Heb ik iets gemist op m'n foto's?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:12 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Even de catalogus erbij pakken (je wilt het shirtje met de 3/4 mouw neem ik aan?:
Zwart: 77-0768
Marine: 77-1162
Taupe: 77-1154
Antracietgrijs: 77-1444
Wit-Marine: 77-2228
Grijs gemêleerd: 77-0990
Poederbeige: 77-1147
Wit: 77-2145
Ze hebben dezelfde kleuren ook voor: korte mouw, lange mouw, extra lang shirt (zo'n jurkachtig ding), en top
Als je die wilt moet je maar even vragen, dan zoek ik de nummers op.
Een aantal doen het niet meer zag ikquote:
Nee, ik heb m'n bandwith opgebruikt. Heb maar een pro account aangeschaft, sowieso handigerquote:Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Een aantal doen het niet meer zag ik![]()
Maar ze stonden er eerst wel op. (Of het ligt aan mijn computer, dan heb ik niks gezegd).
Ah vandaar. Nu doen ze het weerquote:Op maandag 17 mei 2010 21:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, ik heb m'n bandwith opgebruikt. Heb maar een pro account aangeschaft, sowieso handiger.
Haha, eigenlijk een compleet andere ketting dusquote:Op maandag 17 mei 2010 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha wat onthoud jij dat goed! Ja, zwart en zilver en zonder kralen.
Volgens mij dat laatste. Als er iets van voering inzit dan staat er wel bij dat het gewatteerd is. Gevoerd betekent bij h&m gewoon dat ze er ook een afgewerkte binnenkant in hebben gezet.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik weet dat het een preview is, maar hebben jullie enige idee of deze jas een beetje dik is? Of is het alleen katoen met voering..
[ afbeelding ]
Hoe duur is deze jas?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik weet dat het een preview is, maar hebben jullie enige idee of deze jas een beetje dik is? Of is het alleen katoen met voering..
[ afbeelding ]
Ik denk ook katoen met voering.. me wants!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, het zijn ook meerdere kettingenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:45 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Haha, eigenlijk een compleet andere ketting dusMaar ik zat warm.
Hmm dan hebben ze het pakketje aangemeld bij de post, maar dan hebben ze het daar nog niet geloof ik. Maar meestal als de pakketjes zijn voorgemeld heb je het zeker wel binnen een week. Ik meestal wel in ieder gevalquote:Op maandag 17 mei 2010 23:20 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb voor t eerst niet via mn moeder besteld, maar met mn eigen account..
Wat betekent 'zending is voorgemeld' ? Wanneer krijg ik het dan?
Ja nu ik ze zo in het echt zie vind ik ze ook super tof (misschien een heel smerig verkooptrucjequote:
Ja is goed. Ligt hier ook nog wat voor jou. Volgende week ofzo doordeweeks een keer afspreken?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:21 schreef P.F het volgende:
Ik denk het wel? Maar je mag hem gewoon passen en als hij niet past geef je hem weer terug?
Ik ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:32 schreef tliciouz het volgende:
Gelukkig denken andere er net zo over toen ik het las
Normaalgesproken wel hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:25 schreef Lauuwtje het volgende:
Op Track and Trace staat dit:
17.05.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
18.05.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
18.05.2010:
Chauffeur is onderweg
Misschien nog hoop dat het vandaag komt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |