abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81331258
Nederlanders aan boord gecrasht vliegtuig
VLIEGTUIGCRASH TRIPOLI

DEN HAAG (ANP) - Aan boord van het vliegtuig dat in Tripoli is gecrasht,
zaten meerdere Nederlanders. Het ministerie van Buitenlandse Zaken in Den
Haag meldde woensdag dat daar duidelijke aanwijzingen voor zijn.

De Nederlandse ambassade in Tripoli heeft iemand naar het vliegveld
gestuurd om poolshoogte te nemen en duidelijkheid te krijgen. Op het
ministerie zelf is een crisisteam geformeerd.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:44:51 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81331320
Wat moet dat enorm vreemd zijn om als enige van 105 mensen zo'n ongeluk te overleven.

Is het "je tijd" dan nog niet?? Zat je dan bij toeval in een vliegtuig met mensen wiens "tijd" het wel was??
Oeps, we zitten in NWS, niet in TRU/BNW
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_81331420
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:44 schreef Leandra het volgende:
Wat moet dat enorm vreemd zijn om als enige van 105 mensen zo'n ongeluk te overleven.

Is het "je tijd" dan nog niet?? Zat je dan bij toeval in een vliegtuig met mensen wiens "tijd" het wel was??
Idd niet zo zweverig doen. Je gaat dood als je op de verkeerde plek, op de verkeerde tijdstip bent.
pi_81331607
quote:

CNN meldt 104 passagiers:
(CNN) -- A plane, carrying 104 people, crashed while trying to land at Libya's Tripoli International Airport on Wednesday.

Dus ook nog iemand op de grond gestorven?
Lurf is the message and the message is Lurf
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:53:43 #30
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_81331643
quote:

"A Sole Survivor can refer to the only one to remain alive after a deadly accident or disaster."

List of sole survivors aviation accidents (Wikipedia)
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_81331727
Weer een 330.
Weer een nieuwe "Aircraft investigation"
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:03:25 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81331987
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:53 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
CNN meldt 104 passagiers:
(CNN) -- A plane, carrying 104 people, crashed while trying to land at Libya's Tripoli International Airport on Wednesday.

Dus ook nog iemand op de grond gestorven?
Ik ging uit van de OP; 104 doden, 1 overlevende, maakt volgens mij 105.
quote:
Door een vliegtuigongeval woensdag op de luchthaven van de Libische hoofdstad Tripoli zijn 104 doden gevallen. De enige overlevende van het toestel is een Nederlands kind, zo heeft een veiligheidsfunctionaris van de luchthaven bij Tripoli laten weten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_81332141
Er zijn Nederlanders bij, dus het is erg
http://www.telegraaf.nl/b(...)liegtuigcrash__.html
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:10:15 #34
78918 SeLang
Black swans matter
pi_81332216
De interessante vraag is natuurlijk of het door die vulkaan komt.
Spaanse en Marokkaanse vliegvelden waren gisteren dicht om die reden.

Plaatje:

"In Morocco, the airports in Tangier, Tetouan and Essaouira were also closed. According to AFP, eight Moroccan airports in all shut down on Tuesday."

[ Bericht 31% gewijzigd door SeLang op 12-05-2010 11:15:45 ]
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_81332416
Meisje had beter ook kunnen overlijden, lijkt me niks om op je achtste zonder vader en moeder door te moeten..
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_81332587
Verhagen tweet:
quote:
Gelukkig heeft in ieder geval een Nederlands kind de crash overleefd.
Oh, gelukkig maar. Dan valt het wel mee.
pi_81332598
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:10 schreef SeLang het volgende:
De interessante vraag is natuurlijk of het door die vulkaan komt.
Spaanse en Marokkaanse vliegvelden waren gisteren dicht om die reden.

Plaatje:

[ afbeelding ]

"In Morocco, the airports in Tangier, Tetouan and Essaouira were also closed. According to AFP, eight Moroccan airports in all shut down on Tuesday."
In de lijn Zuid-Afrika - Libië is geen as te vinden hoor...
pi_81332644
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Meisje had beter ook kunnen overlijden, lijkt me niks om op je achtste zonder vader en moeder door te moeten..
Heel erg voor het meisje (even nog de vraag of zowel haar vader én moeder en eventuele andere familieleden ook aan boord zaten), maar om te stellen dat ze beter ook dood had kunnen zijn
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:24:23 #39
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_81332727
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:24 schreef svefn het volgende:
Een filmverhaal zie ik er in ieder geval in, 'het meisje dat op miraculeuze wijze als enige een vliegramp overleefde'. Moet wel raar voelen wanneer je later volwassen bent, trouwens
Dat wordt dan deel 2, de primeur was een tijdje terug. Wel verdacht; ook een Airbus, ook 1 kind als overlevende.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_81332751
quote:
Libië sluit terrorisme uit
VLIEGTUIGCRASH TRIPOLI

TRIPOLI (ANP/AFP) - Libië sluit terrorisme bij de vliegtuigcrash van
Tripoli uit. Dat hebben de autoriteiten in het Noord-Afrikaanse land
woensdag laten weten.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:28:03 #41
123170 alors
zlata1234
pi_81332882
Jeetje, nou ik hoop maar dat er iig nog een ouder of familie voor dat kind is. Jeetje wat bizar zeg
know'm sayin?
word? word.
pi_81333269
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:24 schreef elcastel het volgende:

[..]

Dat wordt dan deel 2, de primeur was een tijdje terug. Wel verdacht; ook een Airbus, ook 1 kind als overlevende.
Naar BNW dan maar?

OT:
Wat is de kans op een vliegtuigcrash ook alweer? One in a billion?

Ik lees trouwens dat het over een jongetje gaat ipv een meisje. Evengoed erg triest om als enige de crash te hebben overleefd, waarin waarschijnlijk z'n vader en/of moeder zat
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_81333472
Triest nieuws.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:42:48 #44
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_81333496
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
OT:
Wat is de kans op een vliegtuigcrash ook alweer? One in a billion?
Ik kwam deze site vanmorgen tegen toen ik (toevallig) keek hoe het zat met de 777.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_81333536
quote:
Afriqiyah Airways vluchtnummer 8U 771 van 12 mei 2010. Vanochtend is een toestel van Afriqiyah Airways bij de luchthaven van Tripoli verongelukt. Aan boord van het toestel zaten gasten van KRAS.NL. Er is op dit moment nog geen verdere informatie bekend. U kunt contact opnemen met KRAS.NL via telefoonnummer 073-5999541.
http://www.kras.nl/vakantie/cco.htm
pi_81333764
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens de Telegraaf is het een jongetje. Wordt het natuurlijk niet minder erg door
pi_81334072
SOS-INTERNATIONAL: 38 NEDERLANDERS AAN BOORD VLIEGTUIG
pi_81334210
quote:
Volgens SOS International waren er 38 Nederlanders aan boord van het rampvliegtuig in Tripoli. Deze mensen hadden een reis geboekt via Kras Reizen en Stip. Een achtjarig Nederlands jongetje als enige de crash bij de Libische hoofdstad overleefd.

De Nederlandse ambassade in Tripoli heeft iemand naar het vliegveld gestuurd om poolshoogte te nemen en duidelijkheid te krijgen. Op het ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag is inmiddels een crisisteam geformeerd. Een woordvoerder van het ministerie wilde niet speculeren over het precieze aantal Nederlanders aan boord, zolang daar geen duidelijkheid over is.

Het Libische toestel, een Airbus A330-200 van Afriqiyah Airways was dinsdagavond vertrokken vanaf Johannesburg en crashte tijdens de landing in Tripoli. Het zou daarna doorvliegen naar de Britse luchthaven Londen Gatwick.

Bij de ramp zijn in totaal 103 inzittenden om het leven gekomen. Onder hen waren 11 bemanningsleden. De oorzaak van de crash van het toestel is nog onbekend. Afriqiyah Airways vliegt met vliegtuigen van Airbus, meldt de website van de maatschappij, die in handen is van de Libische staat. Er waren 22 Libiërs aan boord, de rest had andere nationaliteiten.

Libië sluit terrorisme bij de vliegtuigcrash van Tripoli uit. Dat hebben de autoriteiten in het Noord-Afrikaanse land woensdag laten weten
37 Nederlanders op het vliegtuig
pi_81334415
62 Nederlanse doden!!! RTL nieuws.
pi_81334450
inderdaad wtf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')