Als je naar Libie gaat moet je niet zeiken als je neerstort!quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:19 schreef Joene het volgende:
vliegtuigongeluk Tripoli 105 doden zal wel weer gezeik opleveren .
Ik denk erover een nier te verkopen. Tenslotte heb ik 10 nieren in huis!quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:05 schreef KingOfMars het volgende:
Echt ik zou zo werkloos kunnen zijn. 't Is dat het zo rot betaald.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk erover een nier te verkopen. Tenslotte heb ik 10 nieren in huis!
Wat levert dat op een beetje goed werkende nier ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk erover een nier te verkopen. Tenslotte heb ik 10 nieren in huis!
En al je jong toeslaat weten ze ook niet beter natuurlijk!quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Die jonge niertjes leveren natuurlijk wel veel meer op dan mijn vette zwaar doorgeurineerde nieren.
Ja. Was druk enzo.quote:
Oei, da's tegelijk met de herhaling van debiteuren/crediteuren...quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:45 schreef Joene het volgende:
Overigens is vanavond het eerste tv debat met de lijsttrekkers ?
Ziekenhuizen moet je niet te veel komen, T.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. Was druk enzo.
Maar ziet er allemaal goed uit. Zaterdag terug.
Het is om 20 over 21 ofzo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oei, da's tegelijk met de herhaling van debiteuren/crediteuren...
Tja. Met die dagen er tussen he. Kannie anders.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:47 schreef Joene het volgende:
Mooie dag ook voor het ziekenhuis Zaterdag.
Snap ik A. maar ik kom er 3 keer in de week als ik geluk heb.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ziekenhuizen moet je niet te veel komen, T.
lekker wakker worden van het gekwaakquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wij hebben geen guppen, maar een vijver vol kikkervisjes. Ook mooi.
Vorig jaar zaten er ook al 100 minikikkers in de vijver.
Mwoach, ik weet niet welk ras kikkers dit is, maar ze zijn in ieder geval stil.quote:
Barra!quote:Op woensdag 12 mei 2010 07:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra zwaait even naar de jesters!
tijd voor een populatie brulkikkers.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mwoach, ik weet niet welk ras kikkers dit is, maar ze zijn in ieder geval stil.
Nee, dank, liever de huidige populatie niet populistische poldermodelkikkers.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:03 schreef Joene het volgende:
tijd voor een populatie brulkikkers.
Dat dat dat dat dat dat dat dat dat dat dat dat dat dat dat .quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo, zeg dat maar eens 15 keer hardop snel achter elkaar.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:09 schreef Joene het volgende:
ik denk dat ik maar een stoofpot ga maken ofzo met dit PIEPweer.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat dat dat dat dat dat dat dat dat dat dat dat dat dat dat .
"Koppie soep, schilder?"quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:17 schreef Tally het volgende:
Ik ga zo even een soepje koken. Met dit weer vind ik wel dat de schilder het verdiend!
Van 130 euro houd je bruto dus echt geen reet over he. Dus ik vind dat 270 wel kan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:17 schreef KingOfMars het volgende:
Wat denk jij J, is 270 euro bruto erbij teveel gevraagd als je een nieuwe functie krijgt? Zoals het er nu naar uitziet wordt die functie een schaal hoger ingeschaald dan m'n huidige en het is dus niks, 130 of bijna 270 euro erbij...
Zoiets.quote:
Nee, pcies. En het is een functie met behoorlijk wat meer verantwoordelijkheden enzo. Dus ik wil daar wel wat voor terugzien eigenlijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Van 130 euro houd je bruto dus echt geen reet over he. Dus ik vind dat 270 wel kan.
Dan vind ik 270 niet meer dan normaal. Vooral omdat je meer verantwoordelijkheden krijgt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:21 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee, pcies. En het is een functie met behoorlijk wat meer verantwoordelijkheden enzo. Dus ik wil daar wel wat voor terugzien eigenlijk.
De volgende stap is bijna 400 euro en dat lijkt me weer wat fors gezien de sector en deze tijden etc.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan vind ik 270 niet meer dan normaal. Vooral omdat je meer verantwoordelijkheden krijgt.
Ik zou er voor gaan
Gister nog stamppot andijvie gemaakt, vanavond misschien stamppot zuurkool.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:09 schreef Joene het volgende:
ik denk dat ik maar een stoofpot ga maken ofzo met dit PIEPweer.
Ja, maar die baan heb ik al.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, dan had ik ook wel kunnen solliciteren.
Die 2e is de directeur.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach, 1 of 2 onzinfuncties, dat maakt niet zoveel uit.
Hier staat de soep op!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:59 schreef Joene het volgende:
Stoofpot staat op althans vlees zit al in de pan
Doe je rap!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:59 schreef Joene het volgende:
Stoofpot staat op althans vlees zit al in de pan
Op de manier zoals mijn Opa dat altijd deedquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:06 schreef KingOfMars het volgende:
Oeh nasi maken. Is ook lang geleden..
Dele Taly!quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Op de manier zoals mijn Opa dat altijd deed
Kloptquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:05 schreef KingOfMars het volgende:
Jamaar net zat je nog in je Koos Werkloos outfit op de bank Sam Sam te kijken.
Jottum. 19 hele graden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:28 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien kan eind mei eindelijk de kachel uit
Da's 100% meer dan nu, J.quote:
En da's op een maandag die ik altijd al vrij ben gloeiende gloeiende!quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:32 schreef Joene het volgende:
Met de pinkster lijkt het in elk geval mooi weer.
je gaat lekkerquote:
Familieweekend Gloeiende Gloeiende.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En da's op een maandag die ik altijd al vrij ben gloeiende gloeiende!
Geen BV-tje voor jou.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En da's op een maandag die ik altijd al vrij ben gloeiende gloeiende!
Tof. 23 mei heb ik een feest in Bloemendaal, gelukkig is het dan een beetje lekker weer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:28 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien kan eind mei eindelijk de kachel uit
Nee, maar momenteel is het 8 graden en regent het.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:52 schreef KingOfMars het volgende:
Ben ik de enige die max (!) 19 graden ziet staan en een donker gekleurd wolkje erbij?
Dat maakt 19 graden (max, dus aan de kust 15, 16) met bewolking nog niet lekker he.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, maar momenteel is het 8 graden en regent het..
Wel lekkerderder.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat maakt 19 graden (max, dus aan de kust 15, 16) met bewolking nog niet lekker he.
25, 26, 27 graden. En dan klaar. Boven de 30 is ranzingquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:55 schreef Joene het volgende:
Lekker is 25 J. Met de jesters in jurkjes op de fiets en korte rokjes.
Onder een dak, met een vest aan, een paar baco's in de hand op de muziek van Don Diablo is het goed te doen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat maakt 19 graden (max, dus aan de kust 15, 16) met bewolking nog niet lekker he.
Eens. Dan kan je je kleine teen niet meer bewegen zonder te zweten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
25, 26, 27 graden. En dan klaar. Boven de 30 is ranzing.
Nee, sorry. Heb geboekt zonder koffer. Alleen m'n cabintrolley volstaat. Maar daar pas je vast niet in. Hooguit net aan plaats voor je jesters. En verklaar dat maar eens aan de goedwillende douanebeambte die je de trolley doet openmaken.quote:
En elf bemanningsleden hè. Dus het aandeel Nederlandse passagiers is nog een stuk groter.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:49 schreef Joene het volgende:
best knap van de 105 van die mensen die cheapass willen vliegen zijn er dan weer 60 nederlanders
quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:02 schreef Joene het volgende:
Echt wat een mongool is dat , ze zouden hem moeten bannen !
Banaanvraag!!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:02 schreef Joene het volgende:
Echt wat een mongool is dat , ze zouden hem moeten bannen !
quote:Joene, weekje afkoelen met bier in tuin, het is er buiten koud zat voor.
Ik dacht dat je gewoon blij was me te zien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:42 schreef Tally het volgende:
Lekker gegeten. De schilder is klaar. En is bezig zijn spulletjes aan het opruimen.
Zo eens kijken of ik al ramen en deuren kan sluiten.
IK HEB HET KOUD!
Ja zie je die vlek in mijn broek niet dan!quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon blij was me te zien.
Hij lijkt sprekend!quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:42 schreef Chowi het volgende:
JK. In mijn hoofd ben je echt zo'n machoman en zie je er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Ik zal er ongetwijfeld mijlenver naast zitten..
Je weet toch wel wie het is?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alleen ben ik iets knapper dat dat Zeeman-model van je plaatje.
Neuh, van zulke lelijkerds hoef ik niet te weten wie het is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:47 schreef Chowi het volgende:
Je weet toch wel wie het is?
Dat staat nog steeds heerlijk op het sudderplaatje , de gehele benedenverdieping van ons huis ruikt naar Stoofpotquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:35 schreef KingOfMars het volgende:
Luid en duidelijk J. Hoe's het met het vlees ondertussen?
Nou idd misschien moet die is vaker wat irritants potse.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Wel lekker rustig zo, nu die kwalbak van een Joene geband is. Het werd eens tijd.
Dat is zo lekker he.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat staat nog steeds heerlijk op het sudderplaatje , de gehele benedenverdieping van ons huis ruikt naar Stoofpot
jaa ! ik kan niet wachten tot een uur of half 6quote:
Nee, duh!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:43 schreef Joene het volgende:
Oh J , heb je nou lopen slijmen met (W)Yppy met een bos bloemen ?
Goezzo! Geen rommel bij jou thuis dat hoor ik al.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:52 schreef Joene het volgende:
Hmmm straks nog even 2 plakken ontbijtkoek insmeren met mosterd en erbij inflikkeren
Mag geen drankquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wodka, krijg je het warm van.
Ofquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef Joene het volgende:
Als je het van te voren in een borrelglaasje even mengt en het als melk erbij giet gaat het wel,
Maar beter wat meer geduld met iets anders wat hetzelfde resultaat geeft.
Omdat wij toevallig van lekker eten houden ?quote:
Nee, je bent aan het beppen over mai-fucking-zena.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:00 schreef Joene het volgende:
Omdat wij toevallig van lekker eten houden ?
Een goed stuk vlees bereiden is geen wijvenwerk JK.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, je bent aan het beppen over mai-fucking-zena.
Een goed stuk vlees gaat op de BBQ en daarna mijn maag in.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:05 schreef KingOfMars het volgende:
Een goed stuk vlees bereiden is geen wijvenwerk JK.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:06 schreef Joene het volgende:
Zal ik anders ff een foto potse van die goddelijke stoofpot ?
Stoofvlees is voer voor stoere houthakkers.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een goed stuk vlees gaat op de BBQ en daarna mijn maag in.
Niks gebep met pannetjes en lifjes en lafjes als ontbijtkoek en mosterd.
Ja pcies daar begon die hele ellende mee!!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:08 schreef Joene het volgende:
Het is Gloeiende Gloeiende nogal lekker weer voor een BBQ JK.
Als Allah met me was zat ik nu aan een biertje in de tuin.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:08 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja pcies daar begon die hele ellende mee!!!
Een stoere houthakker bindt een karbonade om zijn kettingzaag voordat-ie gaat werken, die is aan het einde van de dag dan precies gaar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:08 schreef KingOfMars het volgende:
Stoofvlees is voer voor stoere houthakkers.
Een stoere houthakker hakt bomen om zodat ze op herten vallen en vervolgens vreet hij die rouw op JK.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een stoere houthakker bindt een karbonade om zijn kettingzaag voordat-ie gaat werken, die is aan het einde van de dag dan precies gaar.
Neen, b-d, hij eet die rauw op. Met een "a".quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Een stoere houthakker hakt bomen om zodat ze op herten vallen en vervolgens vreet hij die rouw op JK.
Godverdomme. Hoezo spel ik rouw nou weer fout.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen, b-d, hij eet die rauw op. Met een "a".
Had ik er u maar naar geluisterdquote:
Dat is dit ook althans of het vlaams is weet ik nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Vlaamsche stoofpot met bier, mijn specialiteit. Minimaal 5 uur op het vuur.
Daar dacht ik gisteren toevallig ook nog aan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In de Vlaamsche Pot, Susan Visser. Jesters..
Ach, het gaat over noest houthakkende noeste houthakkers, dan lopen emoties soms hoog op.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme. Hoezo spel ik rouw nou weer fout.Volgens mij is er een aparte vorm van dyslectie aan het ontwikkelen in mijn hoofd.
Dat wordt op Comedy Central Family uitgezonden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:29 schreef Joene het volgende:
En stoofpotten bereid door homo's gelijk J en mijzelf.
I'm a lumberjack and I'm okay!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach, het gaat over noest houthakkende noeste houthakkers, dan lopen emoties soms hoog op.
Zo'n vermoeden had ik al, J.quote:
Ja, precies. V, Caprica en Stargate Universe kun je ook gewoon op een Nederlandse zender... oh, wacht!quote:
Ik ben tegenwoordig een brave huisvader op pantoffels. Ik kan me de tijd niet heugen dat ik behoorlijk gezopen heb.quote:
Omdat je Huisvader bent kan je toch wel gewoon met je kratje heineken naast je in je luie stoel zitten zappen ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig een brave huisvader op pantoffels. Ik kan me de tijd niet heugen dat ik behoorlijk gezopen heb.
Nee? wat voor game ? GTA X?quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik bij de introductie van de nieuwe rockstar game ben?
Ik ben meer van de bacardicolaquote:Op donderdag 13 mei 2010 08:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Omdat je Huisvader bent kan je toch wel gewoon met je kratje heineken naast je in je luie stoel zitten zappen ?
Leuk Leuk Leuk ! maar hoe kom je nou weer bij die launch ?quote:
Nou... het is een soort gezamenlijke introductie.quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Leuk Leuk Leuk ! maar hoe kom je nou weer bij die launch ?
Beetje chinees vreten en aan het einde van de avond de gemorste stukken babi-pangang van je witte hemd afplukken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:50 schreef KingOfMars het volgende:
Soms zou ik best tokkie willen zijn.. Dat je gewoon ongegeneerd op je vrije dag om half negen al laveloos bent terwijl je kinderen onbeheerd door het huis zwerven of de hele dag achter de tv geplakt zitten.
.
Ruzie maken met de buurman en tegen z'n auto aanpissen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Beetje chinees vreten en aan het einde van de avond de gemorste stukken babi-pangang van je witte hemd afplukken.
Hele huis versieren in december en het laten hangen tot maart.quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ruzie maken met de buurman en tegen z'n auto aanpissen.
Binnen is het gewoon 20 graden J.quote:
Thunderdome 34 de hele dag op repeat en standje 10.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hele huis versieren in december en het laten hangen tot maart.
Dat zegt genoeg , actiebundeltje ?quote:
Thunderdomequote:Op donderdag 13 mei 2010 09:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Thunderdome 34 de hele dag op repeat en standje 10.
Of zoiets.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Thunderdome 34 de hele dag op repeat en standje 10.
Neh, rockstar bundelt niet. Gaat puur om de introductie in combinatie met nog een aantal partijen.quote:
Naar van Barneyveld die toch niet zonder wijf zit ook al meent de pers van wel ? die ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanavond ga ik weer als een echte tokkie darts kijken.
Van Barneveld gooit weer als vanouds nu die chanteur opgepakt is. Hoge scores, hoge gemiddelden, 9-darter, goeie finishes.... Jammer dat de premier league verloren is.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Naar van Barneyveld die toch niet zonder wijf zit ook al meent de pers van wel ? die ?
Ach dan pakt die straks maar weer een paar open landen toernooienquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Van Barneveld gooit weer als vanouds nu die chanteur opgepakt is. Hoge scores, hoge gemiddelden, 9-darter, goeie finishes.... Jammer dat de premier league verloren is.
Knappe tijdquote:
Bedankt, maar ik ben al wakker.quote:
Ik kom er net uitquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:37 schreef Joene het volgende:
ik denk dat ik vandaag een enkele reis slaapkamer ga doen ofzo wat een grafweer
ja joh?quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:52 schreef Joene het volgende:
Zo voor een dagje kan dat best leuk zijn
Ik ben 5 dagen per jaar tokkie (kermis) Snachts laat naar bed apiedronken , 's ochtends wakker worden en om half 9 gelijk en biertje opentrekken , aankleden en naar de kermis
Het verschil is voornamelijk dat een "gewone' kermis draait om de kermis en dat een westfriese kermis draait om gezelligheid en zuipenquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Waarom dan? wat is er anders aan dan een gewone kermis?
Dus eigenlijk net als grote muziek festivals die draaien om gezelligheid en zuipen dan om de muziek...quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Het verschil is voornamelijk dat een "gewone' kermis draait om de kermis en dat een westfriese kermis draait om gezelligheid en zuipenMaar Vraag Arma die was hier vorig jaar met kermis en komt dit jaar weer
Ja 3 uurtjes dierentuin vind ik altijd wel weer genoeg. Dan worden ze vervelend en moe en jankerig enzoquote:
Om knuffels zeuren en zo?quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja 3 uurtjes dierentuin vind ik altijd wel weer genoeg. Dan worden ze vervelend en moe en jankerig enzo
Nee als wij dan rechts willen MOET er natuurlijk 1 links. Zo niet... janken geblazen. En meer van dat. En aangezien ik niet bekend sta om mijn engelengeduld is het dan verstandig als we gewoon het spul weer in de auto proppen en naar huis rijden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |