Toffe vent, mag hem nu alquote:nee gr autohandelaar
----- Original Message -----
From: Inu
To: autohandelaar
Sent: Tuesday, May 11, 2010 1:31 PM
Subject: Reactie advertentie op AutoWeek.nl: Fiat Cinquecento S
Hallo,
Ik zou graag eens komen kijken naar deze auto. Zijn jullie op Hemelvaartsdag ook geopend?
Mvg,
Inu
Hoezo is dat een kamper? Vond het wel een mooi ding.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hoi. Inu, dat meisje is een lillijke kamper, dus hoezo zou de ietwat dikke jongen daar niks mee kunnen hebben?
Ik vind dunne meisjes bij dikke jongens altijd een beetje vreemd... Misschien ook omdat ik zelf dikke jongens heel onaantrekkelijk vindquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hoi. Inu, dat meisje is een lillijke kamper, dus hoezo zou de ietwat dikke jongen daar niks mee kunnen hebben?
Geweldig tochquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:51 schreef -moppie- het volgende:
Na die mail zie ik echt zo'n loesje man voor me, met een leren jekkie, een shaggie in z'n mond
Ze heeft een kamperhoofd... kan dat niet echt uitleggen, maar ik ken teveel kampers die er ongeveer zo uitzienquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoezo is dat een kamper? Vond het wel een mooi ding.
Nou ja, dikke meisjes kunnen ook dunne jongens hebben, dus andersom net zo goedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind dunne meisjes bij dikke jongens altijd een beetje vreemd... Misschien ook omdat ik zelf dikke jongens heel onaantrekkelijk vind
duh.... en jack en shag.....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Geweldig tochEn vet aan zn handen
p.s. tis louche![]()
En dan ook nog rood haar en een baard *bibber*quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heeft een kamperhoofd... kan dat niet echt uitleggen, maar ik ken teveel kampers die er ongeveer zo uitzien
[..]
Nou ja, dikke meisjes kunnen ook dunne jongens hebben, dus andersom net zo goed
Doe es beeld van dat meisjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:54 schreef Inu het volgende:
[..]
En dan ook nog rood haar en een baard *bibber*
[ afbeelding ]
Meh, snap de ophef niet, maar goed.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:54 schreef Inu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Lieve mensen,
Via mij kunt u gehaakte mutsen bestellen, jaja!
Een lieve vriendin van me, Christy, zit momenteel in Jeffreys Bay / Zuid-Afrika.
Hierdoor steunt u haar met het kopen (10 euro) van een gehaakte muts en uw hoofd + oren blijven heerlijk warm door dit modieuze hoofddeksel!
Wat wil je nog meer? Juist ja, bestellen
Of is dat alleen mijn sick mind die daar iets racistisch in ziet?quote:Ik heb een zwarte thuis, niet via je vriendin helaas, maar het zijn leuke mutsen!
Geplaatst door: Dancinglady | 29 januari 2007 om 13:04
ik denk hetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:56 schreef Inu het volgende:
![]()
![]()
http://bethere.web-log.nl/bethere/2007/01/gehaakte_mutsen.html
[..]
[..]
Of is dat alleen mijn sick mind die daar iets racistisch in ziet?
Oh ja, haar hoofd zit een beetje tegen.. Jee waar kijk ik dan altijd naar?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:00 schreef Inu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is idd een beetje kamperig, maar er zijn vast zelfs knappere kamperts
Ja, en er zijn vast ook wel dikkere rooiere mannen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:00 schreef Inu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu al beter dan Eindhoven Winterstad iigquote:
Nee, mannelijke kamperts bedoelde ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en er zijn vast ook wel dikkere rooiere mannen.
tuurlijk wel, er is altijd wel een knapper iemand te vinden. En dan vind je de reclame onrealistisch?quote:
Ik vind het een lieve reclame.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n belachelijke reclame. Net of zo'n dikkige roodharige vent zo'n meisje kan krijgen
Doet me eigenlijk wel een beetje denken aan BB toen hij een baard had.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:54 schreef Inu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, grr. Je snapt vast wat ik bedoel...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk wel, er is altijd wel een knapper iemand te vinden. En dan vind je de reclame onrealistisch?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind het een lieve reclame.En als dikke koppen geen vriendinnetjes konden krijgen, waren de dikkopjes veel eerder in de evolutie al wel uitgestorven.
Nee eigenlijk niet zo, ben blij dat er eindelijk eens een reclame is die een realistisch beeld laat zien ipv al die perfecte stelletjes die je nooit in het echte leven zietquote:
Ik had laatst een artikel gelezen (in de Viva, dat wel...) waarin stond dat mensen zichzelf een cijfer geven en een partner uitzoeken rond datzelfde cijfer. Die jongen en dat meisje zijn nou niet echt hetzelfde cijfer vind ik...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet zo, ben blij dat er eindelijk eens een reclame is die een realistisch beeld laat zien ipv al die perfecte stelletjes die je nooit in het echte leven ziet![]()
Daarom voel ik me ook heul niet aangesproken door Inuquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Doet me eigenlijk wel een beetje denken aan BB toen hij een baard had.![]()
Ja! Maar er is een groot verschil tussen jezelf een cijfer geven en een ander een cijfer gevenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik had laatst een artikel gelezen (in de Viva, dat wel...) waarin stond dat mensen zichzelf een cijfer geven en een partner uitzoeken rond datzelfde cijfer. Die jongen en dat meisje zijn nou niet echt hetzelfde cijfer vind ik...
En toen dat fokmeisje met al die hamsters ging trouwen ofzo met die dikke jongen vonden jullie dat ook allemaal raar
Sorry, ik vind een rond hoofd met baard niet aantrekkelijk neequote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daarom voel ik me ook heul niet aangesproken door Inu![]()
.
Overigens ben ik van mening dat je dat alleen van je eigen geslacht mag denken.
Een man mag denken, jeez hoe komt zo een lekker ding aan zo een fugly vriend.
En een vrouw mag denken, jeez hoe komt zo een lekker stukaan zo een vreselijk varken.
Dus.
Ieder zijn/haar meugquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Sorry, ik vind een rond hoofd met baard aantrekkelijk nee
Ja, maar doen mensen dus automatisch, een ander een cijfer geven. Anders vind je iemand toch nooit aantrekkelijker dan iemand anders?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja! Maar er is een groot verschil tussen jezelf een cijfer geven en een ander een cijfer geven.
Dus da gaat nie op. Daarnaast kunnen mensen ook veranderen in een relatie. Ineens een stuk aankomen, een flink litteken oplopen, hun kapsel pittig kort knippen, emo worden etc. etc.
Precies en het liefst vanaf het terras.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar doen mensen dus automatisch, een ander een cijfer geven. Anders vind je iemand toch nooit aantrekkelijker dan iemand anders?
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies en het liefst vanaf het terras.
Dat slaat ook helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daarom voel ik me ook heul niet aangesproken door Inu![]()
.
Overigens ben ik van mening dat je dat alleen van je eigen geslacht mag denken.
Een man mag denken, jeez hoe komt zo een lekker ding aan zo een fugly vriend.
En een vrouw mag denken, jeez hoe komt zo een lekker stukaan zo een vreselijk varken.
Dus.
Ongetwijfeld. Maar de stelling uit de Viva komt niet overeen met wat jij hier roept.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar doen mensen dus automatisch, een ander een cijfer geven. Anders vind je iemand toch nooit aantrekkelijker dan iemand anders?
Jij kunt best zeuren weet jij datquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Lees jij de Viva?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar de stelling uit de Viva komt niet overeen met wat jij hier roept.
In de Viva staat dat mensen zichzelf! een punt geven (wat erg afhankelijk is van je psyche) en daar mee de hort op gaan. Dat is een heel ander verhaal dan iemand anders een punt geven.
Daarnaast is het een kul stelling, want iedereen zoekt iets naar eigen smaak. En daar zijn geen punten aan te koppelen. Iedereen met een beetje stabiel/normaal zelfvertrouwen geeft zichzelf een 6-7 en zoekt iemand met een 7-8.
Hele knappe mensen geven zichzelf echt geen 10 (of je bent verrekte arrogant en overzelfverzekerd) en ietwat onder gemiddelde mensen (zoals die kerel met rood haar en baard) met een prima zelfvertrouwen geven zichzelf echt geen 3 of 4.
Ik heb mezelf vanmorgen geschorenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik geef mezelf wel een 2, daarom heb ik ook een vriend met een rond hoofd en een stoppelbaard.
Ja, maar ik zou dat meisje dus een 7 geven en die jongen echt wel een 3 of een 4quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar de stelling uit de Viva komt niet overeen met wat jij hier roept.
In de Viva staat dat mensen zichzelf! een punt geven (wat erg afhankelijk is van je psyche) en daar mee de hort op gaan. Dat is een heel ander verhaal dan iemand anders een punt geven.
Daarnaast is het een kul stelling, want iedereen zoekt iets naar eigen smaak. En daar zijn geen punten aan te koppelen. Iedereen met een beetje stabiel/normaal zelfvertrouwen geeft zichzelf een 6-7 en zoekt iemand met een 7-8.
Hele knappe mensen geven zichzelf echt geen 10 (of je bent verrekte arrogant en overzelfverzekerd) en ietwat onder gemiddelde mensen (zoals die kerel met rood haar en baard) met een prima zelfvertrouwen geven zichzelf echt geen 3 of 4.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik geef mezelf wel een 2, daarom heb ik ook een vriend met een rond hoofd en een stoppelbaard.
Maar het is dus gewoon je type niet. Ik ken hele mooie mannen die van mij echt maar een 3 of een 4 ofzo krijgen, omdat er zoveel meer is dan het uiterlijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou dat meisje dus een 7 geven en die jongen echt wel een 3 of een 4Ik vind het dus een onwaarschijnlijk stel
Mijn mening, dus je kunt er lekker niks tegenin brengen
Ja, maar het Viva verhaal moet je er wel buiten houdenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou dat meisje dus een 7 geven en die jongen echt wel een 3 of een 4Ik vind het dus een onwaarschijnlijk stel
Mijn mening, dus je kunt er lekker niks tegenin brengen
Dat lijkt me sterk. Ik acht de kans groter dat hij zijn kin geschoren heeft.quote:
Nerdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Ik geef mezelf een 10, maar met 1 punt aftrek voor elke halve V2000 recorder die we hebben liggen.Denk dat ik ook ergens op een 2 uit kom.
Als je niet alleen de laatste 3 posts leest maar ook die daarboven zie je dat Inu de Viva als bron aanhaaldequote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Ik acht de kans groter dat hij zijn kin geschoren heeft.
Ik? Die dingen zijn niet van mij...quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je niet alleen de laatste 3 posts leest maar ook die daarboven zie je dat Inu de Viva als bron aanhaalde.
Waarom gaan er dan bij jou punten vanaf?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik? Die dingen zijn niet van mij...
Was een grapje Juup, een grapje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waarom gaan er dan bij jou punten vanaf?
aaah lache johquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nou joepie.
Komt die zak van een Sunchaser zeker naar Ehnv toe voor FOK!
Tof, mogen we Juup er in stemmen?quote:
Je moet er ook gaan kijken e.d.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:34 schreef Inu het volgende:
Serieus, dat Glazen Huis voegt echt helemaal niks toeDing heeft een paar jaar op het Neude gestaan en je merkt er absoluut niks van...
Ja, ik kwam er wel eens langs, maar het is gewoon een loods met een grote tent erachter en altijd een clubje jongeren die ervoor staan te kwijlen op die DJ's. Wat is er dan te zien?quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er wel eens langs, maar het is gewoon een loods met een grote tent erachter en altijd een clubje jongeren die ervoor staan te kwijlen op die DJ's. Wat is er dan te zien?
nice ass though...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:00 schreef Inu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
op brood, das viessss!quote:
maar hoe ging het?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:34 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zo, weer een dag voorbij. Ik had weer een sollicitatie vandaag, ditmaal voor paralegal medewerker. Ik dacht bij een klein bedrijfje een project te moeten gaan ondersteunen, blijkt het echt heel groot te zijn en op het vennootschapssecretariaat. Ik voelde me ineens heel mini.
Echt supergoed. Pas tijdens het gesprek had ik door dat het bedrijf zo groot was en de functie op die plek. Ik had me niet kunnen voorbereiden omdat ik gisteravond pas laat thuis was en vandaag moest werken. Maar naderhand was ik wel ff helemaal in de stress.quote:
Speculaasquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Echt supergoed. Pas tijdens het gesprek had ik door dat het bedrijf zo groot was en de functie op die plek. Ik had me niet kunnen voorbereiden omdat ik gisteravond pas laat thuis was en vandaag moest werken. Maar naderhand was ik wel ff helemaal in de stress.
dan google je maar op de naam, of lees es een krantquote:
Ah, ik snep.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan google je maar op de naam, of lees es een krant
Dat is toch geen rocketscience?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:44 schreef FUFR het volgende:
test 2: ik heb nu eindelijk de poppetjes aan elkaar.
ja ja, dat weet ik nu ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is toch geen rocketscience?.
Gewoon goed vouwen en niet de vouwlijnen doorknippen.
met zo'n uniformke anquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, ik snep.
Ik vind het zeer matige journalistiek die namen van dergelijke betrokken personen vrij geeft. Die mijd ik meestal.
Maar het is wel een mooie dame, ik snap hem wel.
Das lekker!!! Vooral gecombineerd met chocopasta.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Speculaas.
Maareh tof! Is het ook een interessante functie of ben je zelf meer voorstander van kleinere organisaties?
maakt niet uit, looks good op je cvquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Das lekker!!! Vooral gecombineerd met chocopasta.
Het is zeker een interessante functie, hard werken en op hoog niveau en dat vind ik wel lekker. Het nadeel is dat het maar voor 3 maanden is.
Zekers, en ik heb al eens op dat niveau gewerkt als secretaresse. Maar dan nog, ik had niet verwacht dat het op dat niveau zou zijn. Op zich een voordeel want ik had daardoor weinig tijd om zenuwachtig te worden.quote:
ik ben heel slecht met verjaardags onthouden dus bij deze proficiat enzoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:05 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Zekers, en ik heb al eens op dat niveau gewerkt als secretaresse. Maar dan nog, ik had niet verwacht dat het op dat niveau zou zijn. Op zich een voordeel want ik had daardoor weinig tijd om zenuwachtig te worden.
En vandaag de uitnodigingen voor mijn verjaardag de deur uit gedaan!
Hahaha dank je. Volgens mij moet je daar een vrouw voor zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben heel slecht met verjaardags onthouden dus bij deze proficiat enzo
quote:ja
----- Original Message -----
From: Inu
- Hide quoted text -
To: autohandelaar
Sent: Tuesday, May 11, 2010 3:49 PM
Subject: Re: Reactie advertentie op AutoWeek.nl: Fiat Cinquecento S
Ok, kan ik dan aankomende zaterdag langskomen rond een uur of 1?
nee, "sleutel" moet voldoende zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kom je daar zeg je alleen, 'mag ik de sleutel?'
ze moet er wel liev bij kijken natuurlijk!quote:
don't start....quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:30 schreef -moppie- het volgende:
Moggel, bijna weekend!
Maar dat weer he...![]()
ja, ben er gisteren even geweest om een step en een film voor S. af te geven, vandaag gaat het echt gebeuren, ik ga er een dag of 4 slapen..quote:
Ik betwijfel het eigenlijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:13 schreef Blueman het volgende:
De autohandelaar mag wel een lesje digitaal communiceren krijgen...
Waarschijnlijk kan hij wel makkelijk verkopen als hij voor je neus staat... "meiske, dit leuke autotje is echt iets voor jou... blablabla verhaal eromheen"
4 flessen dropwodka mee, winterjas, thermo-ondergoedquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, ben er gisteren even geweest om een step en een film voor S. af te geven, vandaag gaat het echt gebeuren, ik ga er een dag of 4 slapen..
nouquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
4 flessen dropwodka mee, winterjas, thermo-ondergoed
Gaat gezellig worden.![]()
jawel hoor, ik heb een tentje gekochtquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:58 schreef -moppie- het volgende:
Als ik in m'n uppie kom kunnen we niet saampjes aan de zuup
quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
jawel hoor, ik heb een tentje gekocht
Ook afgegooid gisteren, is eigenlijk bedoeld als speeltent voor sam (wel een echte popup) dus als je vlug bent issie nog nieuw!
* Colt meelees check...quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
in deze ongelofelijke kou wil jij mij in mn uppie in een TENT laten slapen?
that differs per day and occasionquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Was toch speeltent voor S. en niet voor papa?
die is al naar de emtequote:Op woensdag 12 mei 2010 10:46 schreef Blueman het volgende:
Artic... wat doe je thuis? Ik zag je wagen staan zonder antenne dus ik weet dat je thuis bent!
Ohja... 2 grote kratten Bavaria voor 10 euro bij de Em-te... doe ermee wat je wil!
Achter de Emte stonden veul kratten bier.. maar ook door de winkel heen "reden" vele kratjes mee in de winkelwagens...quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi, ik kan vanaf maandag voor 3 weken komen data-entryen bij Gloeilamp Inc.
Het is moeilijk autorijden als je alles verder dan een meter weg dubbel ziet....quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:46 schreef Blueman het volgende:
Artic... wat doe je thuis? Ik zag je wagen staan zonder antenne dus ik weet dat je thuis bent!
Ohja... 2 grote kratten Bavaria voor 10 euro bij de Em-te... doe ermee wat je wil!
Je mag de mijne wel lenen tot je een nieuwe hebt...hebben ze die niet meer op gcshop.nl trouwens?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[GEZ] Guitar Hero 3: Legends of Rock PS3 spread the word
Felicidadosquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens zijn vervanger moet je echt in bed liggen als je griep hebt anders krijg je ditquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is moeilijk autorijden als je alles verder dan een meter weg dubbel ziet....
Huisartsen die op vakantie zijn
Is daar niet simpel een kopie van te maken?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel lenen tot je een nieuwe hebt...hebben ze die niet meer op gcshop.nl trouwens?
Beterschapquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Volgens zijn vervanger moet je echt in bed liggen als je griep hebt anders krijg je dit
ja maar dan moet je dinges ook omgebouwd zijn..quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is daar niet simpel een kopie van te maken?
Ahaquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar dan moet je dinges ook omgebouwd zijn..
De ps3 is nog altijd niet om te bouwen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar dan moet je dinges ook omgebouwd zijn..
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:23 schreef FUFR het volgende:
eh lieverd...wij zijn allemaal al met weekend.
alleen jij niet..
quote:
Dies oudquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:06 schreef FUFR het volgende:
BB, does maken?
http://www.dumpert.nl/med(...)teloze_apparaat.html
En dat ben ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:38 schreef ArTiC het volgende:
gelukkig is er nog 1 ding zeker in het leven
Succesquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga mezelf gewoon in coma zuipen
Wrom zo lang wachtenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nah... dat het maar snel 21 mei is en de tandarts me van dit gedoe verlost
Ik wacht al sinds begin april, hij had eerder geen tijd. Maar sinds gisteren heb ik er pas weer zo'n last van.quote:
Arme jij.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wacht al sinds begin april, hij had eerder geen tijd. Maar sinds gisteren heb ik er pas weer zo'n last van.
Ze bestaan echt hoor Juupquote:
en ik wil gewoon alles weer 1x zien ipv dubbel *stampvoet*quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Valt wel mee, ik hoop dat het heel lang duurt want ik zit ook op een andere, leukere sollicitatie te wachten.quote:
Hey...in ruil voor die autoradioquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:13 schreef Inu het volgende:
Arke heeft 2e persoon gratis aanbiedingen, waardoor je voor 250 euro inclusief vlucht en hotel naar Tunesië ofzo kan... Ik wil een vriend die niet meer op school zit
Nu maar gevraagd of moeder en zus meewillen
quote:
Getver, is er niet nog ergens een spannende flirt weggestopt die je mee kan nemen voor een spannende week?quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Moeder kan ook nieten een vriendin kan niet een op een luiervakantie, daar is ze veel te actief voor en een ander heeft geen vakantiedagen meer
Ja idd, er is vast wel een balletje te vinden voor Inuquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:35 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Getver, is er niet nog ergens een spannende flirt weggestopt die je mee kan nemen voor een spannende week?
Die is niet weggestopt, maar die moet naar schoolquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:35 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Getver, is er niet nog ergens een spannende flirt weggestopt die je mee kan nemen voor een spannende week?
Echte liefdequote:Op donderdag 13 mei 2010 10:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Die is niet weggestopt, maar die moet naar school
quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en ik wil gewoon alles weer 1x zien ipv dubbel *stampvoet*
Ik kreeg al een smsje jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
bb is knetterziek trouwens. Dus Feb, ik denk dat ie niet mee kan vanavond
(reeds 5 keer gekotst enzo)
En dat kun jij zelf niet doen via een sms?quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:35 schreef febster het volgende:
[..]
Ik kreeg al een smsje ja. Doe hem maar beterschap wensen
.
Volgens mij heerst er weer iets, wij zijn ook alle 3 "stront"ziek. Snot, hoest, darmen, keelpijn, futloos etc..quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
bb is knetterziek trouwens. Dus Feb, ik denk dat ie niet mee kan vanavond
(reeds 5 keer gekotst enzo)
Hier ook 2quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Volgens mij heerst er weer iets, wij zijn ook alle 3 "stront"ziek. Snot, hoest, darmen, keelpijn, futloos etc..
Oh oh!quote:
Beterschapquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Volgens mij heerst er weer iets, wij zijn ook alle 3 "stront"ziek. Snot, hoest, darmen, keelpijn, futloos etc..
Senks.quote:
Ja he!quote:
Uhm, erg rustig is misschien beter Nederlands.quote:
Gezellig, maar niet zo druk. Omdat het de hele avond/nacht keihard regende hielden de studenten zich schuilquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:59 schreef Blueman het volgende:
Feb, hoe was het in Tilburg?
Jawel, wijsneus. Maar ik zat toevallig op Fok! en ik dacht, smsje, of bericht op Fok, het bereikt uiteindelijk de ontvanger toch welquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dat kun jij zelf niet doen via een sms?
Ohja, het was takkeweer ja... toen ik terugkwam van mijn werk was ik doorweekt... bleh!quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:14 schreef febster het volgende:
[..]
Gezellig, maar niet zo druk. Omdat het de hele avond/nacht keihard regende hielden de studenten zich schuil.Uiteindelijk tot 2 uur gebleven.
Weer naar Tilburg of vanavond Eindhoven maar weer?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:21 schreef febster het volgende:
Precies, en vnv weer, helaas zonder BB, maar die komt de schade ooit nog wel in halen.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:15 schreef febster het volgende:
[..]
Jawel, wijsneus. Maar ik zat toevallig op Fok! en ik dacht, smsje, of bericht op Fok, het bereikt uiteindelijk de ontvanger toch wel.
Wijsneus.
Tilburg (natuurlijk). Veel toffer, maar vnv is een niet studentenavond, dus ik vrees een beetje voor de paupers van Tilburg.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Weer naar Tilburg of vanavond Eindhoven maar weer?
Zal wel drukker zijn aangezien veel mensen morgen vrij zijn...
Kleinigheidje blijf je houden hequote:Op donderdag 13 mei 2010 16:02 schreef febster het volgende:
[..]
Tilburg (natuurlijk). Veel toffer, maar vnv is een niet studentenavond, dus ik vrees een beetje voor de paupers van Tilburg.
Ik hoop het ook voor jou. Beterschap.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:43 schreef bleiblei het volgende:
Echt blugh. Mijn maag is gelukkig redelijk gekalmeerd maar voor de rest voel ik mij gebroken. Hopelijk is het morgen over.
mails = e-mails.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
er staat trouwens een typfout in de OP
Hebbertquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:12 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Bleh, bezoek van vanavond heeft afgezegd. En mijn lief is tot zondag weg. Maar wel een zak M&M's voor mezelf.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:39 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik ben nu al misselijk en nog niet eens halverwege.
Ik ben niet meer zo'n grote eter als vroeger.quote:
Die periode heb ik ook gehad, gelukkig heb ik die nu niet meer.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:45 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik ben niet meer zo'n grote eter als vroeger.
Er was een periode dat ik zo'n grote milkareep in tien minuten op had.
Je past ook weer door de voordeurquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die periode heb ik ook gehad, gelukkig heb ik die nu niet meer.
Als ik een hele zak leeg eet wel ja.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk ook dat als Juup nu een zak M&M's gaat atten, dat ie dan gaat dumpen
Failquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:25 schreef febster het volgende:
Crap, helemaal vergeten dat er geen nachttreinen meer rijden.
de neusspray begint te werken denk ikquote:
hoewel ik vanmiddag met dubbel zicht wel een 180 gegooid hebquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de neusspray begint te werken denk ik
wel fijn zeg om alles verder dan 1 meter weg weer gewoon 1x te zien
quote:
Lenzen uitgedaan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lukt toch wel vaker met dubbel zicht? (of was het nou een dubbele tongquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoewel ik vanmiddag met dubbel zicht wel een 180 gegooid heb
Vaagquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sinds zondag gewoon he...dacht wel ff dat het goed mis wasquote:
Wees blijquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sinds zondag gewoon he...dacht wel ff dat het goed mis was
maar volgens de vervangende huisarts kwam het omdat ik ben doorgelopen met een fikse verkoudheid/griep
uhuh...ben ik ookquote:
Ja ernstig he!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:26 schreef Juup© het volgende:
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp
Als het echt zo is, is het diep triest.
Gatverdarrie. Wat een zieke mensen zijn dat.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja ernstig he!
Hoe ver ga je met het beoefenen van je vak..
Rouvoet is het gelukkig met ons eens!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:16 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Gatverdarrie. Wat een zieke mensen zijn dat.
Telegraafquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:26 schreef Juup© het volgende:
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp
Als het echt zo is, is het diep triest.
Eens!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:07 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind dat GeenStijl in dit geval best haar naam en telefoonnummer mag publiceren zodat NL mevrouw eens lekker kan lastig vallen.
Nee, sterker nog, of ze ook nog ff de 06 van haar ouders, man en kinderen derbij wil zetten.
Gadverdamme wat een smerige actie.
Veel plezier er meequote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:21 schreef Inu het volgende:
Ik heb een auto![]()
![]()
Hij is echt heel lelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag hem donderdag op komen halen met een nieuwe APK en een ingebouwde radio
Hij is geweldig! En hij is van jou!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:21 schreef Inu het volgende:
Ik heb een auto![]()
![]()
Hij is echt heel lelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:21 schreef Inu het volgende:
Ik heb een auto![]()
![]()
Hij is echt heel lelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
wel de handrem eraf voordat je gaat rijden he
De ethische discussie is weer flink los gebarsten in journalistiek landquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:07 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind dat GeenStijl in dit geval best haar naam en telefoonnummer mag publiceren zodat NL mevrouw eens lekker kan lastig vallen.
Nee, sterker nog, of ze ook nog ff de 06 van haar ouders, man en kinderen derbij wil zetten.
Gadverdamme wat een smerige actie.
Maar ja.... Telegraaf vs. GeenStijl.
En terecht. Ik vind het persoonlijk onethisch wat die muts gedaan heeft.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:06 schreef febster het volgende:
[..]
De ethische discussie is weer flink los gebarsten in journalistiek land.
Ik ben dol op gruwelijk groenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:45 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Wow das heel groen! Maar wel mooi groen.
Heb jij een nagellakfetish? Laatst had je t helemaal oranje. En ik zag je ook al eens in een nagellak topic voorbij komen ( ik was verdwaald).quote:
Me2. Vnv eens kijken wat er bij DWDD/P&W over gezegd wordt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
En terecht. Ik vind het persoonlijk onethisch wat die muts gedaan heeft.
Zij woont in het nagellak topicquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:50 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Heb jij een nagellakfetish? Laatst had je t helemaal oranje. En ik zag je ook al eens in een nagellak topic voorbij komen ( ik was verdwaald).
O is dat het. Nog sorry dat ik zomaar binnenstapte dan, ik geloof niet dat ik mijn voeten geveegd heb.quote:
Als je maar schone nagels hebtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:53 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
O is dat het. Nog sorry dat ik zomaar binnenstapte dan, ik geloof niet dat ik mijn voeten geveegd heb.
ze laat zich 3x per week door bb afranselen met een nagellakkwastjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:50 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Heb jij een nagellakfetish? Laatst had je t helemaal oranje. En ik zag je ook al eens in een nagellak topic voorbij komen ( ik was verdwaald).
Ik leef heel mijn leven al in een vreemde tijd. Maar nee ik deel dat gevoel niet want ik kijk of lees zelden nieuws (op wat berichten op de FP na).quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:55 schreef febster het volgende:
Hebben meer mensen last van het gevoel dat we steeds meer in een hele rare tijd leven? Als je het nieuws allemaal zo volgt, er gebeuren hele rare zaken zo de afgelopen, zeg, 10 jaar, en ik heb het gevoel dat het steeds sneller op elkaar volgt. Dat er 'dadelijk' opeens iets heel 'ergs' zou kunnen gebeuren (val euro/val EU/val van het 'systeem') ofzo, beetje vaag.
Ja. Het is alsof je geen grip meer hebt op je wereldbeeld omdat de wereld veel te snel verandert.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:55 schreef febster het volgende:
Hebben meer mensen last van het gevoel dat we steeds meer in een hele rare tijd leven? Als je het nieuws allemaal zo volgt, er gebeuren hele rare zaken zo de afgelopen, zeg, 10 jaar, en ik heb het gevoel dat het steeds sneller op elkaar volgt. Dat er 'dadelijk' opeens iets heel 'ergs' zou kunnen gebeuren (val euro/val EU/val van het 'systeem') ofzo, beetje vaag.
Heb je die zo groot dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze laat zich 3x per week door bb afranselen met een nagellakkwastje
Je had beter ridder kunnen zijn idd, Ridder Juup op zijn paard!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik leef heel mijn leven al in een vreemde tijd. Maar nee ik deel dat gevoel niet want ik kijk of lees zelden nieuws (op wat berichten op de FP na).
bb zaagt er wel 1 op maatquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je had beter ridder kunnen zijn idd, Ridder Juup op zijn paard!
BB zaagt alles... zelfs zijn duim!quote:
Bedankt voor de mededeling.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:01 schreef Blueman het volgende:
[..]
BB zaagt alles... zelfs zijn duim!
Ik zag je wagen weer staan! Zonder antenne!
Einde dienstmededeling
jij denkt dat ik ga autorijden als ik alles dubbel zie?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:01 schreef Blueman het volgende:
[..]
BB zaagt alles... zelfs zijn duim!
Ik zag je wagen weer staan! Zonder antenne!
Einde dienstmededeling
Neuh, ik denk dat wij (jij, ik, de meesten van onze leeftijd) afgelopen 10 jaar het nieuws intensiever zijn gaan volgen EN dat nieuws steeds sneller en gedetailleerder de wereld rond gaat.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:55 schreef febster het volgende:
we zijn overburenquote:
Ik denk ik help je nu je zo weinig ziet...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij denkt dat ik ga autorijden als ik alles dubbel zie?![]()
straks is ie weg hoor
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:04 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik denk ik help je nu je zo weinig ziet...
Weet je in ieder geval dat hij er nog staat!
iddquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd
als jij nou mijn antenne teruggeeft schop ik geen spiegels meer van jouw auto, deal?
Eehm, ik heb het dus NIET over het vliegtuig nieuwsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat wij (jij, ik, de meesten van onze leeftijd) afgelopen 10 jaar het nieuws intensiever zijn gaan volgen EN dat nieuws steeds sneller en gedetailleerder de wereld rond gaat.
Het gevoel dat ik wel krijg is dat mensen steeds minder genoeg krijgen van al dat rampennieuws. Ik kan mij bijv. niet herinneren van de bijlmerramp dat je een maand lang de tv niet aan kon zetten (ongeacht welke zender je indrukte) zonder voor de 463ste keer met dezelfde beelden geconfronteerd te worden.
Er is zoveel vraag naar nieuws dat er maar nieuws gemaakt wordt.
Om maar 2 voorbeelden van afgelopen 2 dagen te noemen die ik toevallig tegen kwam.
Het was nieuws dat het 3 uur! duurde voordat in NL bekend was dat het om een vliegtuig met veel Nederlanders ging.
Of nog debieler. Gisteren zag ik een item bij RTL ... iets... voorbij komen dat ze het belachelijk vonden dat dat jongetje zo full frontal in beeld genomen werd. Hoe het met de privacy zat. Maar tijdens dat item lieten ze wel 5 keer de beelden zien van dat jongetje in het ziekenhuis, werd hij bij voor & achternaam genoemd en gingen ze OOK nog ff live naar een reporter die voor het ouderlijk huis van dat jongetje in Tilburg stond![]()
. Kom op! Wat voor achterlijke vorm van journalistiek wordt er bedreven tegenwoordig
.
Had ik die maar! Dan had ik die deal allang gemaakt!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd
als jij nou mijn antenne teruggeeft schop ik geen spiegels meer van jouw auto, deal?
Naja, ik had het niet specifiek over vliegtuignieuws maar over overall nieuws (9-11, tsunami's, orkanen, moorden, oorlogen, etc. etc.).quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:11 schreef febster het volgende:
[..]
Eehm, ik heb het dus NIET over het vliegtuig nieuws. Meer over het RTL Z nieuws zeg maar
. En natuurlijk zijn er wel dingen gebeurt die ook de ouderen hier tot 10 jaar geleden niet voor mogelijk hielden. Aanslag op politicus, aanslag op filmmaker, aanslag op de koningin enzo
.
Maar vooral het hele financiele gebeuren zit me totaal niet lekker. Dat dadelijk alles opeens weg is ofzo.
Tja de jaren negentig waren redelijk onbezorgde jaren, en dat is precies de periode geweest waarin ik opgroeide. Dat zal het wel zijn. Maar ik heb ook het idee dat het nieuws intenser is. Al kan ik me 9-11 ook nog herinneren en toen was dat ook continue op tv.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:11 schreef febster het volgende:
[..]
Eehm, ik heb het dus NIET over het vliegtuig nieuws. Meer over het RTL Z nieuws zeg maar
. En natuurlijk zijn er wel dingen gebeurt die ook de ouderen hier tot 10 jaar geleden niet voor mogelijk hielden. Aanslag op politicus, aanslag op filmmaker, aanslag op de koningin enzo
.
Maar vooral het hele financiele gebeuren zit me totaal niet lekker. Dat dadelijk alles opeens weg is ofzo.
Echt gestoord. Laat die mensen gewoon lekker met rust. Bah zeg, en iedereen die via via via via iemand kent wordt geinterviewd en mag huilen op tv.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:06 schreef bleiblei het volgende:
Dat item over de privacy van die jongen vond ik overigens op een trieste manier hilarisch en ben na een paar minuten maar weggezapt. Wat een waanzin.
Wel typisch trouwens dat je op de achtergrond bij die live reporter in Tilburg, nog een cameraploeg of 3 zag rondstruinen in die straat. Nee! Dat is nieuws, de buurvrouw/ willekeurige voorbijganger/ kinderen op de basisschool interviewen en vragen hoe erg ze het wel niet vinden
. Dat levert pas toegevoegde waarde aan het nieuws waar mensen behoefte aan hebben
.
Dat betwijfel zwarte betwijfel ik dus. Westerse landen die (bijna) failliet gaan? Enorme bedrijven die overnight niet meer bestaan, enorme banken in overheidshanden? Dat heb ik nog niet eerder gezien. Ik ben niet slim genoeg om alles te begrijpen, maar ik begin steeds meer het (negatieve) verhaal van Willem van Middelkoop te geloven.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, ik had het niet specifiek over vliegtuignieuws maar over overall nieuws (9-11, tsunami's, orkanen, moorden, oorlogen, etc. etc.).
Wat betreft het financiele gebeuren. Ach... Het is een zooitje maar in the end loopt het wel los.
In de 30er jaren is het helemaal mis gegaan, in de jaren 80 ging het compleet de mist in en nu gaat het ook weer mis. Is een kwestie van een aantal jaar uitzingen en heel hard hopen dat je niet bij de groep mensen hoort die de mist in gaat.
Maar ook dat is geen nieuw fenomeen.
Overigens heb je het dan niet over de laatste 10 jaar, maar de laatste 2 jaar.
Rond 2001 ging het hard naar beneden, maar daarna is het weer net zo hard omhoog gevlogen en bijna weer op dat oude punt "geeindigd" in 2007.
Misschien in de jaren tachtig? Toen was ik nog een klein mevrouwtje dus dat heb ik niet bewust meegemaakt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:26 schreef febster het volgende:
[..]
Dat betwijfel zwarte betwijfel ik dus. Westerse landen die (bijna) failliet gaan? Enorme bedrijven die overnight niet meer bestaan, enorme banken in overheidshanden? Dat heb ik nog niet eerder gezien. Ik ben niet slim genoeg om alles te begrijpen, maar ik begin steeds meer het (negatieve) verhaal van Willem van Middelkoop te geloven.
Weer beter trouwens?
Ik ben niet heel goed onderlegd in wat er in de jaren 30 zoal gebeurd is, maar ik mee dat er toen wel een aantal landen op het zelfde randje van faillisement zaten. En stuk noordelijk liggendere landen dan er nu ws aan onderdoor gaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:26 schreef febster het volgende:
[..]
Dat betwijfel zwarte betwijfel ik dus. Westerse landen die (bijna) failliet gaan? Enorme bedrijven die overnight niet meer bestaan, enorme banken in overheidshanden? Dat heb ik nog niet eerder gezien. Ik ben niet slim genoeg om alles te begrijpen, maar ik begin steeds meer het (negatieve) verhaal van Willem van Middelkoop te geloven.
Weer beter trouwens?
ijsland? En als ze de landen die niet voldoen EU regels er niet snel uit flikkeren heel de EU...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben niet heel goed onderlegd in wat er in de jaren 30 zoal gebeurd is, maar ik mee dat er toen wel een aantal landen op het zelfde randje van faillisement zaten. En stuk noordelijk liggendere landen dan er nu ws aan onderdoor gaan.
Ik meen zelfs dat er na de jaren 30 het huidige financiele stelsel is opgezet omdat ze toen zeiden "nooit meer".
Daarnaast is er voor zover ik weet nog geen land echt failliet verklaart en drukken we gewoon volgas (net als toengeld bij
.
IJsland is vooralsnog stukken minder failliet dan bijv. Duitsland toenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ijsland? En als ze de landen die niet voldoen EU regels er niet snel uit flikkeren heel de EU...
Nu... kut burger toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |