Waarom zou je mensen de particuliere sector in dwingen als er simpelweg te weinig alternatieven bestaan? Wat is het nut? En gaat dat dan niet ten koste van de vrije keus van mensen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is er best als je de prijs afhankelijk maakt van de markt
Of denk jij dat er veel mensen zijn die heel hun leven in de particuliere sector blijven huren?
Niet? Een gewone rijtjes hut waar ik 5 personen kwijt kan kost minimaal 225 in deze regio. Die hypotheek krijg ik niet op mijn inkomen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Huizen in Nederland zijn niet megaduur
Precies zoals ik al zei niet megaduurquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet? Een gewone rijtjes hut waar ik 5 personen kwijt kan kost minimaal 225 in deze regio. Die hypotheek krijg ik niet op mijn inkomen.
Hebben je ouders niet geleerd dat voor alles wat je wilt je moet werken en sparen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik bedoel, dit is je maximale hypotheek op 35K inkomen per jaar. Dat is al bovenmodaal...
Bereken mijn maximale hypotheek
Mijn resultaat: mijn maximale hypotheek is ¤ 161.600,00*
Bij de aankoop van een woning krijgt u te maken met kosten, die vaak meegefinancierd worden. De maximale koopsom zal dan lager zijn dan het maximale hypotheekbedrag.
mijn maximale koopsom bestaande bouw: ¤ 146.900,00
mijn maximale koopsom nieuwbouw is: ¤ 151.700,00
Ik HEB alles wat ik wil. JIJ wil dat mensen die het prima voor elkaar hebben uit hun huis zetten en in een onhaalbare situatie gaan stoppen. Waarom?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hebben je ouders niet geleerd dat voor alles wat je wilt je moet werken en sparen?
Vrije keuze is huren in de particuliere sector of een huis kopen, de rest nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen de particuliere sector in dwingen als er simpelweg te weinig alternatieven bestaan? Wat is het nut? En gaat dat dan niet ten koste van de vrije keus van mensen?
Een huis heb je niet zeg je zelf?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik HEB alles wat ik wil. JIJ wil dat mensen die het prima voor elkaar hebben uit hun huis zetten en in een onhaalbare situatie gaan stoppen. Waarom?
En we hebben het hier al over een BOVEN MODAAL inkomen. Dat betekent dus al meer inkomen dan de grootste groep Nederlanders. Jij wil dus wonen voor de grootste groep Nederlanders onhaalbaar maken omdat ze er te weinig voor zouden sparen
Nee ik huur een huis en dat mag niet meer van jou. Want dat gaat 'ten koste' van 'iemand'.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een huis heb je niet zeg je zelf?
Want?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vrije keuze is huren in de particuliere sector of een huis kopen, de rest niet
Prima, dan ook HRA erafquote:De niet particuliere sector moet je dus afschaffen en waar nodig de mensen die het nodig hebben om te kunnen wonen, alleen niet op de duurdere plekken.
Waarom is dat niet terecht? Er is geen alternatief.quote:Er zijn mensen die met alleen een AOW inkomen in een zeer luxe, gerenoveerd senioren appartement wonen, dat is niet terecht. Van mij mogen ze gaan wonen in een simpel 2 kamer appartement van 50 m2 op minder mooie locatie
Mag best, wel graag in de particuliere sector graagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee ik huur een huis en dat mag niet meer van jou. Want dat gaat 'ten koste' van 'iemand'.
Waarom?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mag best, wel graag in de particuliere sector graag
die zijn echt niet veel duurder als van een WBV hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mag best, wel graag in de particuliere sector graag
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Want?
[..]
Ik blijf geen rondjes draaien
Prima, dan ook HRA eraf
[..]
HRA dient een doel, niet particuliere huurmarkt niet
Waarom is dat niet terecht?
Omdat ze op de kosten van de gemeenschap daar wonen. Hadden ze maar moeten zorgen voor meer dan een AOW inkomen
En dan nu de onderbouwing?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:49 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
die zijn echt niet veel duurder als van een WBV hoor
Niemand die je tegen houdt om een huis te kopenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:49 schreef luckyb1rd het volgende:
Ik als huurder betaal ook mee aan de HRA dus dat wil ik ook niet meer..
Ik blijf geen rondjes draaienquote:
Kortom, je hebt geen ander antwoord dan naar jezelf rekenen.quote:
Nee doe maar niet, je antwoorden worden met de minuut stompzinniger.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik blijf geen rondjes draaien
Hoe verdient jou corperatie zijn geld?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kortom, je hebt geen ander antwoord dan naar jezelf rekenen.
Ik krijg geen huursubsidie, de corporatie waarbij ik huur krijgt geen subsidie. Dus wat is het probleem? Kost minder overheidsgeld dan jouw HRA die een doel zou dienen.
Is niet mijn probleem dat jij een Nederlandse tekst niet begrijptquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, je antwoorden worden met de minuut stompzinniger.
Door woningen te verhuren en projecten te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe verdient jou corperatie zijn geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |