Kom jij uit Zwolle ofzo?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:53 schreef remlof het volgende:
TT gefatsoeneerd en centraal gezet.
Wat ben je chagrijnig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kom jij uit Zwolle ofzo?Doe alsjeblieft niet eens zo gereformeerd...
Nee uit Arnhem en ik zit op m'n mobiel op FOK! nu en je TT nam bijna drie regels in beslag. Om je te etteren heb ik een spatie in jezus gezetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kom jij uit Zwolle ofzo?Doe alsjeblieft niet eens zo gereformeerd...
quote:
je vertelde iemand iets die dat al laaaaang vergeten was ?quote:
Dat valt toch wel mee?quote:
Nou dan doe ik de eerstvolgende keer dat ik een topic open lekker toch weer iets met Jezus erin.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee uit Arnhem en ik zit op m'n mobiel op FOK! nu en je TT nam bijna drie regels in beslag. Om je te etteren heb ik een spatie in jezus gezet
Ja man, ik dan gozer.... Ik stond vanmorgen om 5u op, om 6u werken, essen kochen, klamotten wassen, dagelijkse beweging, geen Duitse beweging maar gewoon beweging als in actief, nou, je draait drie keer in de rondte en het is tien uur 's avonds.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:12 schreef Vlarp het volgende:
Wax, ik ben te moe om nog te blijven hangen. Sorry! Maar normaliter zou ik nog even feitjes met je uitwisselen over mijn dakraam en het uitzicht en de treinen die voor m'n duer langs rijden etc. Maar nu doe ik dat niet omdat ik morgen anders echt kapot ben.
Tss, zeker omdat we niet mogen Godslasterenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee uit Arnhem en ik zit op m'n mobiel op FOK! nu en je TT nam bijna drie regels in beslag. Om je te etteren heb ik een spatie in jezus gezet
Of waar je totaal niet aan herinnert wou worden?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:07 schreef creno het volgende:
[..]
je vertelde iemand iets die dat al laaaaang vergeten was ?
Je lastert god maar raak, ik ben fundamenteel atheïstquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tss, zeker omdat we niet mogen Godslasteren
euj!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Je lastert god maar raak, ik ben fundamenteel atheïst
Nog één werkdag en dan is het al weer weekend.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?Maar de inkt was nog nat en dan hop...
Maar goed.
Maar ik heb gewerkt en ben moe en heb *wat gedaan dat werkgerelateerd is* en het is dinsdag.
En hoe is het dan met jou??
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nog één werkdag en dan is het al weer weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |