Ja, dat is de simpele (en wellicht juiste) conclusie van datgene dat aan de oppervlakte ligt en die iedereen kan trekken. Maar hij kan ook te simpel zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens Felix Rottenberg net bij DWDD is Hero Brinkman een "handgranaat" binnen de PVV-gelederen. Hij zou boos zijn op Wilders omdat hij slechts op de 11e plaats is gezet op de kieslijst.
Ik moest denken aan Sjaak de Boer. De nederlandse Jack Bauer. Maar nergens dat filmpje te vindenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat vond die adjudant, dat huppelkutje, ook
En grote rekening orenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat vond die adjudant, dat huppelkutje, ook
Geil kuifjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:04 schreef Soury het volgende:
Verdulleme weer de lapo
[ afbeelding ]
Ik zou hem doen ...![]()
Nah, ik knap nog erger af op de manier waarop hij praat dan op zijn kabouter feestneus uiterlijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:04 schreef Soury het volgende:
Verdulleme weer de lapo
[ afbeelding ]
Ik zou hem doen ...![]()
Ik vind het serieus een leuke harsesquote:
Ohhquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik knap nog erger af op de manier waarop hij praat dan op zijn kabouter feestneus uiterlijk.
Echt, als je hem in het Lavenbos in de Efteling zou achterlaten dan zou je toch zo denken dat ie erbij hoort?!
Netjesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, ik rook niet, dat telt voorlopig even!
Ja, ik twijfel ook een beetje na gisteren. Het is wel erg simpel en plaats 11 krijgt voor zover we kunnen zien in de peilingen ook geween een zetel. Daarvoor hoeft Brinkman het dus allemaal niet aan te halen. Toch heel doortrapt om iedereen de wind uit de zeilen te halen die komt melden dat de PVV niet democratisch is?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat is de simpele (en wellicht juiste) conclusie van datgene dat aan de oppervlakte ligt en die iedereen kan trekken. Maar hij kan ook te simpel zijn
Wanneer was jouw eerste rookloze dag en waarom heb ik die gemist?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, weer een dag NIET gerookt, 't was ietsie pietsie makkelijker dan gisteren en eergisteren.
Vanmiddag longinhoud en werking getest door te blazen in één of ander USB apparaat. Volgens mij zit het wel snor, ik blies de lijn bijna de grafiek uit, kracht genoeg dus![]()
Nieuwsgierig hoe het na drie maanden is, dan moet ik die lijn toch zeker boven het beeld van die laptop uit kunnen krijgen![]()
Verder nog iets te melden? Nee, ben pittig chagrijnig en bij het minste of geringste pisnijdig.
Vanmiddag bijna een vrachtwagenchauffeur uit z'n auto getrokken en bij de SNS een lief meisje voor rotte vis uitgemaakt omdat ik bij die bank geen geld meer kan opnemen.
"Mijnheer, wij hebben al tijden geen geld meer"
Ik: "Maar, dit is toch godverdomme een bank?"
Meisje rood aanlopend "Jawel mijnheer, maar we doen alleen nog producten verkopen".
Na wat heen en weer gemiep toch maar excuses aangeboden, het arme kind kan er ook niets aan doen.
Afijn, ik rook niet, dat telt voorlopig even!
Ik ook, nadat ik het filmpje had gezien. Hij heeft iets jongensachtig guitigs.quote:
Ik had gisteren nog gebeld met de servicelijn hè. Dat was ook al zoiets. Ik wil weten waar hier in de buurt een SNS ATM is, want wil groot bedrag pinnen. Afijn, na echt een stuk of acht keuzes in het menu krijg ik geen antwoord en ook geen keus om een medewerker aan de lijn te krijgen. Dus ik bel nog een keer, kies in plaats van bestaande klant voor nieuwe klant en heel voorspelbaar Ping......een mensenstem "Met de SNS! ". Dan kan het dus wel hè, als nieuwe klant kun je mensen spreken, als bestaande vaste klant kun je wegrotten (ook dat die medewerker na gisteren)quote:
Wilders kon er niet ineens mee op de proppen komen,,,dus het kan een opzetje zijn....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat is de simpele (en wellicht juiste) conclusie van datgene dat aan de oppervlakte ligt en die iedereen kan trekken. Maar hij kan ook te simpel zijn
Dat-ie "simpel" is, of beter uitgedrukt: voor de hand ligt, maakt het niet minder aannemelijk wat mij betreft. Integendeel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Zondag, ik zou zaterdag met Disana mee, maar heb nog één dag doorgepaftquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer was jouw eerste rookloze dag en waarom heb ik die gemist?
Zoals het een heer betaamt, gaf hij mij één dag voorsprongquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer was jouw eerste rookloze dag en waarom heb ik die gemist?
Ondermeer het door het CDA aangedragen grote bezwaar bij een eventuele coalitie ..... tsja ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel ook een beetje na gisteren. Het is wel erg simpel en plaats 11 krijgt voor zover we kunnen zien in de peilingen ook geween een zetel. Daarvoor hoeft Brinkman het dus allemaal niet aan te halen. Toch heel doortrapt om iedereen de wind uit de zeilen te halen die komt melden dat de PVV niet democratisch is?
En Rottenberg....ach, who the fuck is Felix
Ik ben op dit moment eigenlijk geen heer, ik ben gewoon niet of nauwelijks te genietenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals het een heer betaamt, gaf hij mij één dag voorsprong
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals het een heer betaamt, gaf hij mij één dag voorsprong
Niets aan te doen, en mensen gaan er niet dood aanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment eigenlijk geen heer, ik ben gewoon niet of nauwelijks te genieten
Daarom zei je dus zondagavond dat het een klotedag wasquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zondag, ik zou zaterdag met Disana mee, maar heb nog één dag doorgepaft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |