Ja, nadat ie de ene keer wel mee mocht, de andere keer weer niet. Die man heeft altijd de schijn tegen zich gehad door wat stomme penals.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:10 schreef Joel-Smeets het volgende:
Seedorf heeft allang bedankt,in November ofzoiets.Wel onbegrijpelijk dat Van Nistelrooy wordt thuisgelaten.
Dan is het ook vreemd dat Huntelaar meegaat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:11 schreef Pieter-utd het volgende:
Babel is wel vreemd, dat Seedorf en Ruud niet meegaan is niet gek
[ afbeelding ]
Neuh ik vind Huntelaar een stuk beter dan Babelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:13 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Dan is het ook vreemd dat Huntelaar meegaat.
Nee,ik had het eigenlijk over Huntelaar en Van Nistelrooy.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:16 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Neuh ik vind Huntelaar een stuk beter dan Babel![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dan nog niet, Ruudje is heel lang geblesseerd geweest en is al oud. Ik denk dat Huntelaar fitter is, hoewel Ruud normaal gesproken misschien wel beter isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:19 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Nee,ik had het eigenlijk over Huntelaar en Van Nistelrooy.
Gaat Huntelaar voor een andere nationale ploeg spelen dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:22 schreef HolyGhost het volgende:
Als Huntelaar straks de winnende scoort in de finale tegen Portugal, op aangeven van Lens na goed voorbereidend werk van Anita en Mendes da Silva piep je wel anders, pauper.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:22 schreef HolyGhost het volgende:
Als Huntelaar straks de winnende scoort in de finale tegen Portugal, op aangeven van Lens na goed voorbereidend werk van Anita en Mendes da Silva piep je wel anders, pauper.
En ik zou kiezen voor de betere.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:26 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dan nog niet, Ruudje is heel lang geblesseerd geweest en is al oud. Ik denk dat Huntelaar fitter is, hoewel Ruud normaal gesproken misschien wel beter is
en waarom mag anita mee?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:06 schreef Ritmo het volgende:
Huntelaar, die nooit speelt, en mislukkeling Babel wel mee en Seedorf en v. Nistelrooy thuislaten.
Klacht: WK-selectie Bert v. Marwijk.
Omdat we zwak in de verdedigers zitten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:27 schreef Cklein het volgende:
[..]
en waarom mag anita mee?
hij kan al helemaaal niet voetballen
dit dusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |