Als je naar Libie gaat moet je niet zeiken als je neerstort!quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:19 schreef Joene het volgende:
vliegtuigongeluk Tripoli 105 doden zal wel weer gezeik opleveren .
Ik denk erover een nier te verkopen. Tenslotte heb ik 10 nieren in huis!quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:05 schreef KingOfMars het volgende:
Echt ik zou zo werkloos kunnen zijn. 't Is dat het zo rot betaald.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk erover een nier te verkopen. Tenslotte heb ik 10 nieren in huis!
Wat levert dat op een beetje goed werkende nier ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk erover een nier te verkopen. Tenslotte heb ik 10 nieren in huis!
En al je jong toeslaat weten ze ook niet beter natuurlijk!quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Die jonge niertjes leveren natuurlijk wel veel meer op dan mijn vette zwaar doorgeurineerde nieren.
Ja. Was druk enzo.quote:
Oei, da's tegelijk met de herhaling van debiteuren/crediteuren...quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:45 schreef Joene het volgende:
Overigens is vanavond het eerste tv debat met de lijsttrekkers ?
Ziekenhuizen moet je niet te veel komen, T.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. Was druk enzo.
Maar ziet er allemaal goed uit. Zaterdag terug.
Het is om 20 over 21 ofzo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oei, da's tegelijk met de herhaling van debiteuren/crediteuren...
Tja. Met die dagen er tussen he. Kannie anders.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:47 schreef Joene het volgende:
Mooie dag ook voor het ziekenhuis Zaterdag.
Snap ik A. maar ik kom er 3 keer in de week als ik geluk heb.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ziekenhuizen moet je niet te veel komen, T.
lekker wakker worden van het gekwaakquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wij hebben geen guppen, maar een vijver vol kikkervisjes. Ook mooi.
Vorig jaar zaten er ook al 100 minikikkers in de vijver.
Mwoach, ik weet niet welk ras kikkers dit is, maar ze zijn in ieder geval stil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |