QP station trekt het nu soms al niet meer, nu al zin in die bonnenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:58 schreef Battlefan het volgende:
Nah, nu zijn het WK bonnenZag er ook 2x Deluxe op staan, dus er is nog een beetje iets veranderd
LOL!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:07 schreef piepkuiken21 het volgende:
wat is zaterdag toch een maffe dag bij ons zeg! de ene dag loop je de poten uit je lijf en de andere dag sta je niets te doen. Vandaag was het een wisselvallige dag met een rustige avondrush, ik heb iemand vet leren filteren (en ik ben geen crewtrainer maar 1 van de 4 die het kan). Ik denk dat ik maximaal 10 porties garnalen heb verkocht tussen 11 en 19. Dus wat een duur kutproduct is het weer zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
LOL!
Hier was het ook een rare rush, soms wel drukte en soms viel het helemaal stil, toen begon het voetbal en was het helemaal dood![]()
En ben die kut geruchten eigenlijk wel zat hierJammerlijk was de RM er niet, anders had ik er direct een eind aan gemaakt
Valt nog mee 3 jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2010 00:53:50 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2010 01:08:18 ]
Same hier, of ik moet wat anders vinden (wat mijn planning is voor deze zomervakantiequote:Op zondag 23 mei 2010 01:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Joa idd.. maar ach ik ben de mc hartstikke zat![]()
dat merken ze ook wel![]()
Maar nog een jaartje school ongeveer..en dan is het voor altijd![]()
mc
7 minuten fietsen hierquote:Op zondag 23 mei 2010 01:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hehe..ik ken t
Ik heb t ook nog is vlakbij mn huis...5 min fietsen
Goeiendag. hoezo datquote:Op zondag 23 mei 2010 01:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
7 minuten fietsen hierlopen is daar in tegen een half uur.. -_-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
quote:Op zondag 23 mei 2010 10:28 schreef gamefreek het volgende:
Jullie komen allemaal net kijken
Wat een toekomstperspectiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lange straten die oer oer oeeeer saai zijn, dan wandel je niet snel..quote:![]()
Ben dan ook al een tijdje op zoek naar ander werk, maar er zijn op dit moment niet echt veel banen te vinden die echt aansluiten op mijn studiequote:
Die hebben wij ook 1 rondlopen, niet dat zij veel doet maar ze is aanwezigquote:Op zondag 23 mei 2010 14:24 schreef Battlefan het volgende:
Tsja, een van m'n collega's werkt er al sinds de opening van onze McD, dat is nu bijna 26 jaar geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |