dat zullen ze gerust wel gaan uitzoeken denk ik...quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:10 schreef SeLang het volgende:
De interessante vraag is natuurlijk of het door die vulkaan komt.
Spaanse en Marokkaanse vliegvelden waren gisteren dicht om die reden.
Plaatje:
[ afbeelding ]
"In Morocco, the airports in Tangier, Tetouan and Essaouira were also closed. According to AFP, eight Moroccan airports in all shut down on Tuesday."
jeetje echt een wonder dat daar nog iemand levend uit is gekomenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:05 schreef Felixa het volgende:
Daar is niet veel meer van over...![]()
[ afbeelding ]
Vliegtuig was onderweg naar Heathrow en maakte een tussenstop in Libië.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:07 schreef Intrepidity het volgende:
Wat doen 62 Nederlanders aan boord van een vlucht van een Libische maatschappij van Zuid-Afrika naar Libië?Dat klinkt statistisch gezien een beetje gek..
Ja, maar dan nog, er zijn directere manieren om naar Z-A te vliegen als Zuid Afrika-Libie-Heathrow-Amsterdamquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vliegtuig was onderweg naar Heathrow en maakte een tussenstop in Libië.
Unbreakable anyone?quote:Een achtjarig Nederlands jongetje als enige de crash bij de Libische hoofdstad overleefd
Ik las ook dat de Nederlanders waarschijnlijk zouden overstappen op een vlucht naar Brussel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vliegtuig was onderweg naar Heathrow en maakte een tussenstop in Libië.
Dit was vast de goedkoopste manier voor die mensen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:09 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog, er zijn directere manieren om naar Z-A te vliegen als Zuid Afrika-Libie-Heathrow-Amsterdam
Sowieso geen aanslagquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Over de toedracht is nog niets bekend neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |