Wij willen Opaatje!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat Babs dat gaat doen.
Dus dat, maar de andere Africams doen het op dit moment ook niet. Bij de Slechtvalken is de binnencam ook uitgevallen. Doffe pech vandaag.
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Babs is ook bekend als Dirk, Anouk, moeder en Babouschka.
Ik ben echt niet de enige hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Herstel, Herstel...............JIJ wilt Opaatje
Moet opaatje zich hier maar een beetje in gaan lezenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Misschien een leuk idee: laat Opa in de aanloop naar de verkiezingen wekelijks de Politieke Barometer bespreken!
Opaatje kan beter komentaar gaan geven straks met het WK, uitraad in zijn Hup Holland Hup shirtje en zich verre houden van politieke komentaren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Misschien een leuk idee: laat Opa in de aanloop naar de verkiezingen wekelijks de Politieke Barometer bespreken!
Het WK volg ik wel op de t.v., heb ik opaatje niet bij nodig. Zo leuk vind ik hem nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Opaatje kan beter komentaar gaan geven straks met het WK, uitraad in zijn Hup Holland Hup shirtje en zich verre houden van politieke komentaren.
je link staat er als 1equote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:34 schreef tonja het volgende:
Mag mijn kattenstream ook in het lijstje van de OP?
(Zie onderschrift)
Familie van Harry:
[ afbeelding ]
Opa doet me altijd een beetje aan Fred Schuit denken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:22 schreef FP128 het volgende:
[..]
Misschien dat je ook gelijk kan uitleggen wat dan zo byzonder
aan opaatje is
wilde jou naam nog verweven in de openingspost maar kon ff niks *leuks* bedenkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:08 schreef 5thencounter het volgende:
Moest dat niet "Het nutteloze Leleke Beeste COS" worden?Waar constante streams op leleke luie nixzeggende, veelal ook nog zwangere, beeste nogmaals hier nix te zoeken hebben!!
![]()
ja nu je het zegt hahha we gaan hem fredje noemenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Opa doet me altijd een beetje aan Fred Schuit denken.
Heel verstandig!! Ik was met die vorige al nix blei...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wilde jou naam nog verweven in de openingspost maar kon ff niks *leuks* bedenken
Zijn er ook NIET-aanstaande bevallingen dan? Bevallingen die nooit gebeurten of zo?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:43 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
De staart van Vrony is gevlochten, zou de bevalling aanstaande zijn?
oh wacht maar ff, de volgende COS daar wordt je wel weer in genoemdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heel verstandig!! Ik was met die vorige al nix blei...
Ik heb geen onderwerpen meer, dus bespaar je de moeite.... als Peter of Johan weer iets gaan doen dat de moeite is zie ik wel verder! ( en néé die R538-troep is géén rls spul..)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wacht maar ff, de volgende COS daar wordt je wel weer in genoemdGher, onze FOKKER die af en toe Fuckt zoiets
HoHo HeHe nu vergis je je hoor, Jawel Peter komt LIVE op Stream van radio538, dusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb geen onderwerpen meer, dus bespaar je de moeite.... als Peter of Johan weer iets gaan doen dat de moeite is zie ik wel verder! ( en néé die R538-troep is géén rls spul..)
Met wát? "Moeders We Nemen Er Nog Een? "quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
HoHo HeHe nu vergis je je hoor, Jawel Peter komt LIVE op Stream van radio538, dus
Niet als het aan mij ligt - die aandacht is zijn geklaag niet waard.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wacht maar ff, de volgende COS daar wordt je wel weer in genoemdGher, onze FOKKER die af en toe Fuckt zoiets
Aha... mijn aandacht is zomaar ineens weer gewekt.. niet voor lang echter...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet als het aan mij ligt - die aandacht is zijn geklaag niet waard.
Ned. 2 om 23.25 uur.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond laat op tv:
De Wortel van het Kwaad.
Blijf je zuigen of is er geen aandacht voor je op VOL?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
Aha... mijn aandacht is zomaar ineens weer gewekt.. niet voor lang echter...
Ik word daar de laatste tijd zo moe van. Je ziet je angsten bevestigd en je ideeën over religie en de arrogantie ervan, en dan blijf je weer kwaad achter als het programma voorbij is want er is geen ruk aan te doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond laat op tv:
De Wortel van het Kwaad.
Afl.: God als misvatting. Van massaal bezoek aan een schemerige grot tot jezelf opblazen in een mensenmassa: de drijfveer achter dit soort irrationeel gedrag is volgens Richard Dawkins altijd religie. Religieuze strijders wordt wijsgemaakt dat het beste deel van hun leven na de dood komt. In tegenstelling tot religie is wetenschap gebaseerd op bewijs. Geloof bevordert niet-denken en belemmert dus de open geest die nodig is voor wetenschappelijk onderzoek. Als bewonderaar van Charles Darwin, moet Dawkins tot zijn ontzetting constateren dat de evolutieleer steeds meer als gelijkwaardige optie naast het scheppingsverhaal wordt gezien. Dawkins betreedt het hol van de leeuw: de New Life Church in Colorado Springs. Hij gaat er in discussie met de invloedrijke dominee Ted Haggard die hem de oren wast. Ook bezoekt hij Jeruzalem waar zoveel heilige plekken zijn dat het wel héél vredig moet zijn. Echter, de conflicten rijzen er de pan uit.
Geen kwaad woord over VOL hé?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blijf je zuigen of is geen aandacht voor je op VOL?
Lastig tijdstip. Op ned1 tegelijkertijd P&W met Nout Wellink en op 3 Dexter.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ned. 2 om 23.25 uur.
Bedankt voor de tip, ik ga proberen wakker te blijven om te kijken. In bed.
En ontzenuw maar eens een 2000 jaar gecopieërde leugen "voor bestwil"quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik word daar de laatste tijd zo moe van. Je ziet je angsten bevestigd en je ideeën over religie en de arrogantie ervan, en dan blijf je weer kwaad achter als het programma voorbij is want er is geen ruk aan te doen.
Gher wil op elk forum gewoon over onze COS lopen en intressant er over doen, dat hij er niks mee heeft en het zinloos vind.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blijf je zuigen of is er geen aandacht voor je op VOL?
U mag nooit meer raden...en ooit stopt dat vanzelf gelukkig! Dat heet het "doodbloeien" van zinloze Topics....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gher wil op elk forum gewoon over onze COS lopen en intressant er over doen, dat hij er niks mee heeft en het zinloos vind.
Maar ondertussen ververst hij per dag zovaak deze COS om maar te kijken of er weer wat nieuws is geschreven, en het liefst dan nog met zijn naam erbij.
dat heet TopicGherGeilheid.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
U mag nooit meer raden...en ooit stopt dat vanzelf gelukkig! Dat heet het "doodbloeien" van zinloze Topics....
Dan zal die jogger nu wel even wegblijven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:59 schreef Disana het volgende:
Olifant-alert op http://www.ustream.tv/channel/africam---nkorho-pan
[ afbeelding ]
oh die waren er vanmorgen ook maar het beeld was erg slecht, was een olifant aan het tetteren zag ik aan die oren en zijn slurf, later kwam ik erachter was een puberolifant want moeder olifant kwam hem ff terug halen, zo lief.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:59 schreef Disana het volgende:
Olifant-alert op http://www.ustream.tv/channel/africam---nkorho-pan
[ afbeelding ]
Ja ik las dat je het een en ander hebt gezien, ik heb dat allemaal gemist. Kennelijk zijn die olifanten heel dicht in de buurt de laatste dagen. Die grote kudde bisons vond ik ook prachtig trouwens.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die waren er vanmorgen ook maar het beeld was erg slecht, was een olifant aan het tetteren zag ik aan die oren en zijn slurf, later kwam ik erachter was een puberolifant want moeder olifant kwam hem ff terug halen, zo lief.
er liepen ook leeuwen aan de overkant van de plas als ik het goed gezien had vanmorgen.
Nee, dat was op die andere, Elephants Plains. En die leeuwen waren helaas gazellen, het beeld was wel slecht maar bij het weglopen was toch te zien dat het geen leeuwen waren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die waren er vanmorgen ook maar het beeld was erg slecht, was een olifant aan het tetteren zag ik aan die oren en zijn slurf, later kwam ik erachter was een puberolifant want moeder olifant kwam hem ff terug halen, zo lief.
er liepen ook leeuwen aan de overkant van de plas als ik het goed gezien had vanmorgen.
ze komen hem wel weer halen, was vanmorgen zo lief om te zien, die kleine bij die plas later ( denk zijn moeder) die ging beetje met haar slurf douwen van schiet eens op hahha.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik las dat je het een en ander hebt gezien, ik heb dat allemaal gemist. Kennelijk zijn die olifanten heel dicht in de buurt de laatste dagen. Die grote kudde bisons vond ik ook prachtig trouwens.
Kijk hem nou staan, de rest is al verder getrokken
oke, ja kon het vanmorgen heel slecht zien dacht echt leeuwen, maar nu bedenk ik kan toch helemaal niet die vallen die olifanten toch aan om te eten of haal ik nu het hele dierenrijk in de war?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat was op die andere, Elephants Plains. En die leeuwen waren helaas gazellen, het beeld was wel slecht maar bij het weglopen was toch te zien dat het geen leeuwen waren.
Ik dacht ook eerst aan leeuwen maar zag daarna die kleine kwispelstaartjes en ze sprongen, stuiterden haast, vervolgens het beeld uit. Een leeuw valt geen olifant aan, lijkt me. Dat is een maatje te groot.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja kon het vanmorgen heel slecht zien dacht echt leeuwen, maar nu bedenk ik kan toch helemaal niet die vallen die olifanten toch aan om te eten of haal ik nu het hele dierenrijk in de war?
Mod? Daar heb ik zoiezo al geen tijd voor, en gezien het uitblijven van fatsoenlijke onderwerpen hier bevestigd dat alleen maar mijn vermoedens dat meer tijd in dit Topic stoppen een verloren zaak is...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en weer vergis je je, want
wij vermaken ons prima hier in de COS met allerhande streams en misschien een tip, je hoeft er geen gebruik van te maken maar solliciteer eens naar het modschap op FOK
(al heb ik er een hard hoofd in hoor dat jij het zo ver schopt)
Heb het even gemist, is ie weer doorgetoffeld?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze komen hem wel weer halen, was vanmorgen zo lief om te zien, die kleine bij die plas later ( denk zijn moeder) die ging beetje met haar slurf douwen van schiet eens op hahha.
ja zie de laatste tijd zoveel dierendingen, ben ook op animal planet oeran oetang eiland aan het volgen zo leuk, pppffttt terwijl ik niet eens zo een dierenmens ben blijf ik nu alles kijken zoals vanmorgen bij die plas.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerst aan leeuwen maar zag daarna die kleine kwispelstaartjes en ze sprongen, stuiterden haast, vervolgens het beeld uit. Een leeuw valt geen olifant aan, lijkt me. Dat is een maatje te groot.
Tss... kom óp heej ToverK.. dit is toch echt geen rls-topic meer zeg..??quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ja kon het vanmorgen heel slecht zien dacht echt leeuwen, maar nu bedenk ik kan toch helemaal niet die vallen die olifanten toch aan om te eten of haal ik nu het hele dierenrijk in de war?
Zo te horen stond hij/zij in de verte nog even een boom op te eten maar hij/zij is weer achter de club aan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb het even gemist, is ie weer doorgetoffeld?
Real Life Safariquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss... kom óp heej ToverK.. dit is toch echt geen rls-topic meer zeg..??
vind dit helemaal leuk, leuker dan een stream met een halve garen die het ochtendnieuws op leestquote:
Kwaad geweten?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik schrik me de tering van het geluid van die jakhalzen opeens
What about the arrogance of Atheism ......quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik word daar de laatste tijd zo moe van. Je ziet je angsten bevestigd en je ideeën over religie en de arrogantie ervan, en dan blijf je weer kwaad achter als het programma voorbij is want er is geen ruk aan te doen.
ja ik ook, maar er zijn wel diehards ( noem ff zijn naam niet)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Kwaad geweten?![]()
Ja maar Toverheks, dan slaap ik
Ik weet wat je bedoelt hoor, schrok me ook eens lam van een gruwelijk gebrul recht onder de camera. Ik dacht dat er minstens een beest werd verscheurd maar hoorde later dat die impala's zo raar kunnen brullen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zat even ergens over na te denken en toen was het opeens vrij hard.
Mensen over één kam scherenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:52 schreef Jian het volgende:
[..]
What about the arrogance of Atheism ......
Of terwijl; De atheïst is een religieus mens. Hij gelooft in atheïsme alsof het een nieuwe religie was.
Hij is atheïst met overgave en zalving. ‘De dag nadat de wereld opgehouden zou hebben in God te geloven zouden de atheïsten de ongelukkigste van alle mensen zijn. .......
oh, en nee, ik ben niet religieus
En niet de wetenschap; "Indien we aannemen dat, dan ......." De arrogantie van de mens om als minuscule stofjes op een speldenknop in een onmetelijk heelal te durven beweren hoe het Universum in elkaar zit .... ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen over één kam scheren![]()
Ik bedoel de arrogantie van de christenen die proberen hun leer op één lijn te stellen met de evolutieleer. Geen bewijs, wel tegenbewijs, en toch alle middelen inzetten om de evolutieleer zwart te maken.
Niets mis met exploratie en onderzoek. Het is de mens eigen en als we dat niet deden, zaten we nu nog op de steppen met zelfs niet eens een speer of een vuurtje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:06 schreef Jian het volgende:
[..]
En niet de wetenschap; "Indien we aannemen dat, dan ......." De arrogantie van de mens om als minuscule stofjes op een speldenknop in een onmetelijk heelal te durven beweren hoe het Universum in elkaar zit .... ?
Ik heb in elk geval geen idee ....
Nee, daar is niets mis mee, dat is ook niet de issue hier.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets mis met exploratie en onderzoek. Het is de mens eigen en als we dat niet deden, zaten we nu nog op de steppen met zelfs niet eens een speer of een vuurtje.
Correctie: dat is jouw issuequote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, daar is niets mis mee, dat is ook niet de issue hier.
De issue hier is aan de ene kant de arrogantie van religie en aan de andere kant de eveneens ongelofelijke arrogantie van Atheïsme
Een documentaire van Richard Dawkins, zijnde de arrogante Atheïst op zijn "Kruistocht" tegen arrogante Religies .....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Correctie: dat is jouw issueOorspronkelijk ging het uitsluitend over een documentaire die het eerste wil aantonen.
Jouw stellige oordeel over 'wetenschappers' en 'atheïsten' komt op mij veel arroganter over. Jij hebt je mening al klaar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Een documentaire van Richard Dawkins, zijnde de arrogante Atheïst op zijn "Kruistocht" tegen arrogante Religies .....
Dus een stellige mening is per definitie arrogantie ? Mmmmm, die is nieuw voor mij.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw stellige oordeel over 'wetenschappers' en 'atheïsten' komt op mij veel arroganter over. Jij hebt je mening al klaar.
Ja... Die cavia met olifantsdracht die we een tijdje terug op de stream hadden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zijn er ook NIET-aanstaande bevallingen dan? Bevallingen die nooit gebeurten of zo?
Schrijf ik dat? Ook hier trek je weer een snelle conclusie om tot je eigen stelling te kunnen komen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus een stellige mening is per definitie arrogantie ?
O nee, je schrijft dat mijn stellige mening (die je overigens helemaal niet kent of niet goed vertaald) arrogant overkomt ! Waarom zo in de verdediging ? Voel je je op enigerlei wijze aangesproken misschienquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Schrijf ik dat? Ook hier trek je weer een snelle conclusie om tot je eigen stelling te kunnen komen.
Leer eens zuiver discussiërenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:38 schreef Jian het volgende:
[..]
O nee, je schrijft dat mijn stellige mening (die je overigens helemaal niet kent of niet goed vertaald) arrogant overkomt ! Waarom zo in de verdediging ? Voel je je op enigerlei wijze aangesproken misschien
Zoekplaatjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:40 schreef beequeen het volgende:
Ellies in da house met een hoop geschurk aan/tegen bomen.
[ afbeelding ]
Er lopen er 2 rechtsonder in beeld. Stream is wat wazig en ik was net te laat met goed cappen.quote:
Ik zag ze wel hoor maar het beeld is inderdaad wazig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er lopen er 2 rechtsonder in beeld. Stream is wat wazig en ik was net te laat met goed cappen.
Het is nu weer stil.
Geen idee. Pincher's of chiwawa's?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:46 schreef Disana het volgende:
Ik zag ze wel hoor maar het beeld is inderdaad wazig.
Wat is dat in vredesnaam voor nest rechtsboven in Peters stream?!?
Als ik de huidige beelden bekijk zijn het chiwawa's maar ik ben geen expert.quote:
van mij krijg je ook ff dikke hugquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik de huidige beelden bekijk zijn het chiwawa's maar ik ben geen expert.
Ik loop even naar mijn pa, heb een hug nodig.
quote:
Dank je wel heksje.quote:
geen gebrek aan humor op VOL.. neenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over VOL hé?Ik kan ze een zeker hélder inzicht in zinloze Topics niet ontzeggen...
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:55 schreef snetje het volgende:
[..]
geen gebrek aan humor op VOL.. neen![]()
[ afbeelding ]
nu jou humeuor nog..
Gurkje ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:37 schreef Copycat het volgende:
Inmiddelijke ingang? Het had een leuke nep-Gummbah kunnen zijn ...
Gekke Gherritje.quote:
Bijna goed.. het is een org. Gumbah met een neptext..quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:37 schreef Copycat het volgende:
Inmiddelijke ingang? Het had een leuke nep-Gummbah kunnen zijn ...
Ik zal het inmiddelijk ter harte nemen...quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:52 schreef Copycat het volgende:
Dus geen originele Gummbah, want zonder originele Gummbah tekst ...
Slimpie.
Hou eens op recalcitrante, nare mummie dat je bent, je verpest m'n hele cos-beleving. Ga op Vol de boel verstierenquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zal het inmiddelijk ter harte nemen...
"cos-beleving" ??quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Hou eens op recalcitrante, nare mummie dat je bent, je verpest m'n hele cos-beleving. Ga op Vol de boel negeren
Doe nou gewoon es een leuk stukje stream voor me verslaan, kan je bestquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"cos-beleving" ??Ohhwgût hoever voormalige "kwaliteitsposters" afglijden kunnen...
Kom op Gher, beetje vrolijker! Het is morgen de leukste feestdag van het jaar!!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"cos-beleving" ??Ohhwgût hoever voormalige "kwaliteitsposters" afglijden kunnen...
Who cares.. 900 viewers zegt genoeg..quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:19 schreef 5thencounter het volgende:
Geen idee wat Johan en Peter hier mee willen..
[ link | afbeelding ]
900? Waar dan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Who cares.. 900 viewers zegt genoeg..
Dit is natuurlijk geweldige reclame voor zijn site!
53n8quote:
Gher heeft er dan ook heel lang op moeten wachten...quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:42 schreef Toverheks het volgende:![]()
Ruudje, Pb,Channel en Gher dank jullie wel voor de leuke caps
en ik keek ff naar de tijd dat Gher ze ook plaatste hahahaha die Gher lig nu ff gestrekt, je hebt het helemaal gevolgd, je bent een Die hard Peter/VlemmixFan.
(welkom bij het COSCluppie)
Als ik het goed begrepen heb wordt dit de komende tijd een wekelijks terugkerend item.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:07 schreef Jubutje het volgende:
[..]
Gher heeft er dan ook heel lang op moeten wachten...
Tot het volgende Livestream van Johan en Peter dan maar weer...
Klopt. Johan is helemaal de verkeerde weg ingeslagen door zijn oren naar minkukels als Alsido en Liesbeth te laten hangen.quote:kijk zo had het in SV ook kunnen zijn.
Als Johan zijn oren maar niet naar die anderen lutsers had laten hangen..Peter zit met nog veel meer stream ideeen.
Elke keer 's nachts?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Als ik het goed begrepen heb wordt dit de komende tijd een wekelijks terugkerend item.
Dat denk ik wel.quote:
het wordt wel wat met die jongenquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.
Het is een item voor het nachtprogramma van Radio 538 waarin Johan, die financieel "los" is, zogenaamd aan werk wordt geholpen en iedere week een andere nieuwe uitdaging aangaat. In de uitzending wordt er een aantal malen naar de locatie overgeschakeld en 's anderdaags wordt er een samenvattend filmpje op de website van 538 geplaatst. Ondertussen maakt Peter er een heel programma van voor zijn stream en wordt de stream en de chat doorgeschakeld naar de website van Radio 538.
Goed bekeken van Peter: hij levert een compleet programma voor 538 en zijn site krijgt bekendheid bij de 'public at large'.
Ja, Peter doet dat leuk. Die doet nog steeds zijn best er echt iets van te maken, in tegenstelling tot bepaalde andere 'streammakers' die we kennen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.
Het is een item voor het nachtprogramma van Radio 538 waarin Johan, die financieel "los" is, zogenaamd aan werk wordt geholpen en iedere week een andere nieuwe uitdaging aangaat. In de uitzending wordt er een aantal malen naar de locatie overgeschakeld en 's anderdaags wordt er een samenvattend filmpje op de website van 538 geplaatst. Ondertussen maakt Peter er een heel programma van voor zijn stream en wordt de stream en de chat doorgeschakeld naar de website van Radio 538.
Goed bekeken van Peter: hij levert een compleet programma voor 538 en zijn site krijgt bekendheid bij de 'public at large'.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgende keer wel het diafragma wat verder sluiten aub.
Joh!quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb wordt dit de komende tijd een wekelijks terugkerend item.
[..]
Klopt. Johan is helemaal de verkeerde weg ingeslagen door zijn oren naar minkukels als Alsido en Liesbeth te laten hangen.
Need I say more?
En volgens Liesbeth moet je dat dan nog vermenigvuldigen met 100, dus meer dan 130.000 kijkersquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Peter zegt dat er volgens Radio 538 meer dan 1300 mensen naar de stream hebben gekeken.
Volgens wie?quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En volgens Liesbeth moet je dat dan nog vermenigvuldigen met 100, dus meer dan 130.000 kijkers
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Volgens wie?
Kunnen we die namen gewoon nooit meer noemen?
Mooi hè, ik geniet. Ach ja, ik dacht van...laat ik maar even meelullen daar.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is een prachtige dag op de Africams. Buffels, wildebeesten, bavianen, antilopen en Beequeen from Holland op de chat.
Die spelende baviaantjesquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi hè, ik geniet. Ach ja, ik dacht van...laat ik maar even meelullen daar.
Ja hè, zo schattig terwijl je ze "in the wild" echt niet wil tegenkomen. Agressieve beessies hoor.quote:
Ik weet het, zag het zondag nog bij The Beagle. Die gaan heel ver voor voedsel en zeker zo'n alpha-mannetje wil je liever niet tegenkomen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hè, zo schattig terwijl je ze "in the wild" echt niet wil tegenkomen. Agressieve beessies hoor.
Ik vind die geluiden zo facinerend.
Als twee kleintjes in het tegenlicht met elkaar spelen is het wel mooi om te zien. Maar verder ben ik het met je eens, de orang oetan is mijn favoriet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:23 schreef Disana het volgende:
Bavianen zijn onsympathieke apen die vervetaapjes verscheuren. Mooi zijn ze ook niet.
Ja okee, kleintjes zijn altijd wel lief. Ikzelf ben niet zo op apen, maar als ik moet kiezen, geef me dan die beestjes met ringetjes om hun staart maar die zo mooi kunnen dansen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als twee kleintjes in het tegenlicht met elkaar spelen is het wel mooi om te zien. Maar verder ben ik het met je eens, de orang oetan is mijn favoriet.
Haha.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er is zelfs een ustream kanaal dat aangeeft dat BQ er niet is![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ze zullen wel hebben bedoeld BBQ en ik denk die die daar onder zit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha.
Op het eerste gezicht lijkt het trouwens wel zo'n ding waarop ze op tv altijd lijken wegrijden van de crime scene.
Ja tuurlijk. Alleen niet de beste kleur, dat zwart.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zullen wel hebben bedoeld BBQ en ik denk die die daar onder zit.
onze BQ is beroemdquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er is zelfs een ustream kanaal dat aangeeft dat BQ er niet is![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs een eigen blad:
http://www.canboom.org/smf/BQcontent.php
Een" BQ-in-de-war-tulp" dus. Toepasselijk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:08 schreef Disana het volgende:
't Is paars, 't is rood, 't is paars... Mooie mixbloem.
Rood van de liefde en paars van de dood. Zou zweefmuts daar ook een kaart bij hebben? Die ben ik gisteren trouwens helemaal vergeten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een" BQ-in-de-war-tulp" dus. Toepasselijk.
Vast wel. En bekers natuurlijk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:16 schreef Disana het volgende:
Rood van de liefde en paars van de dood. Zou zweefmuts daar ook een kaart bij hebben? Die ben ik gisteren trouwens helemaal vergeten.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Rood van de liefde en paars van de dood. Zou zweefmuts daar ook een kaart bij hebben? Die ben ik gisteren trouwens helemaal vergeten.
loopse en gr aan je pa.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vast wel. En bekers natuurlijk.
Volgens mij heeft ze gisteren niet uitgezonden. Ik heb iig niet gekeken.
Hond uilaten en even een bezoekje aan mijn pa brengen. Toedels.
Oww okee. Komt vast door die bbq van Ruud.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhaa jij bent ook opbeurend Disana dat paars hahah nee paars is de nieuwe modekleur he.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww okee. Komt vast door die bbq van Ruud.
Maar het gaat verder goed hoor! Haha.
De bloesems hier zijn alweer bijna over hun hoogtepunt heen. En de zon schijnt hier ook weer, die was vanmiddag een paar uur weg. Gelukkig komt er nu echt wat beter weer aan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha ach ja en zo lullen we ook weer deze COS voloh heerlijk toch wat is het leven mooi, en ik kijk nu zo naar buiten, heb een wit/roze boombloesemboom die ik zie met een ondergaande zon, mooi gezicht.
ik heb rtl4 op mijn man heeft een hobby, wat ben ik blij dat ik geen man hebquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
De bloesems hier zijn alweer bijna over hun hoogtepunt heen. En de zon schijnt hier ook weer, die was vanmiddag een paar uur weg. Gelukkig komt er nu echt wat beter weer aan.
Ik ga misschien zo een domme film kijken op RTL8. Of zal ik heel educatief de geschiedenisquiz op N2 doen
Hahahaha, zo erg? Bij ons is het House geworden.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb rtl4 op mijn man heeft een hobby, wat ben ik blij dat ik geen man heb
en ik erger me altijd het appenlazerus aan die john Williams wat vind ik dat een nare vent haha echt hoe hij de boel opstookt, oke zal wel moeten om het programma intressanter te maken maar nare vent, ook toen bij dat Bonje bij de buren.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahahaha, zo erg? Bij ons is het House geworden.
Da's die donkere hè? Die heb ik 1 keer gezien in Bonje bij de buren, ik vond hem ook een stoker. Als je echt goed bent is dat nergens voor nodig.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en ik erger me altijd het appenlazerus aan die john Williams wat vind ik dat een nare vent haha echt hoe hij de boel opstookt, oke zal wel moeten om het programma intressanter te maken maar nare vent, ook toen bij dat Bonje bij de buren.
dat kijk ik ook, maar ben blij dat ik wel een man hebquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb rtl4 op mijn man heeft een hobby, wat ben ik blij dat ik geen man heb
Ach nou ja, smaken verschillen en ik vind hem nogal een niemendalletjequote:Op donderdag 13 mei 2010 20:51 schreef Marrije het volgende:
Ik vind John Williams juist erg leuk, sympathieke vent
maar heeft jou man ook zo een dure hobbyquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat kijk ik ook, maar ben blij dat ik wel een man heb
oke hahaha heerlijk zo hobby.deze moest een paar helicopters verkopen, sympathieke vent leuk gezin maar toch he, ik zie al dat je je man opgeeft voor zo een programma, maar deze man heeft zijn best gedaan.quote:
Pa en ik kwamen toch tot de 2e ronde, met pijn en moeite en wat gokjes.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:28 schreef Disana het volgende:
.Of zal ik heel educatief de geschiedenisquiz op N2 doen
Het hangt er natuurlijk vanaf hoeveel rondes er waren hoe goed je was, en ik heb niet gekeken dus ik kan het niet beoordelenquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pa en ik kwamen toch tot de 2e ronde, met pijn en moeite en wat gokjes.
Is ook niet echt belangrijk. Pa en ik hebben gezellig meegedaan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:57 schreef Disana het volgende:
Het hangt er natuurlijk vanaf hoeveel rondes er waren hoe goed je was, en ik heb niet gekeken dus ik kan het niet beoordelen
Dat is het enige dat telt. Ikzelf had bij nader inzien toch geen zin om na te denkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is ook niet echt belangrijk. Pa en ik hebben gezellig meegedaan.![]()
Waarschijnlijk heeft die vrouw de hoop al opgegeven en zag ze dit echt als enige oplossing. . . Zou ook niet mijn idee zijn hoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke hahaha heerlijk zo hobby.deze moest een paar helicopters verkopen, sympathieke vent leuk gezin maar toch he, ik zie al dat je je man opgeeft voor zo een programma, maar deze man heeft zijn best gedaan.
Ja hè Bee, vind het een enorm iets. Bedacht me een btje laat te gaan cappen. Oepsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:58 schreef beequeen het volgende:
Mooi hè Chanel? Nog een klein uurtje.
Ik moet er altijd op letten dat ik je geen Oeps noem.![]()
Mooi, maar ik blijf trouw aan Heidi.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:08 schreef Chanel5 het volgende:
Bee, kijk eens op www.spacevidcast.com/livehd, HD kwaliteit
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, maar ik blijf trouw aan Heidi.![]()
Allebei kan natuurlijk ook.
Zou leuk zijn als je hier ook caps plaatst.quote:
Wat jij wilt natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:18 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat ik die lanceringen wel vaak genoeg heb gezien, dus ik hou het bij een miezerig schermpje van Harry en Loes en straks RTL Nieuws
Ik weet het niet, het is gewoon niet spannend meer. Ik ga het nieuws kijken met De Telegraaf en Jack de Vriesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat jij wilt natuurlijk.![]()
Ik hang de hele dag al voor de tv het nieuws volgend maar idd, Harry en Loes blijven cute.
Dat is keiliefquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Awww, dankjewelIs dat lief of is dat lief.
Nah, zo'n lancering blijf ik spannend vinden maar dat is persoonlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:30 schreef Disana het volgende:
Ik weet het niet, het is gewoon niet spannend meer. Ik ga het nieuws kijken met De Telegraaf en Jack de Vries
*op de cap wacht van Chanel in haar mandjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, zo'n lancering blijf ik spannend vinden maar dat is persoonlijk.
Jack, Ruben en de Televaag, het wordt allemaal wat veel om te volgen. Zeker op NWS.
Chanel is net zo cute als Loes en Harry.![]()
Gelukkig houd jij de COS nog bovenaan in de lijst met je (constant hetzelfde) gezeverquote:Op zondag 16 mei 2010 00:09 schreef 5thencounter het volgende:
Dus dat is het? COS bestaansrecht 1x per week een Vlemmix-dingetje met Peter& Die Vage Club die zo goed als nooit open is?![]()
[ link | afbeelding ]
Mootie! Mis je op de chat.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig houd jij de COS nog bovenaan in de lijst met je (constant hetzelfde) gezever
wie weet haar url? ik bedioel haae stream?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:43 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
De staart van Vrony is gevlochten, zou de bevalling aanstaande zijn?
oh wat liev dank je wel voor de cap`s BQquote:Op zondag 16 mei 2010 10:04 schreef beequeen het volgende:
Ik viel met mijn neus in de boter. Veulentje 10 minuten geleden geboren.
[ afbeelding ]
http://www.ustream.tv/channel/friesiansfarm
Ja Tita, is al doorgegeven.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:42 schreef Toverheks het volgende:
avond lieve Cosser`s hebben jullie al doorgegeven aan de bazin van Paardje plus merrie dat er leuke cap`s hier staan??? echt leuk allemaal.
ben blij dat ik jullie heb want anders had ik teveel gemistquote:
Een Fries als renpaard?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:53 schreef 5thencounter het volgende:
Een renpaard mag ik aannemen? Een sprintje en Mama houd 't allemaal niet bij...
zonder GHER zal de COS allang doodgebloed zijnquote:Op zondag 16 mei 2010 23:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een Fries als renpaard?![]()
Tja Gher, zelfs jij moet toch toegeven dat al die SV-spin-offs een groot succes zijn!!
Achjee toch... geef mij alsteblieft niet de schuld dat het hier openblijft.. de moed der wanhoop nabij een enkele afkickpost en ik heb het weer gedaan..quote:Op maandag 17 mei 2010 08:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zonder GHER zal de COS allang doodgebloed zijn
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Achjee toch... geef mij alsteblieft niet de schuld dat het hier openblijft.. de moed der wanhoop nabij een enkele afkickpost en ik heb het weer gedaan..
Nou heks, hij valt me zeer tegen, kun je hem wel op blijven hemelen, maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden.....quote:Op maandag 17 mei 2010 18:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gher ik lig aan je voeten weet je dat, op jou bouw ik, op jou reken ik gewoon, jij bent de Cosser in voor en tegenspoed
Aan Gher zijn voeten liggen? Nou, dacht het even niet!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gher ik lig aan je voeten weet je dat, op jou bouw ik, op jou reken ik gewoon, jij bent de Cosser in voor en tegenspoed
Ach, elke groep verdient z'n ouwe zeur. Bij Peter hebben ze 'opaatje' en hier hebben we Gherquote:Op maandag 17 mei 2010 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou heks, hij valt me zeer tegen, kun je hem wel op blijven hemelen, maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden.....
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, elke groep verdient z'n ouwe zeur. Bij Peter hebben ze 'opaatje' en hier hebben we Gher
Maar je kunt zeggen wat je wil: hij gaat er wel maar mooi voorquote:Op maandag 17 mei 2010 23:25 schreef spuitje het volgende:
Nu blijft alleen nog maar de vraag over of Wij gaan ervoor het WK-lied van 2010 gaat worden, of een van die andere 283 liedjes, die zijn gemaakt?'
Kopjes geven mag óók..quote:Op maandag 17 mei 2010 23:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Aan Gher zijn voeten liggen? Nou, dacht het even niet!
Hij heeft het er maar weer druk meequote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar je kunt zeggen wat je wil: hij gaat er wel maar mooi voor.
Voorlopig denk ik alleen dat nachtprogramma. Op de stream zie ik hem ook bijna nooit, maar heb dat ding ook niet vaak meer aanstaan. Heb het idee dat de boel op die site en chat een beetje leeg loopt, gebeurt weinig tot niets meer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:13 schreef Disana het volgende:
Hoe is het nou eigenlijk met Peter? Komt hij nog wel eens voor de camera? Of moet men het nu doen met dat nachtprogramma een keer in de week. Hij heeft een hele site gebouwd, maar ik lees en zie niets van de plannen.
Dit lees ik in de programmagids, maar dat is dan ook het enige volgens mij. Ik heb niet verder gekeken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:13 schreef Disana het volgende:
Hoe is het nou eigenlijk met Peter? Komt hij nog wel eens voor de camera? Of moet men het nu doen met dat nachtprogramma een keer in de week. Hij heeft een hele site gebouwd, maar ik lees en zie niets van de plannen.
Ik zit ook niet op Vlemmix te wachten tbo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:30 schreef Disana het volgende:
Dus morgen overdag misschien een stream. Wel weer met die Vlemmix op wie we niet meer zo dol zijn.
Peters plannen waren lief bedoeld, maar hij zal het in de praktijk wel te druk hebben.
Oh, ik wist niet dat ze werk hadden. Ik mis ze verder niet maar vroeg me gewoon af of er nog iets van was geworden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit ook niet op Vlemmix te wachten tbo.
Peter zette dit op toen Anouk en hij geen werk hadden. Dat hebben ze nu wel dus wordt het allemaal wat lastiger. Jammer.
Ik weet niet precies wat ze doen maar weet wel dat ze bijna nooit meer online zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:35 schreef Disana het volgende:
Oh, ik wist niet dat ze werk hadden. Ik mis ze verder niet maar vroeg me gewoon af of er nog iets van was geworden.
Ah, dat hoeft dus niet per se werk te zijn dan. Maar ik hoop het wel voor ze.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ze doen maar weet wel dat ze bijna nooit meer online zijn.
Ken jij Casa di Marco aan de Gerard Doustraat?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie is toch die Peter over wie jullie het steeds hebben?
Nee. Maar dat is niet vreemd, ik ben niet happeningquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ken jij Casa di Marco aan de Gerard Doustraat?
Oh. Ik kan er ook niks over vinden, het is echt een geheim restaurant. In een huiskamer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee. Maar dat is niet vreemd, ik ben niet happening
Hmmmmm, er is wel een Casa di Marco in de Leidsestraat ....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Ik kan er ook niks over vinden, het is echt een geheim restaurant. In een huiskamer.
Ja, dat is een gewoon restaurant. Ik denk dat ik net het best bewaarde geheim van hip & happening Amsterdam heb verklapt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmmmm, er is wel een Casa di Marco in de Leidsestraat ....
Nope. Zegt me ook niets. Waar zit dat?quote:Ben jij als Italo-fiel al wel eens bij La Storia della Vita wezen eten?
Weteringschans. Is zo'n restaurant waar je alleen maar kunt kiezen hoeveel gangen je wil en wat je wel of niet lust.quote:
www.sneakershop.nl goedkoper dan retail en goede service.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanmiddag moet ik op zoek naar nieuwe sneakers
Hij is in elk geval niet hip and happening in Amsterdamquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie is toch die Peter over wie jullie het steeds hebben?
Dat spreekt dan weer in zijn voordeel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is in elk geval niet hip and happening in Amsterdam
Je moet wel effe wachten tot dat rare ongebruikelijke tijden clubje open is hé? De doelgroep is me een raadsel maar Peter schijnt er ook ergens rond te waren...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is in elk geval niet hip and happening in Amsterdam
De doelgroep zullen de mensen zijn die 's nachts wakker zijn en overdag slapen? Zo iets? Maar ik ga morgen zeker af en toe even een blik op de stream werpen...........quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je moet wel effe wachten tot dat rare ongebruikelijke tijden clubje open is hé? De doelgroep is me een raadsel maar Peter schijnt er ook ergens rond te waren...
[ link | afbeelding ]
Kijk dat is goed nieuws. Daar kan geen SV crap tegenop. Ik heb echt zin in BB 11.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:41 schreef Disana het volgende:
Channel4 'to increase live feed coverage for final series'
May 16th, 2010 | Posted in News by TellyMix Editor
Channel4 will increase live feed coverage of the final series of Big Brother, according to tabloid reports. The struggling channel are said to be in talks to see more of the live stream from the house broadcast on E4 during the afternoons and evenings.
According to the Daily Star show bosses are close to signing a deal which would result in up to three hours of live streaming on E4 during the afternoons, plus more streaming in the evenings and early hours.
Big Brother axed the 24/7 live stream at the start of Big Brother 10, citing cost cutting and a lack of viewers as the reasons.
A fan said: “The thing we’d all like to have back is the ‘red button’ facility which allowed us feed 24 hours a day.
“I doubt we will get that but, if they start the live streaming earlier in the evening, it would give us better footage to watch than at midnight, when the housemates were in bed most of the time.”
Big Brother 11 starts in the second week of June.
Read more: http://bigbrother.tellymi(...)-12189#ixzz0oGiT6PdJ
http://bigbrother.tellymi(...)ries.html#more-12189
Ja, zeker als ze inderdaad langer gaan streamen is het leuk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Kijk dat is goed nieuws. Daar kan geen SV crap tegenop. Ik heb echt zin in BB 11.
(heb uit ellende de hele BB 10 Duitsland gedownload en verdomd da's ook prima te doen).
nou, laten we dan maar hopen he Disana, heb wel weer zin om te streamenquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zeker als ze inderdaad langer gaan streamen is het leuk.
Het probleem wordt alleen waar we het kunnen zien. De broadcasters op jtv hadden meestal een wachtwoord dat je niet aan anderen mocht geven, en vaak moesten ze constant van kanaal wisselen omdat jtv er weer achter was gekomen.
Ja ik ook wel. Al is het in het Engels toch anders, je voelt je het meest betrokken bij iets in je eigen taal.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, laten we dan maar hopen he Disana, heb wel weer zin om te streamen
Ik heb alle BB UK's en AU's gedownload en een stuk of wat gekeken. Het valt me op dat de mensen achter de schermen er zoveel meer van weten te makken dan Hummie en d'r crew. En dat geldt ook voor de presentators. Zo'n enthousiaste Davina is toch heerlijk om naar te kijken. Hier wilden die mensen zich niet ondergeschikt maken aan het concept.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Al is het in het Engels toch anders, je voelt je het meest betrokken bij iets in je eigen taal.
Zonnetje hier maar wel veel wind.
Nou als dat weer alleen maar 's nachts is mogen ze het wat mij betreft houden. Vorig jaar zo vaak voor niks zitten te wachten. En dat had je ook nog dat uur tijdsverschil.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zeker als ze inderdaad langer gaan streamen is het leuk.
Het probleem wordt alleen waar we het kunnen zien. De broadcasters op jtv hadden meestal een wachtwoord dat je niet aan anderen mocht geven, en vaak moesten ze constant van kanaal wisselen omdat jtv er weer achter was gekomen.
Davina is idd de ideale presentator voor BB. Voor de rest kan ik het niet vergelijken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb alle BB UK's en AU's gedownload en een stuk of wat gekeken. Het valt me op dat de mensen achter de schermen er zoveel meer van weten te makken dan Hummie en d'r crew. En dat geldt ook voor de presentators. Zo'n enthousiaste Davina is toch heerlijk om naar te kijken. Hier wilden die mensen zich niet ondergeschikt maken aan het concept.
Om 19.50 niets. Dus ze is of al klaar of ze moet nog beginnen. Best handig al die mensen die zo nodig een eigen stream moeten en er vervolgens niets meer mee doen. Of op tijdstippen dat niemand ze meer verwacht. Of......nou ja, laat die zweefmuts het lekker uitzoeken ook!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:58 schreef Disana het volgende:
Ik lees dat de zwufmuts om 19.30 gaat uitzenden. Maar ja, dan kijk ik naar het nieuws
misschien zoekt ze nog haar pak kaarten, je weet wel met die poppetjes eropquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Om 19.50 niets. Dus ze is of al klaar of ze moet nog beginnen. Best handig al die mensen die zo nodig een eigen stream moeten en er vervolgens niets meer mee doen. Of op tijdstippen dat niemand ze meer verwacht. Of......nou ja, laat die zweefmuts het lekker uitzoeken ook!
ik merkte dat sinds de 3 chats niet meer bij elkaar staan dat het ook stiller werd bij Anne, misschien is ze er gewoon mee uitgescheen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:56 schreef Disana het volgende:
Raar want mensen hadden op haar Hyves gelezen dat ze om die tijd zou beginnen. Inderdaad, weer zo iemand die ermee ophoudt als niet iedereen met de tong op de schoenen hangt van aanbidding.
Ja, erop uitgekeken denk ik. Ik mis er zelf niets aan trouwens, haha. Maar daarstraks waren er toch zo'n elf mensen die zaten te wachten, dus niet alle belangstelling is weg.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik merkte dat sinds de 3 chats niet meer bij elkaar staan dat het ook stiller werd bij Anne, misschien is ze er gewoon mee uitgescheen.
oke, nou misschien heeft Anne andere plannen ja vaag he want ze wilde graag uitbreide en had al een sponsor vertelde ze die wel er wat in zag.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, erop uitgekeken denk ik. Ik mis er zelf niets aan trouwens, haha. Maar daarstraks waren er toch zo'n elf mensen die zaten te wachten, dus niet alle belangstelling is weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |