quote:
Klik eens op het linkje in de OP.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:03 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Weet ik ook niet eigenlijksmaar waar verjaardag is is taart
en feest
quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:29 schreef Flashbag het volgende:
GefeliciteerdOok al ken ik je niet zo goed
mag ik toch taart ?
Wil je dat?quote:
ik hoorde dat je het pas krijgt na een jaar lid te zijn!quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:48 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik hoorde dat je het pas krijgt na een jaar lid te zijn!
ik moest het op mijn verjaardag maar zelf maken en toen werd ik belachelijk gemaakt
Als ik het niet vergeet zal ik hem openen voor jequote:Op woensdag 12 mei 2010 10:51 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Tegen iemand met zo'n UI als jij kan ik alleen maar ja zeggen
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet zal ik hem openen voor je
Er zijn genoeg anderen die er wel een willen openenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:00 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Er zijn genoeg anderen die er wel een willen openenDuurt nog 1.5 maandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegen die tijd is iedereen het vergetenJe moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:00 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Er zijn genoeg anderen die er wel een willen openenJa hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens.. Gefeliciteerd!![]()
iBenny nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Duurt nog 1.5 maand![]()
Tegen die tijd is iedereen het vergeten
Heul niet het staat in mn agendaquote:
Jij bent wel een mooie trouwens. Doe je een bericht in mijn fobo en je eigen gooi je dichtquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:53 schreef heavenstar het volgende:
Dank jullie wel allemaal....!!! en vooral jij LovelyLady....![]()
![]()
gooide mijn fobo vel later dicht nadat ik je een bericht stuurde....quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:12 schreef ajf het volgende:
[..]
Jij bent wel een mooie trouwens. Doe je een bericht in mijn fobo en je eigen gooi je dicht![]()
Ja maar ik zit niet 24/7 op Fok schatquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:13 schreef heavenstar het volgende:
[..]
gooide mijn fobo vel later dicht nadat ik je een bericht stuurde....
quote:
HEAVENquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:03 schreef heavenstar het volgende:
[..]
...nee ok....kom dan een keer op msn...
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |