Dit had gekund, maar ik ben ook bezig met school ondertussen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:14 schreef capricia het volgende:
Dit topic loopt nu al een uur. Dat had je ook kunnen besteden aan werk.
dat had je dus moeten bedenken vóórdat je een vakantie boekt. Nu zal je dat toch echt moeten oplossen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:16 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Dit had gekund, maar ik ben ook bezig met school ondertussen.
En dat vind ik íets belangrijker als werken zodat ik op vakantie kan.
Werken kan altijd nog.
Lekker boeiend dat ze niet werkt, als ze die vriendinnen maar tegemoetkomt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:14 schreef capricia het volgende:
Dit topic loopt nu al een uur. Dat had je ook kunnen besteden aan werk.
Deze week even bij elkaar gaan zitten en kijken of ze daadwerkelijk alles willen annuleren.quote:
Dat vind ik een hele goede. Ze kan in die vakantieweek gewoon werken om haar vriendinnen terug te betalen!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat had je dus moeten bedenken vóórdat je een vakantie boekt. Nu zal je dat toch echt moeten oplossen.
en in de vakantie kan je prima werken om je vriendinnen terug te betalen.
Dan is het niet raar dat je vriendinnen vinden dat ze hier niet voor hoeven te betalen. Jij weigert te werken. Net of een paar uurtjes werk in de week niet kan en je studie dan totaal in de soep loopt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:16 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Dit had gekund, maar ik ben ook bezig met school ondertussen.
En dat vind ik íets belangrijker als werken zodat ik op vakantie kan.
Werken kan altijd nog.
Ik weet niet over welke vakantie jij het hebt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat had je dus moeten bedenken vóórdat je een vakantie boekt. Nu zal je dat toch echt moeten oplossen.
en in de vakantie kan je prima werken om je vriendinnen terug te betalen.
Dus dan zadel jij je vriendinnen met extra kosten op?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:17 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Deze week even bij elkaar gaan zitten en kijken of ze daadwerkelijk alles willen annuleren.
Kan natuurlijk ook zijn dat ze dit zeiden om me op te fokken.
En dan kijken we wel verder.
Heb het er ook met m'n ouders over gehad, en ook zij vinden het onredelijk dat ik zoveel extra moet gaan betalen. Ze vinden het niet meer dan normaal dat ik de helft betaal, en hier ben ik het ook mee eens.
Ja, even pappie en mammie raad vragen in dit conflict.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:17 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Deze week even bij elkaar gaan zitten en kijken of ze daadwerkelijk alles willen annuleren.
Heb het er ook met m'n ouders over gehad, en ook zij vinden het onredelijk dat ik zoveel extra moet gaan betalen. Ze vinden het niet meer dan normaal dat ik de helft betaal, en hier ben ik het ook mee eens.
Mijn ouders hadden me gewoon die 60 euro p.p. laten betalen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, even pappie en mammie raad vragen in dit conflict.
Natuuurlijk vinden die dat dochterlief gelijk heeft.
dat alles annuleren is ook een onzin verhaal. Maar jij moet de schade die jij aanricht gewoon betalen. Dus:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:17 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Ik zou gewoon aanbieden om 300 euro te dokken (inclusief die 100 euro annuleringskosten), dus dat is 50 euro per persoon, lijkt me redelijk. Als ze dan toch willen annuleren kunnen ze ook 300 euro van je krijgen, lijkt me netjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:20 schreef miss_poes het volgende:
Als zij alles willen annuleren wel ja. Dit is hun eigen keuze.
Mijn ouders ook hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden me gewoon die 60 euro p.p. laten betalen.
Denk dat ik dit ook ga doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon aanbieden om 300 euro te dokken (inclusief die 100 euro annuleringskosten), dus dat is 50 euro per persoon, lijkt me redelijk. Als ze dan toch willen annuleren kunnen ze ook 300 euro van je krijgen, lijkt me netjes.
Je afstuderen zal binnenkort wel klaar zijn. Dan kan je dus werken en je vriendinnen hun geld geven. (eerlijk gezegd vind ik dat je dat nu vast moet doen, leen maar van ouders/IBgroep en teer niet op je "vrienden").quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:18 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke vakantie jij het hebt?
Ik heb 10 dagen vakantie geboekt, en op dit moment ben ik opzoek naar een full time baan.
Dus wie zegt dat ik vakantie heb?
Goede vraagquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom boek je dan een vakantie van 700 euro?
Het gaat hier niet om mijn ouders, en wat die er van vinden. Het gaat hier om mij en mijn vriendinnen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mijn ouders ook hoor.
Maar ze zei al dat haar ouders het geen probleem vinden haar het geld te lenen, dus zulke types leken me dat al.
En alsnog moeten haar vriendinnen bloeden.
Pappie en mammie willen haar het geld lenen als het moet, en ze kan werken maar daar heeft ze toch echt geen tijd voor met haar zeer verantwoordelijke en zware studie.
Ik begrijp helemaal waarom jouw vriendinnen nu samen overleg hebben.
Volgens mij lees jij niet dat ik aan 't solliciteren ben en ook al gesprekken gepland heb staan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Je afstuderen zal binnenkort wel klaar zijn. Dan kan je dus werken en je vriendinnen hun geld geven. (eerlijk gezegd vind ik dat je dat nu vast moet doen, leen maar van ouders/IBgroep en teer niet op je "vrienden").
Ja, maar jij bent degene die op het laatste moment roet in het eten gooit. Geen wonder dat ze pissed op je zijn: je maakt ook hun vakantie tot een probleem bij voorbaat. Wat is nu achterbakser? Zeggen dat je meegaat en terugkrabbelen of boos daarover zijn?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:23 schreef miss_poes het volgende:
En ze kunnen ook met mij overleggen en niet zo 'achterbaks' met zn 4e.
Dat is niet achterbaks. Echt niet gek dat ze even overleggen en één lijn trekken op dit onderwerp. Je hebt ze tenslotte behoorlijk genaait. En bent vooralsnog niet van plan het op te lossen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:23 schreef miss_poes het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om mijn ouders, en wat die er van vinden. Het gaat hier om mij en mijn vriendinnen.
En ze kunnen ook met mij overleggen en niet zo 'achterbaks' met zn 4e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |