quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:46 schreef Metalfrost het volgende:
Wat versta je onder 'middelgrote hond' ?
triviantvraag. eerste editie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:00 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ken mensen die behoorlijk achteraf wonen en die ganzen als 'waakhond' hebben, schijnt beter te werken dan een hond.
een zwaan is altijd gestoorder dan de meest linke hond die je voor kunt stellenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:05 schreef Turmoil het volgende:
ligt eraan hoe gestoord de zwaan is en hoe sterk de hond.
Die beesten zijn echt niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
een zwaan is altijd gestoorder dan de meest linke hond die je voor kunt stellen
toch denk ik dat een zwaan het aflegt tegen een middelgrote auto.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:09 schreef Turmoil het volgende:
[..]
Die beesten zijn echt niet helemaal lekker.Gaan gewoon midden op de weg zitten als ze er zin in hebben.
ik ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
toch denk ik dat een zwaan het aflegt tegen een middelgrote auto.
Ja, en een middelgrote auto legt het af tegen een Leopard tank, zullen we ff ontopic blijvenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
toch denk ik dat een zwaan het aflegt tegen een middelgrote auto.
dat wás ontopic. hij had het over brutale zwanen die midden op de weg gaan zitten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ja, en een middelgrote auto legt het af tegen een Leopard tank, zullen we ff ontopic blijven
oh ja, ik zie het, maar goed, dat doet er niet toe, zwaan vs hond, wat die kutbeesten verder doen doet er niet toequote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat wás ontopic. hij had het over brutale zwanen die midden op de weg gaan zitten.![]()
mijn idee. vandaar mijn reactie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
oh ja, ik zie het, maar goed, dat doet er niet toe, zwaan vs hond, wat die kutbeesten verder doen doet er niet toe
Dat lijkt me ook ja, als je een hond hebt met dit karakter:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:48 schreef Yreal het volgende:
Ligt af van het karakter en grote van de hond, maar herders ED zouden een zwaan wel moeten kunnen pakken toch?
Dan zou een tekel het nog winnen, met zoon karakter.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Of 1 met dit karakter
[ afbeelding ]
gaat het eens proberenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:16 schreef zoalshetis het volgende:
het is trouwens een fabeltje dat zwanen met hun vlegels een arm kunnen breken.
hebben de mythbusters al voor me gedaan.quote:
Heb ik aleens gedaan. Die vleugels stellen geen kut voor. Je arm breken. En er ook mee vliegen zeker? Het is licht óf sterk, zwanen zijn niet van aluminium of koolstofnanotubesquote:
Ja, en een Leopard tank legt het af tegen een kleine (moderne) ATGMquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ja, en een middelgrote auto legt het af tegen een Leopard tank, zullen we ff ontopic blijven
Met wat?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:36 schreef clockcable het volgende:
Niet met active-reactive pantser.
Kopt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:16 schreef zoalshetis het volgende:
het is trouwens een fabeltje dat zwanen met hun vlegels een arm kunnen breken.
Ik durf niet in de buurt te komen van een blazende zwaan. Waarschijnlijk omdat je altijd maar hoort dat ze makkelijk je arm breken ofzo.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:23 schreef Sander het volgende:
[..]
Heb ik aleens gedaan. Die vleugels stellen geen kut voor. Je arm breken. En er ook mee vliegen zeker? Het is licht óf sterk, zwanen zijn niet van aluminium of koolstofnanotubes
Zwanen zijn ook niet licht. Ze moeten toch 20 kilo vogel de lucht in krijgen met die vleugels, dat lukt je niet als ze van keukenpapier zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:23 schreef Sander het volgende:
[..]
Heb ik aleens gedaan. Die vleugels stellen geen kut voor. Je arm breken. En er ook mee vliegen zeker? Het is licht óf sterk, zwanen zijn niet van aluminium of koolstofnanotubes
Die van ons had een dalmatiër en een Deense dog te pakkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:05 schreef vosss het volgende:
Het ligt ook heel erg aan de hond denk ik. Wij hadden vroeger een Cairn Terrier, klein schoothondje lijkt het, maar een grote bek van 10 Marokkanen zegmaar.
Die heeft ook ooit wel eens gevochten met een dobermann en toch mooi gewonnen.
Niet dat ie vals was, maar wel een terrier en vast is vast
Ik zou hem een goeie kans geven mocht ie de zwaan inderdaad meteen goed beet hebben.
Als die zwaan de eerste klap uit deelt dan wint die zwaan denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |