit tweede bron bevestigd dat 62 Nederlanders aan boord van ramptoestel zaten.
quote:
Dat zei ik alquote:
Idd, wat een enorme ravage en ogenschijnlijk niets herkenbaarsquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je zult daar nu als reddingswerker aan 't werk zijn.. Diep respect.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/koenderegt/status/13843674544
[..]
Laatst een artikel gelezen over Juliane Köpcke (56), die in 1971 (toen 17jr) enige survivor was van een mid air explotion (bliksem). Zij is blijven zitten in een rij va 3 stoelen, en stortte helemaal naar beneden in de jungle. De anderen van die rij waren overleden, net als de rest van alle inzittenden en haar ouders. Zij heeft zich weten te redden door een rivier te volgen naar een dorpje en is na 12 dagen (geloof ik) aangekomen bij een dorpje en heeft dus als enige de crash overleefd. Zéér bizar verhaal!!!quote:
Maar waarschijnlijk komen ze her en der ledematen tegenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, wat een enorme ravage en ogenschijnlijk niets herkenbaars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |