Vanmiddag klaart het op, precies op tijd dat ik mijn eerste goudgele rakker verdiend heb.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:36 schreef Olle. het volgende:
[..]
met dit weer kun je niet genietend op het terras zitten...
(wilde zeggen kun je niet op het terras zitten maar krijg je uiteraard reacties van KUN JE WEL!)
waar was dat?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:47 schreef BlueMage het volgende:
[ afbeelding ]
Dat waren nog eens tijden.
mensen die zich toch nog zo goed voelen om alsnog te reageren als ze het onderwerp niets vindenquote:
Venlo in 2006 ergens in juli als ik 't goed heb.quote:
dat blijkt!quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Venlo in 2006 ergens in juli als ik 't goed heb.Was half 11 's ochtends, thermometer is waarschijnlijk niet echt heel nauwkeurig, zal d'r wel een paar graden bij gelogen hebben, maar toch, was overduidelijk warmer toen dan nu.
Dus ik mag alleen maar reageren als ik het met je eens ben?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
mensen die zich toch nog zo goed voelen om alsnog te reageren als ze het onderwerp niets vinden
jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:57 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dus ik mag alleen maar reageren als ik het met je eens ben?
dit is inderdaad het leukste topic sinds tijden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:00 schreef Olle. het volgende:
(stiekem: nee jonge dat zou het topic niet zo leuk maken zoals het nu is!)
dankje!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dit is inderdaad het leukste topic sinds tijden.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:06 schreef Famos het volgende:
Ga je slapen terwijl het nog regent, wordt je wakker terwijl het regent. En kijk je vervolgens op de thermometer is het fucking 5 graden. En dat terwijl het onderhand al mei is. Dus ben het geheel eens met de TS.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Dan is het weer inderdaad maar bijzaak
Aangezien er een hittegolf voorspeld is deze zomer, kunnen we dit weer verwachten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:47 schreef BlueMage het volgende:
[ afbeelding ]
Dat waren nog eens tijden.
dan zien we je dan weer?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:55 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Aangezien er een hittegolf voorspeld is deze zomer, kunnen we dit weer verwachten.
En dan kunnen we lekker gaan klagen over hoe warm het is en dat we wel een regenbui kunnen gebruiken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |