ik ken er niet veel neequote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Nounou, 's net of jullie nog nooit dames zijn tegengekomen die goed bier kunnen waarderen!
Of valt dat wel mee?
Mijn beste vriendinnen zijn allemaal bierliefhebbers, vraag me toch af of dat een bepaald slag mensen is...?
In eindhoven schatje, in eindhoven...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhm, heb zelf ook wat last van mijn nek (schiet er ineens in). Heb je haar nmr?.
Ach, kan een roseetje of wat sterkers op bepaalde momenten ook best waarderen hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik ken er niet veel nee![]()
altijd zo'n duur, moet je weer van die zoete troep in huis halen
Hans rijd wel even half nederland over voor een mooie vrouw hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
In eindhoven schatje, in eindhoven...
Overigens zijn de meningen verdeeld of ze nou wel of niet mooi is... ik vind van wel
Ik hoef ook geen bier, en verder drink ik eigenlijk zelden tot nooit. Het doet me gewoon niets en ik vind het niet lekkerder dan een vruchtensapje oid.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Nounou, 's net of jullie nog nooit dames zijn tegengekomen die goed bier kunnen waarderen!
Of valt dat wel mee?
Mijn beste vriendinnen zijn allemaal bierliefhebbers, vraag me toch af of dat een bepaald slag mensen is...?
Heel af en toe zie je ze hier bier drinken, maar 95% drinkt of fris of van die mixjesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Of valt dat wel mee?
Afstand is geen probleem als ze leuk isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
In eindhoven schatje, in eindhoven...
Overigens zijn de meningen verdeeld of ze nou wel of niet mooi is... ik vind van wel
Dan moet je t ook vooral niet drinkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen bier, en verder drink ik eigenlijk zelden tot nooit. Het doet me gewoon niets en ik vind het niet lekkerder dan een vruchtensapje oid.
Ho ho ho,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dan moet je t ook vooral niet drinken
Ik heb het in het begin wel moeten leren drinken, maar op een gegeven moment ben ik het echt gaan waarderen! Kan nu ook niks meer met een heineken (yuck) of waterige jupiler ofzo...
Zelfde met koffie trouwens; er gaat niks boven versgemalen koffie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dan moet je t ook vooral niet drinken
Ik heb het in het begin wel moeten leren drinken, maar op een gegeven moment ben ik het echt gaan waarderen! Kan nu ook niks meer met een heineken (yuck) of waterige jupiler ofzo...
Zelfde met koffie trouwens; er gaat niks boven versgemalen koffie!
She's the best...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Afstand is geen probleem als ze leuk is. Als ze maar mooi van binnen is..
.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ho ho ho,
don`t mess with The Jup!Sorry, maar dat vind ik geen bier... tis echt waterige zooi...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of komt dat doordat ik het enkel drink op cheape festivals en in vage kroegen..?
Hihi!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Koffie! Dat dacht ik ook, miljoenen mensen drinken koffie en bier, dus zo vies kan het niet zijn. En ik heb het echt geprobeerd, maar ik krijg er gewoon kotsneigingen van
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ho ho ho,
don`t mess with The Jup!JupilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leffe
Stella Artois
Maar dan wel vers getapt in Belgie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |