abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:33:10 #141
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_81302243
Okay. Als ze anuleren hebben ze toch gewoon pech?
Iedereen hun eigen 100euro (ze gaan immers zelf ook niet of willen wat anders)

In het geval van hun die wel gaan en meerkosten: Tja, het is voor jou vervelend en dat moeten ze toch ook wel begrijpen. Het is dom van je dat wel. gewoon 60pp voor ze dokken is wel hoffelijk. Anderzijds je hebt het niet, misschien kunnen ze ook leven met 30.

Al met al jammer. (in de supermarkt hebben ze altijd mensen nodig, burger king etc. ook.)
Voices tell me I'm the shit.
pi_81302349
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:29 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Vreemde conclusie. Ik wist niet dat mensen die werken per definitie geld hebben voor een vakantie. In andere woorden, laat haar lekker zelf weten of ze werkt, als ze het verder maar oplost.
We hebben het nu even over de oplossing die zij voor ogen ziet: namelijk dat zij het niet volledig compenseert voor haar vriendinnen die extra geld kwijtzijn nu zij niet meegaat.

Ze klaagt zelf dat ze geen geld heeft, maar komt niet over er actief iets aan te doen. Werken is in ieder geval een optie, en die slaat ze meteen af.
In ieder geval vreemd een vakantie te boeken als je geen geld hebt om uit te gaan (zoals ze eerder zei in dit topic).
pi_81302356
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
Okay. Als ze anuleren hebben ze toch gewoon pech?
Iedereen hun eigen 100euro (ze gaan immers zelf ook niet of willen wat anders)

In het geval van hun die wel gaan en meerkosten: Tja, het is voor jou vervelend en dat moeten ze toch ook wel begrijpen. Het is dom van je dat wel. gewoon 60pp voor ze dokken is wel hoffelijk. Anderzijds je hebt het niet, misschien kunnen ze ook leven met 30.

Al met al jammer. (in de supermarkt hebben ze altijd mensen nodig, burger king etc. ook.)
Ze zouden niet annuleren als TS meeging. Blijkbaar mist TS 300 euro om mee te gaan, dus kan ze mooi de andere 700 euro gebruiken daarvoor. Behalve als de nieuwe vakantie met vieren stukken goedkoper is voor iets vergelijkbaars (wat ik haast niet kan geloven).
pi_81302361
Die banner van suncamp holidays. v.a. 10 euro per nacht. Misschien iets voor jou TS?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_81302542
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:34 schreef Tegan het volgende:

[..]

Behalve als de nieuwe vakantie met vieren stukken goedkoper is voor iets vergelijkbaars (wat ik haast niet kan geloven).
Waarom niet? Persoonlijk vind ik 700 euro voor 10 dagen vlucht en LO nogal aan de dure kant voor een jongere, als je je bedenkt dat je voor 500 euro all inclusive in Turkijke zit. Minder nog in het voorseizoen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:38:31 #146
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_81302564
Je leent het geld en gaat gewoon op vakantie. Dan vind je later wel een manier om het terug te betalen in een paar maandjes. Daarna ben je op vakantie geweest, heb je nog steeds 4 vriendinnen en heb je geleerd om beter met geld om te gaan en niet zo te zeuren (one can hope). Het leven is zo eenvoudig...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_81302592
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:38 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waarom niet? Persoonlijk vind ik 700 euro voor 10 dagen vlucht en LO nogal aan de dure kant voor een jongere, als je je bedenkt dat je voor 500 euro all inclusive in Turkijke zit. Minder nog in het voorseizoen.
Ik ga binnenkort voor ¤350 all in 8 dagen op vakantie (ook schoolgaande) dus sowieso is het een slechte deal ja
pi_81302671
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:38 schreef kingmob het volgende:
Je leent het geld en gaat gewoon op vakantie. Dan vind je later wel een manier om het terug te betalen in een paar maandjes. Daarna ben je op vakantie geweest, heb je nog steeds 4 vriendinnen en heb je geleerd om beter met geld om te gaan en niet zo te zeuren (one can hope). Het leven is zo eenvoudig...
Vind ik ook de beste optie.

Geld lenen voor de vakantie en meteen een bijbaantje nemen tot je afgestudeerd bent en een baan in het toerisme hebt.
700 Euro is niet het einde van de wereld.

Ik snap ook niet hoe ze het eerst had willen betalen, als ze toch geen inkomen heeft.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:42:19 #149
284466 miss_poes
Wa denkte nou?
pi_81302746
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:40 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Vind ik ook de beste optie.

Geld lenen voor de vakantie en meteen een bijbaantje nemen tot je afgestudeerd bent en een baan in het toerisme hebt.
700 Euro is niet het einde van de wereld.

Ik snap ook niet hoe ze het eerst had willen betalen, als ze toch geen inkomen heeft.
Studifinanciering en stagevergoeding.
Da ge zomaar voorbij kent komme fietsen mee zo'n blije bakkes?!
pi_81303008
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:39 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik ga binnenkort voor ¤350 all in 8 dagen op vakantie (ook schoolgaande) dus sowieso is het een slechte deal ja
naar de veluwe ofzo?
pi_81303117
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:38 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Niet als je nu pas boekt en als je naar zo'n drukke jongerenplek gaat zoals Chersonissos.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:52:26 #152
284466 miss_poes
Wa denkte nou?
pi_81303226
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:50 schreef Tegan het volgende:

[..]

Niet als je nu pas boekt en als je naar zo'n drukke jongerenplek gaat zoals Chersonissos.
Wij hebben deze vakantie in november al geboekt hoor, mocht dat wat uit maken.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:54:42 #153
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_81303324
Beetje raar dat die vriendinnen ineens ook niet meer willen. Als ik hun was zou ik gewoon een nieuwe 5e man/vrouw zoeken of die 60 euro pp betalen. Heb je nog meer ruimte in het appartement ook.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 16:57:06 #154
236264 crew  capricia
pi_81303426
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:38 schreef kingmob het volgende:
Dit dus!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_81303483
Heb met stijgende verbazing dit topic gelezen. Ten eerste, waarom is die vakantie zo duur? Je kunt voor de helft van het geld een week all-inclusive ergens zitten. Ten tweede, waarom heb je uberhaupt die vakantie geboekt als je niet eens geld hebt om uit te gaan?

Nu zit je dus met de gevolgen. Gewoon alles betalen wat jouw annulering aan kosten voor hen oplevert + de 100 annuleringskosten. Dit is niet meer dan redelijk. Wanneer zij besluiten te annuleren, is dat hun zaak en hoef jij daar niet voor op te draaien.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:01:01 #156
300700 GradusJansen
Sleukn is ne voltiedsbaan
pi_81303585
Dizze TS is echt abnormoal dat wief mut gewoon betaaln aans kan e bie mie wa dree wekn het earf komn oetkearn teagn nen klene betaaling
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:01:05 #157
284466 miss_poes
Wa denkte nou?
pi_81303588
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:58 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Heb met stijgende verbazing dit topic gelezen. Ten eerste, waarom is die vakantie zo duur? Je kunt voor de helft van het geld een week all-inclusive ergens zitten. Ten tweede, waarom heb je uberhaupt die vakantie geboekt als je niet eens geld hebt om uit te gaan?

Nu zit je dus met de gevolgen. Gewoon alles betalen wat jouw annulering aan kosten voor hen oplevert + de 100 annuleringskosten. Dit is niet meer dan redelijk. Wanneer zij besluiten te annuleren, is dat hun zaak en hoef jij daar niet voor op te draaien.
Geen idee waarom die vakantie zo duur is. Jongerenorganisatie, jongerenvakantie, jongerenoord, midden in 't hoogseizoen.. Omdat ik toen dacht dat ik alles wel zou kunnen rond krijgen met stufi en stagevergoeding, maar dit bleek door die telefoonrekeningen helaas niet meer het geval te zijn.

Okee, bedankt!
pi_81303614
Oke je verliest dus een kleine 300 euro als je annuleert.

Wat ik zou doen:
Situatie uitlegen aan mn ouders met de vraag of je 800 euro van hun kan lenen en dat betaal je in termijn terug

Mocht dit niet gaan dan kan je een misschien 800 euro lenen via de IB groep.

je bent anders 300 euro kwijt, en dat is een hoop geld.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:02:10 #159
284466 miss_poes
Wa denkte nou?
pi_81303624
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:01 schreef GradusJansen het volgende:
Dizze TS is echt abnormoal dat wief mut gewoon betaaln aans kan e bie mie wa dree wekn het earf komn oetkearn teagn nen klene betaaling
Je mag wel Nederlands praten hoor
pi_81303627
:s ik snap het allemaal niet zo.

Je wil dus een vakantie van 700 euro laten schieten voor een onverwachte rekening van 300 euro?

Aangezien het je nog minimaal 220 euro gaat kosten? (100 en 4*30). Vraag ik me af of je uberhaupt wel het geld had om op vakantie te gaan.

Mijn advies: Bel je bank en zeg tegen ze dat je 500 euro wil kunnen rood staan, jij geen gezeik met lenen van andere mensen EN je kan gewoon op vakantie. Je bent pas 20 jaar, die 300 euro verdien je makkelijk terug de komende maanden.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')