abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81313606
Verdulleme weer de lapo

Ik zou hem doen ...

Gevonden.. Ga maar na 3.00 Dan is is echt leuk en scheelt een boel tijd.

[ Bericht 48% gewijzigd door Soury op 11-05-2010 22:09:06 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 11 mei 2010 @ 21:04:49 #2
241662 Jian
Well, well, well
pi_81313639
quote:
Nu al , hij is leuk !
pi_81313649
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:02 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik vind hem wel guitig
Dat vond die adjudant, dat huppelkutje, ook
  dinsdag 11 mei 2010 @ 21:08:42 #4
241662 Jian
Well, well, well
pi_81313821
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Volgens Felix Rottenberg net bij DWDD is Hero Brinkman een "handgranaat" binnen de PVV-gelederen. Hij zou boos zijn op Wilders omdat hij slechts op de 11e plaats is gezet op de kieslijst.
Ja, dat is de simpele (en wellicht juiste) conclusie van datgene dat aan de oppervlakte ligt en die iedereen kan trekken. Maar hij kan ook te simpel zijn
pi_81313875
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik moest denken aan Sjaak de Boer. De nederlandse Jack Bauer. Maar nergens dat filmpje te vinden
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_81313940
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

En grote rekening oren
  Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 21:12:26 #7
184769 crew  Deisyy
pi_81313995
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:04 schreef Soury het volgende:
Verdulleme weer de lapo
[ afbeelding ]
Ik zou hem doen ...
Geil kuifje
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_81314007
Goed, weer een dag NIET gerookt, 't was ietsie pietsie makkelijker dan gisteren en eergisteren.
Vanmiddag longinhoud en werking getest door te blazen in één of ander USB apparaat. Volgens mij zit het wel snor, ik blies de lijn bijna de grafiek uit, kracht genoeg dus

Nieuwsgierig hoe het na drie maanden is, dan moet ik die lijn toch zeker boven het beeld van die laptop uit kunnen krijgen

Verder nog iets te melden? Nee, ben pittig chagrijnig en bij het minste of geringste pisnijdig.

Vanmiddag bijna een vrachtwagenchauffeur uit z'n auto getrokken en bij de SNS een lief meisje voor rotte vis uitgemaakt omdat ik bij die bank geen geld meer kan opnemen.

"Mijnheer, wij hebben al tijden geen geld meer"
Ik: "Maar, dit is toch godverdomme een bank?"
Meisje rood aanlopend "Jawel mijnheer, maar we doen alleen nog producten verkopen".
Na wat heen en weer gemiep toch maar excuses aangeboden, het arme kind kan er ook niets aan doen.

Afijn, ik rook niet, dat telt voorlopig even!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 21:13:40 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81314053
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:04 schreef Soury het volgende:
Verdulleme weer de lapo
[ afbeelding ]
Ik zou hem doen ...
Nah, ik knap nog erger af op de manier waarop hij praat dan op zijn kabouter feestneus uiterlijk.

Echt, als je hem in het Lavenbos in de Efteling zou achterlaten dan zou je toch zo denken dat ie erbij hoort?!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_81314075
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Geil kuifje
Ik vind het serieus een leuke harses
pi_81314108
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, ik knap nog erger af op de manier waarop hij praat dan op zijn kabouter feestneus uiterlijk.

Echt, als je hem in het Lavenbos in de Efteling zou achterlaten dan zou je toch zo denken dat ie erbij hoort?!
Ohh
  dinsdag 11 mei 2010 @ 21:14:46 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81314119
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Netjes
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_81314124
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:08 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja, dat is de simpele (en wellicht juiste) conclusie van datgene dat aan de oppervlakte ligt en die iedereen kan trekken. Maar hij kan ook te simpel zijn
Ja, ik twijfel ook een beetje na gisteren. Het is wel erg simpel en plaats 11 krijgt voor zover we kunnen zien in de peilingen ook geween een zetel. Daarvoor hoeft Brinkman het dus allemaal niet aan te halen. Toch heel doortrapt om iedereen de wind uit de zeilen te halen die komt melden dat de PVV niet democratisch is?

En Rottenberg....ach, who the fuck is Felix
  Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 21:15:41 #14
184769 crew  Deisyy
pi_81314172
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, weer een dag NIET gerookt, 't was ietsie pietsie makkelijker dan gisteren en eergisteren.
Vanmiddag longinhoud en werking getest door te blazen in één of ander USB apparaat. Volgens mij zit het wel snor, ik blies de lijn bijna de grafiek uit, kracht genoeg dus

Nieuwsgierig hoe het na drie maanden is, dan moet ik die lijn toch zeker boven het beeld van die laptop uit kunnen krijgen

Verder nog iets te melden? Nee, ben pittig chagrijnig en bij het minste of geringste pisnijdig.

Vanmiddag bijna een vrachtwagenchauffeur uit z'n auto getrokken en bij de SNS een lief meisje voor rotte vis uitgemaakt omdat ik bij die bank geen geld meer kan opnemen.

"Mijnheer, wij hebben al tijden geen geld meer"
Ik: "Maar, dit is toch godverdomme een bank?"
Meisje rood aanlopend "Jawel mijnheer, maar we doen alleen nog producten verkopen".
Na wat heen en weer gemiep toch maar excuses aangeboden, het arme kind kan er ook niets aan doen.

Wanneer was jouw eerste rookloze dag en waarom heb ik die gemist?
  Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 21:16:59 #15
184769 crew  Deisyy
pi_81314244
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik vind het serieus een leuke harses
Ik ook, nadat ik het filmpje had gezien. Hij heeft iets jongensachtig guitigs.

En een geil kuifje
pi_81314358
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Netjes
Ik had gisteren nog gebeld met de servicelijn hè. Dat was ook al zoiets. Ik wil weten waar hier in de buurt een SNS ATM is, want wil groot bedrag pinnen. Afijn, na echt een stuk of acht keuzes in het menu krijg ik geen antwoord en ook geen keus om een medewerker aan de lijn te krijgen. Dus ik bel nog een keer, kies in plaats van bestaande klant voor nieuwe klant en heel voorspelbaar Ping......een mensenstem "Met de SNS! ". Dan kan het dus wel hè, als nieuwe klant kun je mensen spreken, als bestaande vaste klant kun je wegrotten (ook dat die medewerker na gisteren)

Afijn, die zie dus dat ik bij die bank waar ik vanmiddag was binnen kon pinnen. Maar niets is minder waar, dat kan dus niet. Ik moet nu pinnen IN de Hema, dat is de enige SNS ATM in de omgeving.

Kut bank (en ja, ook dat weten ze inmiddels)
pi_81314377
quote:

[..]

Wilders kon er niet ineens mee op de proppen komen,,,dus het kan een opzetje zijn....
Willen ze de campagne ingaan en eventueel met CDA regeren, hebben ze dit onderwerp
op een ludieke manier in scene gezet...
  Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 21:19:32 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_81314386
quote:

[..]

Dat-ie "simpel" is, of beter uitgedrukt: voor de hand ligt, maakt het niet minder aannemelijk wat mij betreft. Integendeel.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_81314413
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:15 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zondag, ik zou zaterdag met Disana mee, maar heb nog één dag doorgepaft
  † In Memoriam † dinsdag 11 mei 2010 @ 21:21:22 #20
137949 Disana
pi_81314485
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:15 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zoals het een heer betaamt, gaf hij mij één dag voorsprong
  dinsdag 11 mei 2010 @ 21:22:39 #21
241662 Jian
Well, well, well
pi_81314560
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ja, ik twijfel ook een beetje na gisteren. Het is wel erg simpel en plaats 11 krijgt voor zover we kunnen zien in de peilingen ook geween een zetel. Daarvoor hoeft Brinkman het dus allemaal niet aan te halen. Toch heel doortrapt om iedereen de wind uit de zeilen te halen die komt melden dat de PVV niet democratisch is?

En Rottenberg....ach, who the fuck is Felix
Ondermeer het door het CDA aangedragen grote bezwaar bij een eventuele coalitie ..... tsja ?
pi_81314568
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ben op dit moment eigenlijk geen heer, ik ben gewoon niet of nauwelijks te genieten
pi_81314607
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Das mooi.. Veel succes ermee. Ik hoestte me de tering vanmorgen. Véél te veel gerookt. Ooit ga ik er ook voor. Voorlopig niet
  † In Memoriam † dinsdag 11 mei 2010 @ 21:23:40 #24
137949 Disana
pi_81314633
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik ben op dit moment eigenlijk geen heer, ik ben gewoon niet of nauwelijks te genieten
Niets aan te doen, en mensen gaan er niet dood aan
  Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 21:23:57 #25
184769 crew  Deisyy
pi_81314652
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Zondag, ik zou zaterdag met Disana mee, maar heb nog één dag doorgepaft
Daarom zei je dus zondagavond dat het een klotedag was

Ik ben helemaal in de war van jullie, want jij opperde eerst al om tegelijk met Disana te stoppen, maar dat strookte niet met haar plannen. Nou ja, hoedanook, je bent gestopt en hebt het zwaar. Maar je bent een grote vent en weet zelf ook wel waarom je dit doet, dus gewoon doorzetten, jekannut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')