Apocalyps?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:18 schreef DeLuna het volgende:
Ja, echt, ik lees een boek en weg zijn jullie
Hij was overal spoorlos, behalve bij de mods.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:18 schreef eNGine10 het volgende:
Bij mij was die ook ineens spoorloos. Maar niet getreurd...
Hoezo bij hun niet? Waar blijkt dat uit?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij was overal spoorlos, behalve bij de mods.
Misschien kreeg ;ie een schopje naar KEL, omdat we ;t over fetisjen hadden
Gezellig?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja hoi, ik ben er ook weer
[..]
Hoezo?
Dat denk ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoezo bij hun niet? Waar blijkt dat uit?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die heb ik per ongeluk gedelete, toen ik 'm centraal wilde zetten![]()
Even wachten op een (F)A, dan is ie zo weer terug.
Hey babe met de uberlekkere billenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja hoi, ik ben er ook weer
[..]
Hoezo?
Ottersquote:
Oh danquote:
Ottersquote:
Maar nog steeds wel een lekker ding.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
HoiiLaforest met zn rare plaatjes in zn FoBo
We vergeven het je.quote:
Foutje moet kunnenquote:
Ik was bijna van het dak gesprongen. Ik heb geen leven meer zonder SC.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Meteen ook paniek onder de SC'ers. Zijn jullie weer bijgekomen? Niemand aan de ademhalingsapparatuur moeten hangen? Niemand heeft 112 gebeld?
Ik durfde juist niet naar buiten (tandarts) te gaan zonder te weten dat er straks een SC zou zijn waarin ik mijn verhaal kon doen. Maar nu is het weer goed.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Of wilde er soms iemand al naar buiten gaan?
Tuurlijk mag jij meedoen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:26 schreef Furdinand het volgende:
hoi! mag ik ook weer meedoen? zonder bloedsex dit keer?:P
Ik werd gestoord in het lezen van een boek!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:24 schreef SuperwormJim het volgende:
You hate mequote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:26 schreef Furdinand het volgende:
hoi! mag ik ook weer meedoen? zonder bloedsex dit keer?:P
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:35 schreef Furdinand het volgende:
[..]
nee hoor! mijn voorkeur gaat gewoon uit naar gewone sex
topic is hier!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vroeg me af waar het topic wasTisser gebeurd?
Staat hierboven ergens. SwJ had het gedelete per ongeluk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vroeg me af waar het topic wasTisser gebeurd?
ah.. okequote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Staat hierboven ergens. SwJ had het gedelete per ongeluk.
Per ongelukquote:
Geen idee, ik heb het na mijn laatste post niet meer gevolgdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:43 schreef laforest het volgende:
Per ongeluk
Zeker omdat het zo'n raar topic was geworden.
wat voor baan? jouw baan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:13 schreef Ezechielk het volgende:
Iemand nog op zoek naar een baan bij een webhostingbedrijf?
Vertel me meerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:13 schreef Ezechielk het volgende:
Wáár wilde ik heen gaan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Nee,van een collega, die is meer ziek, of eigenlijk "ziek" is.quote:
ik ben op zoek naar een vakaniebaantje!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:13 schreef Ezechielk het volgende:
ach gosquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee,van een collega, die is meer ziek, of eigenlijk "ziek" is.
Die heeft niet lang meer.
Met je slipje op je enkels hoop ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:29 schreef Panda72 het volgende:
Oke picture this![]()
Je zit niets vermoedend op het toilet omdat je een plasje moet doen. En dan valt er een spin op je vanaf het plafond. Gevolg een half hysterische Pandadie uit het toilet rent en een collega die later opmerktt goh Simoon ik heb je nog nooit zo hard zien rennen.
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:29 schreef Panda72 het volgende:
Oke picture this![]()
Je zit niets vermoedend op het toilet omdat je een plasje moet doen. En dan valt er een spin op je vanaf het plafond. Gevolg een half hysterische Pandadie uit het toilet rent en een collega die later opmerktt goh Simoon ik heb je nog nooit zo hard zien rennen.
Ja lach maarquote:
dan is het goedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja lach maar![]()
Geeft niet hoor ik heb er zelf ook hard om moeten lachen achteraf
Oooh walgelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:29 schreef Panda72 het volgende:
Oke picture this![]()
Ach ieder heeft zo´n zijn angstenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan is het goed
ik kan me daar niet druk om maken spinnen
wespen wel dan vlieg ik weg
Die wilde gewoon in je onderbroekquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee helaas. Ik had mijn broek net omhoog getrokken voordat ik de spin ontdekte
En je wilt elke dag naar Haarlem reizen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik ben op zoek naar een vakaniebaantje!
Dat was leuk geweest voor de mensen in de supermarkt. Van die spin weet ik nog wel ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oooh walgelijk
Zo had ik pas geleden een dikke zwarte spin op mijn wang toen ik in de rij van de supermarkt stond. Ik was in staat om mn al mn kleren uit te trekken.
Op de volgende meet maar eens een spin meenemen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oooh walgelijk
Zo had ik pas geleden een dikke zwarte spin op mijn wang toen ik in de rij van de supermarkt stond. Ik was in staat om mn al mn kleren uit te trekken.
dat zou best kunnenquote:
Toen ik jong was hadden wij een soort van spinnenplaag thuis. Ik werd geregeld met kriebels wakker en had dan een stuk of drie grote harige jongens onder de deken. Ben wel eens goed gefreaked geweest.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:42 schreef Stoeprand het volgende:
Ik had een keer toen ik 's ochtends m'n slaapshirt uitdeed, dat er een spin uitviel.
En ook een keer, toen ik in bed lag, toen voelde ik wat kriebelen in m'n haar in m'n nek. Toen viste ik een spin uit mijn haar. Dat was wel vies.
Wat ben je toch een lieverdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Op de volgende meet maar eens een spin meenemen.
Dan was ik dus gewoon niet meer thuis gaan slapen totdat ze allemaal weg warenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Toen ik jong was hadden wij een soort van spinnenplaag thuis. Ik werd geregeld met kriebels wakker en had dan een stuk of drie grote harige jongens onder de deken. Ben wel eens goed gefreaked geweest.
Dat is dan wél smerigquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Toen ik jong was hadden wij een soort van spinnenplaag thuis. Ik werd geregeld met kriebels wakker en had dan een stuk of drie grote harige jongens onder de deken. Ben wel eens goed gefreaked geweest.
Ja dat dacht ik welquote:
een vogelspinquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Op de volgende meet maar eens een spin meenemen.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan was ik dus gewoon niet meer thuis gaan slapen totdat ze allemaal weg waren
Ik vind er niks cools aan.quote:
We hadden per avond een stuk of 8 die van de zolder naar beneden kwamen, die kon je echt horen lopen op de de muren. Werd er helemaal gek van.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan was ik dus gewoon niet meer thuis gaan slapen totdat ze allemaal weg waren
Ik ben bang dat ik die functie niet kan vervullenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:28 schreef Ezechielk het volgende:
Nee,van een collega, die is meer ziek, of eigenlijk "ziek" is.
Die heeft niet lang meer.
I knew that if I get the chance I'd slip into your...quote:
Trouwens, ik zou in staat zijn om sowieso te verhuizen..quote:
Change?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:46 schreef laforest het volgende:
[..]
I knew that if I get the change I'd slip into your...
Als stoeipoes? Is goed.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:13 schreef Ezechielk het volgende:
Ja das zo maar ik wil niet voor twee vliegtickets betalen.quote:
Ja. Dan was ik dus midden in nacht 1 gillend weggerend om niet meer terug te komenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:45 schreef laforest het volgende:
[..]
We hadden per avond een stuk of 8 die van de zolder naar beneden kwamen, die kon je echt horen lopen op de de muren. Werd er helemaal gek van.
moet je daar een ticket voor neerleggenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja das zo maar ik wil niet voor twee vliegtickets betalen.
Ik zag opeens een suikertaartje met 8 poten voor mequote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trouwens, ik zou in staat zijn om sowieso te verhuizen..
Ik heb laatst heel dapper, maar gillend, de zandbak spinvrij gemaakt, gewapend met een bezem.
Zoonlief zat er heel schattig bij te spelen, hangend over de rand van de zandbak, vlak naast zo'n eng groot en dik en harig kreng (en nee, ik was het niet zelf)
Ik was 8 of zo, weinig keuze. Ik vond ze op mijn jas of de muren nog lang niet zo erg, maar als je ze onder je deken hebt dan is het een soort invasion of private space zeg maar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Dan was ik dus midden in nacht 1 gillend weggerend om niet meer terug te komen
*evil grin*quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zag opeens een suikertaartje met 8 poten voor me
Wel als je zo'n grote hebt met een kooitjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet je daar een ticket voor neerleggen
Nee, echt, dan nogquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:49 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik was 8 of zo, weinig keuze. Ik vond ze op mijn jas of de muren nog lang niet zo erg, maar als je ze onder je deken hebt dan is het een soort invasion of private space zeg maar.
maak er een fotosoep vanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zag opeens een suikertaartje met 8 poten voor me
Nee, als Systeembeheerder.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:47 schreef DevilsWhore het volgende:
DW gaat even naar de stad en geeft gelijk 25,- uit.
[..]
Als stoeipoes? Is goed.
niemand wilt sowieso naast me zittenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:49 schreef laforest het volgende:
[..]
Wel als je zo'n grote hebt met een kooitje
Hahaha dan wil toch niemand naast je zitten behalve een verdwaalde emo.
hoeveel knoflook had je de dag ervoor gegeten?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
niemand wilt sowieso naast me zitten
laatst zat ik in de bus propvol en naast me was nog ruimte iedereen bleef gewoon staan
Hmm in een vliegtuig heb je geen keuze hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
niemand wilt sowieso naast me zitten
laatst zat ik in de bus propvol en naast me was nog ruimte iedereen bleef gewoon staan
niet eens ik kwam net van huis en onder de douche vandaan was lekker fris enzoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoeveel knoflook had je de dag ervoor gegeten?
Mijn arachnofobie komt juist door een spin in mijn bedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:49 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik was 8 of zo, weinig keuze. Ik vond ze op mijn jas of de muren nog lang niet zo erg, maar als je ze onder je deken hebt dan is het een soort invasion of private space zeg maar.
ik was wel naast je gaan zitten hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:52 schreef Giertje het volgende:
niet eens ik kwam net van huis en onder de douche vandaan was lekker fris enzo
maar er ging gewoon niemand naast me zitten ik had zelfs mijn tas nog op schoot gezet om ruimte te maken
ik kan niet soepenquote:
Dat wordt ;m niet. Ik ga sowieso niet naar Haarlem.quote:
misschien dachten ze dat je lepra hebt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet eens ik kwam net van huis en onder de douche vandaan was lekker fris enzo
maar er ging gewoon niemand naast me zitten ik had zelfs mijn tas nog op schoot gezet om ruimte te maken
ik wil ook heul geen spin zijnquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was wel naast je gaan zitten hoor
quote:
Ik krijg wel een andere - en grotere- plek voor mijzelf. En een 2e scherm. En een betere stoel dan ik nu al hebquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat wordt ;m niet. Ik ga sowieso niet naar Haarlem.
Gelukkig maar, want als jij een spin was, zou ik je niet meer zo lief vinden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wil ook heul geen spin zijn![]()
dan ga ik huilen
Vast even wennen aan ruimte, aangezien je ;t nog beter krijgt binnenkort?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik krijg wel een andere - en grotere- plek voor mijzelf. En een 2e scherm. En een betere stoel dan ik nu al heb
En wij zouden je doodmeppen dus das geen goed idee!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wil ook heul geen spin zijn![]()
dan ga ik huilen
dan nog eerder schurft dan blijft iedereen uit je buurtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
misschien dachten ze dat je lepra hebt.
Als je lepra hebt ook hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan nog eerder schurft dan blijft iedereen uit je buurt
Zoiets jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vast even wennen aan ruimte, aangezien je ;t nog beter krijgt binnenkort?
Smoel dicht.quote:
dan moet ik aan monty phytons denken life of brianquote:
Ach, straks ben jij weer opgerot en dan mag een ander de plek hebben.quote:
IK BEN GEEN VENT, VRIENDIN!quote:
Kasthomo.quote:
Dan hebben we er alsnog een over.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach, straks ben jij weer opgerot en dan mag een ander de plek hebben.
Waarom?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan moet ik aan monty phytons denken life of brian
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Whut?quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom?ik heb het ooit ook gehad gekregen van een vriendin van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik was niet echt amused mezelf compleet in moeten zalven om er vanaf te komen
en een jeuk niet normaal meerLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Ik weet er niks van, ik heb het niet gehad.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb het ooit ook gehad gekregen van een vriendin van me
ik was niet echt amused mezelf compleet in moeten zalven om er vanaf te komen
en een jeuk niet normaal meer
wees blij dat is echt niet grappig je krabt je kapotquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet er niks van, ik heb het niet gehad.
Nee. In je anus als je vader je weer eens een nachtelijk bezoek brengt.quote:
Jij noemt mijn neukert fag, en daarmee mij dus een vent.quote:
Wil ik wel geloven jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
wees blij dat is echt niet grappig je krabt je kapot
Best pijnlijk, donder in je anusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee. In je anus als je vader je weer eens een nachtelijk bezoek brengt.
Ohja, want als een homo jou neukt, maakt dat jou automatisch een vent.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij noemt mijn neukert fag, en daarmee mij dus een vent.
Denk het. Ik heb nog nooit een homo geneukt. Ben daar toch wel iets te vrouwelijk voor denk ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ohja, want als een homo jou neukt, maakt dat jou automatisch een vent.
Jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ohja, want als een homo jou neukt, maakt dat jou automatisch een vent.
Oké.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk het. Ik heb nog nooit een homo geneukt. Ben daar toch wel iets te vrouwelijk voor denk ik.
Zie je, ontkenningsfase!quote:
Vind je het ook niet fijn dan, prostaatstimulatie?quote:
dat viel mee trouwens alleen wat krabplekjesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil ik wel geloven jaZiet er ook niet echt lekker uit ofzo
Het gaat toch om waar je op valt? Niet om wat je neukt. Als je als homo één keer je pik in een vrouw stopt for teh lulz, dan maakt je dat toch geen hetero/bi?quote:
Of ontkenningsfase.quote:
Mijn plek komt vrij dan. Als de nieuwe er dan al is, is er toch alsnog een plek vrij?quote:
jawelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het gaat toch om waar je op valt? Niet om wat je neukt. Als je als homo één keer je pik in een vrouw stopt for teh lulz, dan maakt je dat toch geen hetero/bi?
Hihi, ik bent toch zo bitchy hè.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, voor een vrouw ben je best wel onaardig, trouwens
Nou die vriend van mij niet, die was overal helemaal rood en schilferig. Voor zover ik gezien ehb. Ja, alleen z;n hoofd niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat viel mee trouwens alleen wat krabplekjes
maar goed ik ben er gelukkig weer vanaf
Dan komt er toch nog een nieuwe.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn plek komt vrij dan. Als de nieuwe er dan al is, is er toch alsnog een plek vrij?
Jij wilt ;t weer over bloedseks hebben?quote:
Bij mij in Dronten ja.quote:
Spannende foto op je haifs.quote:
Ja hè, ik heb de popcorn er al bijgepakt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:11 schreef timmmmm het volgende:
Spannend topic dit.
Nee vandaag zou ik het wel eens willen hebben over hmmm rugtietenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij wilt ;t weer over bloedseks hebben?
Zitten jullie daar dan straks met z;n 3en?quote:
We kunnen ook hier verdergaan over de dingen die ik in m;n mond kan stoppenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee vandaag zou ik het wel eens willen hebben over hmmm rugtieten
Rugtieten bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We kunnen ook hier verdergaan over de dingen die ik in m;n mond kan stoppen
Twee van ons bedrijf, en de eigenaar van het datacenter ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zitten jullie daar dan straks met z;n 3en?
dan heeft ie er te lang mee rond gelopenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou die vriend van mij niet, die was overal helemaal rood en schilferig. Voor zover ik gezien ehb. Ja, alleen z;n hoofd niet.
Eenzaam.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Twee van ons bedrijf, en de eigenaar van het datacenter ja.
Mja, er was ook een schurft epidemie toen, dus wachtlijst voor de dermatoloog.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan heeft ie er te lang mee rond gelopen
Nasty!quote:
quote:
Nee hoor.quote:
Dat valt toch wel mee, poepie?quote:
ik ben gewoon naar mijn huisarts gegaan en die gaf me een recept voor een zalfje en klaar was hetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja, er was ook een schurft epidemie toen, dus wachtlijst voor de dermatoloog.
Zou dat passen?quote:
Ben jij nu ook al gay geworden in dit topic?quote:
Wat nou als ;t een kutcollega is?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Dat valt toch wel mee, poepie?
Ik wil ;t eerlijk gezegd niet proberen.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Dat valt toch wel mee, poepie?
Die zou ik nu wel even kunnen gebruiken.quote:
Ik heb vinnenquote:
Mag ik jouw boobs gebruiken om op de liggen?quote:
welke die van voren of die van achterquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Mag ik jouw boobs gebruiken om op de liggen?
heey trevquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:26 schreef Trevland het volgende:
Middag Lui![]()
![]()
Yippie nog maar 1 dag stage en dan klaar![]()
![]()
ik neem die van voren welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welke die van voren of die van achter
die van vorenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welke die van voren of die van achter
Ahh een spam bedrijfquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Giertje![]()
Bij een reclamebureau die zich vooral met websites bezig houd
maak jij dan websites enzo?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Giertje![]()
Bij een reclamebureau die zich vooral met websites bezig houd
Mijn worst.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
vecht het maar uit, het zal me een worst wezen
ik een tiet en hij een tietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
vecht het maar uit, het zal me een worst wezen
cool wat wil je uit eindelijk gaan doen dan?quote:
Jij mag de rugtieten wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik een tiet en hij een tiet
iedereen blij
quote:
nee. Ik ga het aan Stoep laten zien.quote:
Oké. Show meh.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee. Ik ga het aan Stoep laten zien.
Gedaan.quote:
Daar wil ik de eerst komende tijd in aan de slagquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
cool wat wil je uit eindelijk gaan doen dan?
flauwerdquote:
whehehehequote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Ja de draak wil ze opeten
Dan heeft hij een grote hongerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Ja de draak wil ze opeten
Ik kan je helaas niet helpen want ik heb geen verstand van photoshop.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:16 schreef Myraela het volgende:
Ik moet een zelfportret in photoshop " schilderen" . Ik faal zwaar.
Ach je bent ook maar wormelijkquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:13 schreef Ezechielk het volgende:
ik ook nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik kan je helaas niet helpen want ik heb geen verstand van photoshop.
Hosting niet, dev welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:13 schreef Ezechielk het volgende:
Dat lijkt me zeer lastig jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:16 schreef Myraela het volgende:
Ik moet een zelfportret in photoshop " schilderen" . Ik faal zwaar.
kijk dan maar eens snel rond wat je leuk lijkt om te doen, ben je nog steeds geïnteresseerd in fotografie?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
Ik moet deze vakantie gaan werken, maar ik weet nog niet waar.
Dat weet ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hosting heeft vaak ook wel een dev afdeling
Niet altijd van al te beste kwaliteit maar..
welke smaakquote:
Het blijft een draak he.quote:
natuurlijk niet. Ik word scheitziek van dat iedereen elkaar maar moet begroeten enzo.quote:
Jammer voor jequote:
Oh, die van ons is prima hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hosting heeft vaak ook wel een dev afdeling
Niet altijd van al te beste kwaliteit maar..
En het mag ook wel iets dichter in de buurt zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jammer voor je
[..]
Oh, die van ons is prima hoor.
Dronten?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
En het mag ook wel iets dichter in de buurt zijn
Kan je dat wel aan, Trev als je collega?quote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je dat wel aan, Trev als je collega?
Helaas klopt dat maar al te goedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar heb ik ook alle vertrouwen in, maar er zijn er ook genoeg niet best
Of je blijft bij mij slapen als ik daar woonquote:
Dat lijkt me een stuk handiger maar eerst maar eens hier in de buurt kijken of er werk isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja hoor
[..]
Helaas klopt dat maar al te goed
[..]
Of je blijft bij mij slapen als ik daar woon
Ur mom dropped u on ur head?quote:
Voor mij ook.quote:
Lijkt me inderdaad verstandigerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat lijkt me een stuk handiger maar eerst maar eens hier in de buurt kijken of er werk is
Dan komt er neit veel van slapen terecht. Dan kan ik net zo goed gelijk opzoek naar een ander.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja hoor
[..]
Helaas klopt dat maar al te goed
[..]
Of je blijft bij mij slapen als ik daar woon
Kan dat ook in ;t Nederlands?quote:
Ik deed het maar in het Duitse vanwege al die Duitse vlaggen op Fok! de laatste tijdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan dat ook in ;t Nederlands?
Ricky![]()
Duitsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:48 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik deed het maar in het Duitse vanwege al die Duitse vlaggen op Fok! de laatste tijd![]()
Voor jou in het Nederlands: Goedenavond mevrouw
DW![]()
Niet huilen stoeppiequote:
Moet je tegen Pingwingei zeggenquote:
Gelukkig. Anders kom ik je wel troosten hoor. Maar neit vandaag.quote:
Mario is tov ja!quote:
Heb je zijn avatar laatst es gezien?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig. Anders kom ik je wel troosten hoor. Maar neit vandaag.
[..]
Mario is tov ja!
Waarom kijk je daar zo boos bij?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig. Anders kom ik je wel troosten hoor. Maar neit vandaag.
[..]
Mario is tov ja!
Dat was voor Rick, niet voor jou natuurlijkquote:
Ja. Dus?quote:
Welke Nederlander gaat er nou met een moffen vlag lopen patsen?!quote:
Oh, oké. Ik schrok al.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat was voor Rick, niet voor jou natuurlijk
Mario.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:01 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Welke Nederlander gaat er nou met een moffen vlag lopen patsen?!
Hoe kan ik nou boos op jou worden?quote:
Ik ook.quote:
Ja duhquote:
Gemakkelijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou boos op jou worden?
Aansteller.quote:
Nee, ik ben verliefd op jou.quote:
Oh ja. Maar dan kan je toch nog wel boos worden op mij?quote:
Ja, maar dat gebeurt niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh ja. Maar dan kan je toch nog wel boos worden op mij?
Oké, dat is mooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |