DIE ZIJN NIET HOMOFIEL!quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:20 schreef Joran-Joran het volgende:
Dat hele Proooject Neeeetal is trouwens zo homofiel als een tot levenslang veroordeelde Amerikaanse nazi.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:17 schreef porsche1 het volgende:
Boeit me geen flikker TS. Dus krijg aids en ga.
Je kunt de spermavlekken zien glimmen op die trekdoek die hij om z'n kop gebonden heeftquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
DIE ZIJN NIET HOMOFIEL!
[ afbeelding ]
Kom maar tegen hem.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:23 schreef willemwaus het volgende:
Hé! Daar is al dat wc-papier uit dat andere topic dus!
Een volledig mummiepak haalde hij nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:23 schreef willemwaus het volgende:
Hé! Daar is al dat wc-papier uit dat andere topic dus!
NOU LACHUUUH MAN, TOTDAT HIJ JOU EEN PAAR STOMPEN GEEFT TEGEN JE KUT HOOFD HE EIKEL. DE ARYAN BROTHERHOOD ZIT ACHTER JE AAN BISH!quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:23 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Je kunt de spermavlekken zien glimmen op die trekdoek die hij om z'n kop gebonden heeft
Ik gelukkig wel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:24 schreef Torrio het volgende:
[..]
Een volledig mummiepak haalde hij niet
JA DAT WAS NOG NIET GEZEGT GOEDE MAN IKSDEE IKSDEEE ROFL ROFL LMAO JA GOEDE GARP MAN DIE HADDEN WE NOG NIET IN DIT TOPIC IKSDEE IKSDEEquote:
Jij bent dom, omdat je dik bent heb je geen interesse in gamen wat niet via de bank gaat met je luie reet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:17 schreef porsche1 het volgende:
Boeit me geen flikker TS. Dus krijg aids en ga.
WE HADDEN JE NOG NIET MET JE CAPSLOCK AAN ZIEN TYPEN WAT ORIGINEEL ROFL LMAO!!1!!11!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
JA DAT WAS NOG NIET GEZEGT GOEDE MAN IKSDEE IKSDEEE ROFL ROFL LMAO JA GOEDE GARP MAN DIE HADDEN WE NOG NIET IN DIT TOPIC IKSDEE IKSDEE
Nee, ik game lekker via de PC. MW2 ftw bitch! 5e prestige lvl 66. Morgen maar weer prestige doen. Bijna 6e prestige bitch!quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:36 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Jij bent dom, omdat je dik bent heb je geen interesse in gamen wat niet via de bank gaat met je luie reet.
Ik wel, want ik wil over een jaar wel mijn telefoon besturen door mn hand erboven te bewegen.
IKSDEE IKSDEE FUCKING GRAPPIG NOU MAAR DAT ZIJN OOK GEEN CAPS. DIT ZIJN SHIFT LETTERS AHAHAHAHAHA PWNED NOOBquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WE HADDEN JE NOG NIET MET JE CAPSLOCK AAN ZIEN TYPEN WAT ORIGINEEL ROFL LMAO!!1!!11!!
So fucking what, ben je nou zo dom dat je niet doorhebt hoeveel deuren dit soort producten openen (en helaas, voor lamzakken zoals jij, ook deuren sluit), vieze neptroll.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, ik game lekker via de PC. MW2 ftw bitch! 5e prestige lvl 66. Morgen maar weer prestige doen. Bijna 6e prestige bitch!
PWNED!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, ik game lekker via de PC. MW2 ftw bitch! 5e prestige lvl 66. Morgen maar weer prestige doen. Bijna 6e prestige bitch!
PWNED!
Je zusje.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:38 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
So fucking what, ben je nou zo dom dat je niet doorhebt hoeveel deuren dit soort producten openen (en helaas, voor lamzakken zoals jij, ook deuren sluit), vieze neptroll.
Wut, wat is jouw prestige dan? Ik own je noob.quote:
Idd, ik wist niet dat jij capabel tot komen was.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je zusje.
Haha! Die comeback had je niet verwacht he!
Bitch!quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:39 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Idd, ik wist niet dat jij capabel tot komen was.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wut, wat is jouw prestige dan? Ik own je noob.
Pics or it didn't happen.quote:
Fail, jij was level 65.quote:
Anders had ik het toch wel gezien aan de playtime, kills, deaths of killstreak. En de rest van de Meuk. Dus je moest me een wit plaatje geven.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:46 schreef willemwaus het volgende:
Kanker, ik wist dat ik iets vergeten was te editen -.-
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:47 schreef Salvad0R het volgende:
7000 kills 500 headshots.
dat zijn geen echte killer skills he.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Anders had ik het toch wel gezien aan de playtime, kills, deaths of killstreak. En de rest van de Meuk. Dus je moest me een wit plaatje geven.
Tubes.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:49 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Headshots zijn voor homo's![]()
Tubes ftw!
IKSDEE IKSDEEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |