Begint met een M en eindigt op uiterij.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En geef ons een hint wie die directe collega is
Die piepjes staan bij ons altijd aan, ook bij de standby piep bij de nieuwste grill die we hebben, die is irritant, maar ik laat hem lekker aan staanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:27 schreef Yannick567 het volgende:
Onze grills zijn pasgeleden alle drie gecertificeerd. Heeft die monteur al die piepjes weer aangezet. Iedereen zegt dat het net een Jaws-movie lijkt, als de baktijd bijna is afgelopen gaat hij aftellen
Soms zit dat soort er nog wel eens tussen hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik mis sowieso bij het Happy Meal die vouwdozen. Geniaal was dat. Als 4-jarige op de doos kijken hoe je hem moest vouwen en er dan een kasteel uitkreeg ofzo (ergens eind jaren '80/begin jaren'90 toen McD nog een contract met Disney had)
GELUKKIG!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:31 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Begint met een M en eindigt op uiterij.
Nu ben ik toch wel benieuwd wie dat is
Broabantquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:31 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Begint met een M en eindigt op uiterij.
Nu ben ik toch wel benieuwd wie dat is
Bang voor je collega'squote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
GELUKKIG!Was al bang dat je bij mij zat
![]()
Hehe, ik ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:32 schreef Studiotje het volgende:
GELUKKIG!Was al bang dat je bij mij zat
![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:37 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bang voor je collega's![]()
Hoorde vandaag trouwens dat dit jaar serious request op de Markt in Eindhoven staat....recht voor de deur dus.
Moet echt snel zorgen dat ik wat anders vindt, geen zin in een week lang Koninginnedag taferelen
Ik niet, zit er aan te denken om morgen even langs te wippenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:36 schreef Yannick567 het volgende:
Hebben we trouwens al een SaladShaker genuttigd?
Tering ey. Dat is wel cashen in die weekquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:37 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Hoorde vandaag trouwens dat dit jaar serious request op de Markt in Eindhoven staat....recht voor de deur dus.
Moet echt snel zorgen dat ik wat anders vind, geen zin in een week lang Koninginnedag taferelen
Hehe, dan loopt het goed, bij ons was het niet eens voor de deur en het was al druk, ook veel 3FM crew die zelf wel mocht eten en steeds kwam halenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:37 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Moet echt snel zorgen dat ik wat anders vind, geen zin in een week lang Koninginnedag taferelen
Dan hoop ik maar dat ze het goed doen voorbereiden, we zitten nu al regelmatig zonder voorraad (afgelopen weekend geen Sensation en Honing wraps gehad omdat de saus op was, tomaten die op zijn etc) en om nou constant de koeling van het andere restaurant leeg te halen is ook geen optie. En een paar extra handen zullen dan ook wel nodig zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:40 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Hehe, dan loopt het goed, bij ons was het niet eens voor de deur en het was al druk, ook veel 3FM crew die zelf wel mocht eten en steeds kwam halen
Dat is altijd wel jammer ja. Als het in zo'n 'uithoek' ligt. Maargoed, als er een mac in de buurt is daarzo dan is dat zoiezo wel cashen denk ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:41 schreef Studiotje het volgende:
Jammer dat het glazen huis niet in Amersfoort is![]()
Eindhoven vind ik weer is een reden om niet 'langs' te gaan
Bij ons is gewoon een tijdje verkeerd besteld geworden. Zo zaten we met 2 dozen melkcupjes in het magazijn en toen kwamen er de dag erop nog een keer 2 dozen binnen. Grilled Chicken hebben we nu ook iets van 4 dozen staan terwijl we die met geluk 1 of 2 stuks per dag slijten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:45 schreef Battlefan het volgende:
Mogen jullie onze bestelmanager wel lenen, die is wel goed in veel te veel bestellenBehalve brood hebben we sinds koninginnedag geen vries besteld
![]()
Rond Koninginnedag gaat toch alles binnen 1 dag op (eerst Koninginnenacht, dag en dan 1 mei dag van de arbeid) dus Fifo doet er dan niet toequote:Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef Battlefan het volgende:
2 dozen melkcupjes? Wij hebben er nog 6En met koninginnedag hadden we minstens 50 dozen frietsaus
Fifo zetten is een nachtmerrie, vooral vlak na koninginnedag
![]()
Van de demer jatten is altijd leuk, worden ze altijd chaggy van. Overigens ben ik over twee weken niet meer je rechtstreekse collega. Ik heb een paar weken terug ontslag aangevraagd en ik stop er mee, ivm het feit dat ik steeds minder tijd begin te krijgen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat ze het goed doen voorbereiden, we zitten nu al regelmatig zonder voorraad (afgelopen weekend geen Sensation en Honing wraps gehad omdat de saus op was, tomaten die op zijn etc) en om nou constant de koeling van het andere restaurant leeg te halen is ook geen optie. En een paar extra handen zullen dan ook wel nodig zijn
Daar belt MLS toch wel over dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:09 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ze hebben wel een keer een leuke fout gemaakt met de bestelling: 22 dozen ceasar dressing
Blijkbaar niet, want we stonden aardig raar te kijken toen die rolcontainer binnenkwamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |