Hoe is het met Limoniquote:
Na de update in haar topic heb ik haar weinig gezien. Vanmorgen was het 5 minuten. Eten geven (bakje was leeggevroten!) en daarna aant warruk. Uiteraard wel een paar minuutjes gekriebeld en je merkt dat ze steeds sneller toe durft te geven dat ik heul niet zo eng ben als gedacht.quote:
Fijn!quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Na de update in haar topic heb ik haar weinig gezien. Vanmorgen was het 5 minuten. Eten geven (bakje was leeggevroten!) en daarna aant warruk. Uiteraard wel een paar minuutjes gekriebeld en je merkt dat ze steeds sneller toe durft te geven dat ik heul niet zo eng ben als gedacht.
quote:
Zware dag dus.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fijn!
Ik ben off, verjaardag en dat soort verplichtingen
Tot later!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fijn!
Ik ben off, verjaardag en dat soort verplichtingen
Tot later!
Ja. Ik zag hetquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef JJH het volgende:
Er is een vliegtuig uit de lucht gevallen, en een Nederlands kereltje van 10 is de enige overlevende. Als je die beelden ziet geloof ik het niet.
Ja, eh, dat snap ik wel. Maar moet zo'n kind wat net een vliegtuigramp heeft overleef vol in beeld worden gebracht?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:01 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, dat is toch hét nieuws van vandaag...
Van mij moet niks, maar een éénling die een dergelijke ramp overleeft is zeker nieuws. Geen prettig nieuws, maar toch...quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, eh, dat snap ik wel. Maar moet zo'n kind wat net een vliegtuigramp heeft overleef vol in beeld worden gebracht?
Dat snap ik nou ook niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, eh, dat snap ik wel. Maar moet zo'n kind wat net een vliegtuigramp heeft overleef vol in beeld worden gebracht?
Hihihihihihiquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
Goodbye, Ll belde net vanuit de supermarkt.
"Zeg, ik loop hier nu toch, hebben we nog iets nodig voor het weekend?"
Ik heb hem nog even een hele waslijst opgegeven!quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihihihi![]()
![]()
![]()
Nou, minstens nog wat te eten. Anders verhongeren we
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hihi dat hoeft hier niet héquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:30 schreef MadMaster het volgende:
ML, stop maar met het inzamelen van huisvuil om het zelf weg te brengen:
http://www.nuvideo.nl/alg(...)ion-een-zooitje.html
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem nog even een hele waslijst opgegeven!
Oeh dat wordt wel een gezellige drukte jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem nog even een hele waslijst opgegeven!
Nou, ik kom vrij magertjes bepakt natuurlijk. Houdt hij daar rekening mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |