Ik denk dat Brinkman zich een hele rebel vindt hoor, maar Wilders gunt hem die eer niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, jouw reactie was ook mijn eerste. Maar 't is wel erg opzichtig allemaal. Een beetje té opzichtig en daardoor weer wat ongeloofwaardig, incluis P&W. Als hij echt een rebel zou zijn, dan werd dat vast onderkend door Wilders en dan had jij er vandaag gewoon compleet uit gelegen?
Joh ik rook normaal Shag . Daar draai ik peuken van. Gister een pakje Gauloises weg gepaft. Ik hoestte mijn longen uit vandaag. Dan baal ik wel esquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De volgende keer dat je verkouden bent zal je het ook wel merken. Je hoest inene een stuk minder
¨en naar jullie kijk ik ook nooit¨, reactie vandaag bij een vraag van de jakhalzen van DWDDquote:
Ik weet het niet Gert, maar verhalen doen de ronde dat dit alles Geert Wilders nou niet bepaald windeieren legt. Publiciteit die hij de laatste tijd ontbeerde, het wegnemen van een veel opgeworpen bezwaar tegen de PVV als organisatie. En het lijkt alsof zijn voorstanders zich door dit soort akkefietjes (elk negatief geluid richting Wilders wordt gezien als een poging van links om hem zwart te maken) alleen maar meer aan hem binden. Als Brinkman een breuk had willen forceren had ie dat volgens mij veel simpeler en stelliger kunnen doen ...... Maar zoals ik al zei, ik weet het ook niet. Ik denk alleen dat Wilders ertoe in staat is om een dergelijk opzetje te plannenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Verzin dan ook nog maar even iets slims achter zijn opmerking dat hij tegen een gedoogkabinet is.
Dit terwijl Wilders juist had gezegd zo'n soort kabinet wél als een serieuze optie te zien.
Hero Brinkman lijkt me nou niet de man om een leuk "opzetje" mee te gaan maken. Deze man is tijdens zijn kamerlidmaatschap al in opspraak geraakt omdat hij zich dronken misdroeg in perscentrum Nieuwspoort. Bovendien heeft zijn buurman aangifte bij de politie gedaan omdat Brinkman hem zou hebben bedreigd. En nu was hij gewoon boos omdat hij op de 13e plaats was gezet door Wilders. Ik zie het meer als een kruitvat dan als een politieke slimmerik.
Maar:
p.s Wilders háát Pauw & Witteman.
Ik vind dat opzichtige wel passen bij Brinkman. Na eerdere incidenten rond zijn persoon verbaast mij dit niets.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, jouw reactie was ook mijn eerste. Maar 't is wel erg opzichtig allemaal. Een beetje té opzichtig en daardoor weer wat ongeloofwaardig, incluis P&W. Als hij echt een rebel zou zijn, dan werd dat vast onderkend door Wilders en dan had jij er vandaag gewoon compleet uit gelegen?
Ik weet niet of Wilders daar toe in staat is maar zijn Joodse vrienden uit de Israëlische ambassade (waar hij wekelijks op visite schijnt te gaan), zullen hem vast wel helpen met snode opzetjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat Wilders ertoe in staat is om een dergelijk opzetje te plannen
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet of Wilders daar toe in staat is maar zijn Joodse vrienden uit de Israëlische ambassade (waar hij wekelijks op visite schijnt te gaan), zullen hem vast wel helpen met snode opzetjes.
Oh, ik doel natuurlijk ook op Wilders en de mensen om hem heen. Dat achter veel dingen die hij doet een diepere strategie zit is wel gebleken, denk ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet of Wilders daar toe in staat is maar zijn Joodse vrienden uit de Israëlische ambassade (waar hij wekelijks op visite schijnt te gaan), zullen hem vast wel helpen met snode opzetjes.
Meet? Gesproken? Hoe was ´tquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:54 schreef Laysa het volgende:
Ow Piet....Gisteren heb ik trouwens Mikki, Swine en Swarma live gezien
We waren even bij van Buren binnen gelopen en hebben mee gepubkwistquote:
Dus jij kickt wel op korfbalcoaches met zeiloren?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:04 schreef Soury het volgende:
Verdulleme weer de lapo
[ afbeelding ]
Ik zou hem doen ...![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:57 schreef Laysa het volgende:
We waren even bij van Buren binnen gelopen en hebben mee gepubkwist...Maar leuk om de gezichten bij de namen te zien....
Die hebben er alle belang bij dat een pro Israël politicus in de regering komt en "de vijand" hier minder rechten krijgt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
, al zou ie ´t doen. Wat heeft dat er mee te maken
.
Echt? Wanneer heb je de rest gezien dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij bent de enige van de nijmegen boys die ik nog live moet ontmoeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |