We hebben het nu even over de oplossing die zij voor ogen ziet: namelijk dat zij het niet volledig compenseert voor haar vriendinnen die extra geld kwijtzijn nu zij niet meegaat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:29 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vreemde conclusie. Ik wist niet dat mensen die werken per definitie geld hebben voor een vakantie. In andere woorden, laat haar lekker zelf weten of ze werkt, als ze het verder maar oplost.
Ze zouden niet annuleren als TS meeging. Blijkbaar mist TS 300 euro om mee te gaan, dus kan ze mooi de andere 700 euro gebruiken daarvoor. Behalve als de nieuwe vakantie met vieren stukken goedkoper is voor iets vergelijkbaars (wat ik haast niet kan geloven).quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
Okay. Als ze anuleren hebben ze toch gewoon pech?
Iedereen hun eigen 100euro (ze gaan immers zelf ook niet of willen wat anders)
In het geval van hun die wel gaan en meerkosten: Tja, het is voor jou vervelend en dat moeten ze toch ook wel begrijpen. Het is dom van je dat wel. gewoon 60pp voor ze dokken is wel hoffelijk. Anderzijds je hebt het niet, misschien kunnen ze ook leven met 30.
Al met al jammer. (in de supermarkt hebben ze altijd mensen nodig, burger king etc. ook.)
Waarom niet? Persoonlijk vind ik 700 euro voor 10 dagen vlucht en LO nogal aan de dure kant voor een jongere, als je je bedenkt dat je voor 500 euro all inclusive in Turkijke zit. Minder nog in het voorseizoen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Behalve als de nieuwe vakantie met vieren stukken goedkoper is voor iets vergelijkbaars (wat ik haast niet kan geloven).
Ik ga binnenkort voor ¤350 all in 8 dagen op vakantie (ook schoolgaande) dus sowieso is het een slechte deal jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom niet? Persoonlijk vind ik 700 euro voor 10 dagen vlucht en LO nogal aan de dure kant voor een jongere, als je je bedenkt dat je voor 500 euro all inclusive in Turkijke zit. Minder nog in het voorseizoen.
Vind ik ook de beste optie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:38 schreef kingmob het volgende:
Je leent het geld en gaat gewoon op vakantie. Dan vind je later wel een manier om het terug te betalen in een paar maandjes. Daarna ben je op vakantie geweest, heb je nog steeds 4 vriendinnen en heb je geleerd om beter met geld om te gaan en niet zo te zeuren (one can hope). Het leven is zo eenvoudig...
Studifinanciering en stagevergoeding.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vind ik ook de beste optie.
Geld lenen voor de vakantie en meteen een bijbaantje nemen tot je afgestudeerd bent en een baan in het toerisme hebt.
700 Euro is niet het einde van de wereld.
Ik snap ook niet hoe ze het eerst had willen betalen, als ze toch geen inkomen heeft.
naar de veluwe ofzo?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort voor ¤350 all in 8 dagen op vakantie (ook schoolgaande) dus sowieso is het een slechte deal ja
Niet als je nu pas boekt en als je naar zo'n drukke jongerenplek gaat zoals Chersonissos.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom niet? Persoonlijk vind ik 700 euro voor 10 dagen vlucht en LO nogal aan de dure kant voor een jongere, als je je bedenkt dat je voor 500 euro all inclusive in Turkijke zit. Minder nog in het voorseizoen.
Wij hebben deze vakantie in november al geboekt hoor, mocht dat wat uit maken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet als je nu pas boekt en als je naar zo'n drukke jongerenplek gaat zoals Chersonissos.
Dit dus!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:38 schreef kingmob het volgende:
Je leent het geld en gaat gewoon op vakantie. Dan vind je later wel een manier om het terug te betalen in een paar maandjes. Daarna ben je op vakantie geweest, heb je nog steeds 4 vriendinnen en heb je geleerd om beter met geld om te gaan en niet zo te zeuren (one can hope). Het leven is zo eenvoudig...
Geen idee waarom die vakantie zo duur is. Jongerenorganisatie, jongerenvakantie, jongerenoord, midden in 't hoogseizoen.. Omdat ik toen dacht dat ik alles wel zou kunnen rond krijgen met stufi en stagevergoeding, maar dit bleek door die telefoonrekeningen helaas niet meer het geval te zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:58 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Heb met stijgende verbazing dit topic gelezen. Ten eerste, waarom is die vakantie zo duur? Je kunt voor de helft van het geld een week all-inclusive ergens zitten. Ten tweede, waarom heb je uberhaupt die vakantie geboekt als je niet eens geld hebt om uit te gaan?
Nu zit je dus met de gevolgen. Gewoon alles betalen wat jouw annulering aan kosten voor hen oplevert + de 100 annuleringskosten. Dit is niet meer dan redelijk. Wanneer zij besluiten te annuleren, is dat hun zaak en hoef jij daar niet voor op te draaien.
Je mag wel Nederlands praten hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:01 schreef GradusJansen het volgende:
Dizze TS is echt abnormoal dat wief mut gewoon betaaln aans kan e bie mie wa dree wekn het earf komn oetkearn teagn nen klene betaaling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |